Alleen met de lift
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Alleen met de lift
Vanaf welke leeftijd zouden jullie je kind alleen met de lift laten gaan?
Issa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 129
Registratiedatum : 18-10-11
Re: Alleen met de lift
Mijn zoon gaat heel af en toe alleen in de lift. Bijvoorbeeld als mijn vader beneden bij de lift staat om hem op te halen.En van de week ging hij met de 2 buurjongens alvast naar boven omdat ik te langzaam liep. Hij is nu ruim 3 en ik denk in totaal 3x alleen met de lift. Ik ben veels te bang dat de lift blijft hangen. Hij zou totaal in paniek zijn.
Gast- Gast
Evy schreef:Waarom zou je dat doen?
Zelf zou ik het absoluut niet doen, ik vind ze nu ook nog veels te jong ervoor.
Alleen afgelopen weekend was mijn zoontje op de galerij aan het spelen, waar mijn moeder en de vriendin van zijn vader bij waren. Ik was binnen, en even later roept mijn moeder dat hij alleen in de lift zit. Mijn hart zat meteen in mijn keel en was ook erg boos. Toen ik het er later met mijn moeder over had, hoorde ik dat vriendin van vader hem echt de lift in stuurde. Blijkbaar ging ze er vanuit dat hij dat wel kan en mag. Het zit mij nog best dwars merk ik.
Alles is gelukkig wel goed gegaan, maar ik was er toch echt flink boos en geschrokken over. Maar ik vraag me eigenlijk af of ik niet overdrijf of te bezorgd ben over alleen met de lift kunnen gaan.
Issa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 129
Registratiedatum : 18-10-11
Mijn zoontje ging toevallig van de week alleen met de lift, ik stond nog even met iemand te praten en hij ging alvast naar boven. Hij kan het zelf prima, maar vorige week is die lift blijven hangen met 4 mensen erin en daar moest de brandweer aan te pas komen, dus dat vind ik een minder prettig idee.
Gast- Gast
Vanaf een jaar of 8 misschien.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was vroeger bang voor de lift, wij woonde op 6 hoog en dat ding was vaak kapot. Ik ging dus altijd met de trap.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben een huis maar bij mijn moeder hebben ze wel een lift, maar dat gaat nog jaren duren eer hij alleen mag met de lift. Vind dat doodeng haha dadelijk stapt hij verkeerd uit/ hangt de lift vast/ neemt iemand hem mee..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» vrienden emigreren... collega weg.. alleen is maar alleen
» Kat alleen?
» Is dit alleen bij Hi?
» Wie is er ook alleen?
» Alleen thuis
» Kat alleen?
» Is dit alleen bij Hi?