Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liefde is..

+9
TGR
Mariposa
Merai
Blond
NerdChic
Mari
Lynn_
Polly
LoveMusic
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  Blond do 27 jan 2011 - 9:54

Van iemand houden met alle gebrekken en nukken die men heeft.

En dan niet alleen van je partner, maar iedereen van wie je houdt.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  Merai do 27 jan 2011 - 11:07

Liefde is... van elk moment samen iets speciaals kunnen maken
Liefde is... tot in je tenen voelen dat je bij iemand wilt zijn
Liefde is... in zijn ogen lezen dat hij hetzelfde voelt
Liefde is...

Ik hou van de liefde haha!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  Mariposa do 27 jan 2011 - 11:38

Liefde is voor mij het mooiste wat er bestaat op deze wereld, het kan je de gelukkigste mens op aarde laten voelen. Maar daarnaast kan het ook zo enorm veel pijn doen en verdriet geven! Met het gezegde 'Love is like heaven, but it can hurt like hell' ben ik t dan ook helemaal eens.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  TGR vr 28 jan 2011 - 20:50

Ik weet het niet meer, wat ik versta onder liefde. Ik lees hier heel veel dingen die ik ook voor mijn vrienden en vriendinnen doe en overheb. Wat iets dan liefde of een relatie maakt is meer bij elkaar (willen) zijn en de seks (maar ook dat geldt niet altijd).

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 20:53

Ik heb sinds ik bij mijn vriend ben het gevoel dat het niet helemaal compleet is als hij er niet is zeg maar. Ja, dat klinkt heel zweverig, maar anders weet ik het ook niet te beschrijven. Als hij thuis is, is het goed. Dan klopt het. Ik mis hem altijd een beetje als hij aan het werk is. Niet overdreven missen ofzo, dat snappen jullie wel. Maar het is er altijd een beetje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  Phileine vr 28 jan 2011 - 21:55

Liva schreef:Ik heb sinds ik bij mijn vriend ben het gevoel dat het niet helemaal compleet is als hij er niet is zeg maar. Ja, dat klinkt heel zweverig, maar anders weet ik het ook niet te beschrijven. Als hij thuis is, is het goed. Dan klopt het. Ik mis hem altijd een beetje als hij aan het werk is. Niet overdreven missen ofzo, dat snappen jullie wel. Maar het is er altijd een beetje.

+1

Ook het gevoel van, wij gaan samen oud worden, we stappen de wereld altijd samen in, dat vind ik echte liefde. Ik voel mij sterker sinds ik in deze relatie zit, alsof je elkaar extra lucht en leven geeft. Klinkt ook heel zweverig, maar zo voelt het wel angel
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 22:02

Soms niet eens onder woorden kunnen brengen hoeveel hij voor je betekent (onder andere omdat ik dan ga janken hahaha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  Ringling vr 28 jan 2011 - 22:56

Veel voor elkaar over hebben. Van elkaar favoriete eten koken tot dingen opgeven. Maar nee, geen extreme dingen zoals: verhuizen naar de andere kant van de wereld. Dat is voor mij geen teken van echte liefde. Meer in de zin van als je dat niet doet betekent het niet dat t geen echte liefde was.


Laatst aangepast door Ringling op vr 28 jan 2011 - 23:25; in totaal 1 keer bewerkt
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 23:17

Maar als je uitzonderingen maakt, dan is het toch geen kwestie van alles voor elkaar over hebben? Ik heb heel veel voor mijn vriend over, maar niet alles. En ik geloof ook niet dat ik dingen speciaal voor hem opgeef.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  Ringling vr 28 jan 2011 - 23:26

Darcy schreef:Maar als je uitzonderingen maakt, dan is het toch geen kwestie van alles voor elkaar over hebben? Ik heb heel veel voor mijn vriend over, maar niet alles. En ik geloof ook niet dat ik dingen speciaal voor hem opgeef.

Je hebt gelijk. Alles = veel.
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  Polly za 29 jan 2011 - 0:34

Liva schreef:Ik heb sinds ik bij mijn vriend ben het gevoel dat het niet helemaal compleet is als hij er niet is zeg maar. Ja, dat klinkt heel zweverig, maar anders weet ik het ook niet te beschrijven. Als hij thuis is, is het goed. Dan klopt het. Ik mis hem altijd een beetje als hij aan het werk is. Niet overdreven missen ofzo, dat snappen jullie wel. Maar het is er altijd een beetje.

Dit gevoel heb ik ook. Heel vervelend, omdat hij in het buitenland werkt. Sinds we samen zijn voel ik me anders, ook als ik alleen ben. Ik mis hem gewoon. Nu even dubbel zoveel, omdat ik hem vorige week nog gezien heb, maar dat lijkt alweer zo lang geleden.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  NerdChic za 29 jan 2011 - 21:54

Liva schreef:Ik heb sinds ik bij mijn vriend ben het gevoel dat het niet helemaal compleet is als hij er niet is zeg maar. Ja, dat klinkt heel zweverig, maar anders weet ik het ook niet te beschrijven. Als hij thuis is, is het goed. Dan klopt het. Ik mis hem altijd een beetje als hij aan het werk is. Niet overdreven missen ofzo, dat snappen jullie wel. Maar het is er altijd een beetje.
Herkenbaar! Ik heb dat ook. Ik wil graag dat we beide onze eigen dingen blijven doen maar als hij er niet is dan voel ik me niet helemaal compleet inderdaad.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 21:56

Liefde is... om te kotsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 22:32

Smikkell schreef:Liefde is... om te kotsen.

Waarom?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  TGR zo 30 jan 2011 - 0:12

Liefde is... risico's nemen, durven op je bek te gaan, je op onbekend terrein begeven, leven in onzekerheid maar er heel veel voor terug krijgen.

Liefde is.... het bovenstaande met iemand anders aangaan.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  ButterflyEffect zo 30 jan 2011 - 5:07

..de 'downs' in de liefde waard
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 23:02

Dat hij me aankeek in een winkel in Londen, en ik zei welke??? Welke is nou echt mooi?! En ik keek hem aan met grote ogen beetje ongeduldig en hij zei: jij, jij bent zoooooooo mooi.. ahh! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 23:05

Polly schreef:
Liva schreef:Ik heb sinds ik bij mijn vriend ben het gevoel dat het niet helemaal compleet is als hij er niet is zeg maar. Ja, dat klinkt heel zweverig, maar anders weet ik het ook niet te beschrijven. Als hij thuis is, is het goed. Dan klopt het. Ik mis hem altijd een beetje als hij aan het werk is. Niet overdreven missen ofzo, dat snappen jullie wel. Maar het is er altijd een beetje.

Dit gevoel heb ik ook. Heel vervelend, omdat hij in het buitenland werkt. Sinds we samen zijn voel ik me anders, ook als ik alleen ben. Ik mis hem gewoon. Nu even dubbel zoveel, omdat ik hem vorige week nog gezien heb, maar dat lijkt alweer zo lang geleden.

Ik had dit vrijdag heel erg.. Ik was alleen in Londen en hij kwam later..
Ik had dit gepost op mijn wall op facebook:

If you really love,love like I love my love.. You may come to the conclusion that no matter what you do, there is just no fun when he's not around!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  Zwoesj ma 31 jan 2011 - 8:26

Liefde is...

Tja daar is vind ik een perfect gedicht voor, wordt meer bedoeld als vriendschap maar vind ook dat hij goed kan als je over de liefde praat

Je hebt iemand nodig
Stil en oprecht
Die als het er op aankomt
Voor je bid en voor je vecht
Pas als je iemand hebt
Die met je lacht en met je griend
Dan pas kun je zeggen
Ik heb een vriend
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde is.. - Pagina 2 Empty Re: Liefde is..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum