Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Volledig ge-escaleerd!

+22
Dora
Makamba
Filoria
Angela_1986
Tania
Verona
Juutjepetuutje
Juul
Travelgurly
Lousanne
Minx
Arwyn
Rovine
Aardbei
Lilypie
Rapunzel
Susan
Middleme
Marin
Highway
ellibre
RioolSpook
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Volledig ge-escaleerd! - Pagina 2 Empty Re: Volledig ge-escaleerd!

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 4:50

Wat een vreselijke manier om uit elkaar te gaan. Hopelijk gaat het zaterdag wel goed. Als je vreest voor je eigen veiligheid dan zou ik zeker nog eens contact zoeken met de politie/wijkagent. Sterkte met de situatie.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  RioolSpook za 4 aug 2012 - 6:08

Update:
Ex zou dus vandaag om 12 uur langs komen voor zijn spullen. Gisteren nog extra bevestiging gevraagd da ie echt alleen zou komen. Dat zou hij doen.
Vandaag; niet dus. In eerste instantie leek hij alleen te zijn, tot ik vroeg waar de auto is. Toen eiste hij de werkauto. Toen ik zei dat die er niet was en hij die niet zou krijgen (hij heeft de camper en de gewone auto al, ik heb alleen de werkbus nog maar) haalde hij een walkie talkie tevoorschijn en riep alsnog zijn vader erbij.

Ik heb toen gezegd dat hij weg moest gaan. Hij bleef staan, heb toen gezegd de politie te gaan bellen en heb m een duw uit huis gegeven. Hij is toen eigenlijk direct weggereden en heb niks meer gehoord verder.

Ik was echt weer in schok. Heb nog een uur na lopen trillen van woede en angst. Ik had uiteindelijk toch besloten alleen te zijn omdat ik erop vertrouwde dat hij niet zo laf zou zijn toch iemand mee te nemen. Hij wil het blijkbaar heel hard spelen en snap er niks meer van.

En wat nu? Ik zit nog steeds met zijn spullen maar zie nog een afspraak maken niet meer zitten. Weggooien wilik niet, want het zijn zijn spullen. Hoe zouden jullie het verder aanpakken?
Ohja; meneer heeft internet en tv ook maar direct afgezegd, dus moet mu 10 dagen wachten op internet.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Juutjepetuutje za 4 aug 2012 - 6:20

jeetje meid wat een verhaal. kun je zijn spullen niet bij hem afgeven? dan hoef je hem niet meer bij jou thuis te ontvangen en dan ben je er vanaf!

sterkte ermee!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Verona za 4 aug 2012 - 6:24

Ik denk dat je gewoon al zijn spullen naar hem toe moet brengen en 5 min van tevoren bellen of een berichtje sturen dat zijn spullen eraan komen. Regel voordat je dat gaat doen de dingen die je nog moet regelen en dan ben je er lekker vanaf. Echt enorm jammer dat je relatie op die manier moet eindigen! Ik denk dat je er in dit soort situaties er het beste meteen helemaal vanaf kan zijn.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  RioolSpook za 4 aug 2012 - 6:29

Ja, als ik zou weten waar hij nu zit zou ik dat best willen doen. Hij gaat van zijn vrienden naar zijn vader en dan naar zijn moeder. Hier komt ie er in iig niet meer in. Kzet zijn spullen van de week gewoon bij zijn vader denk ik. Maaar, kdurf ze niet te facen. Zethet denk ik voor de flat af en stuur dan een berichtje. Misschien laf, maar ik ben gewoon echt bang voorzijn vader.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Bericht  Tania za 4 aug 2012 - 6:34

Kun je die goede vriend die je bij je thuis wilde laten zitten als je ex zou komen niet vragen om die spullen te brengen? Of desnoods samen? Ik zou echt niet alleen naar die vader gaan, ook niet om de spullen voor de deur te zetten straks kom je hem per ongeluk tegen en hij klinkt nou niet echt als een gezellig type.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Angela_1986 za 4 aug 2012 - 6:51

Wat jammer dat jullie relatie zo moet eindigen... Het is al verdrietig dat jullie relatie niet meer blijkt te werken, dat je ex er nu zo mee omgaat maakt het alleen nog maar verdrietiger voor je denk ik.

Ik wil het gedrag van je ex absoluut niet goed praten, ik denk alleen dat hij dit ook niet doet om jou express verdriet te doen en bang te maken. Zeker omdat je ook aangeeft dat je hem zo niet kent. Hij zal zich met de situatie ook geen raad weten, heeft er geen grip meer op en door zo agressief tegen jou te doen ervaart hij misschien nog iets van controle over de situatie ofzo.
Zijn vader wil het natuurlijk voor zijn zoon opnemen, is boos op jou omdat jij het leven van zijn zoon op zijn kop zet en reageert die boosheid op jou af en beinvloedt ongetwijfeld zijn zoon heel sterk om dat ook te doen. Niet heel erg verstandig en dat is ook zéér zeker niet goed te keuren!
Dat je ex zich laat meeslepen in zijn eigen verdriet, machteloosheid en/of boosheid is ergens nog te begrijpen maar van iemand die iets verder van de sitauatie af staat zou je toch verwachten dat die zich ook redelijker kan gedragen.

Als ik jou was zou ik niet alleen naar z'n vader gaan om daar de spullen af te geven, ook niet voor bij de deur. Ik begrijp uit één van je posts dat je ex zijn ouders niet meer bij elkaar zijn, kun je zijn spullen niet bij z'n moeder afgeven? Of had/heb je nog een goed contact met één van zijn vrienden en kun je daar de spullen afgeven?

Sterkte!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  RioolSpook za 4 aug 2012 - 7:39

Machteloosheid en woede over wat? Hij wilde het uitendelijk uit hebben. Dit is zijn keuze, niet de mijne. Ik wilde het nog proberen,omwille van de hele situatie en het feit dat we twee weken geleden nog dachten eenkindje te gaan krijgen. Ik heb hem de gelegenheid gegeven om vanuit huis alles te regelen zodat hij niet dakloos zou zijn, ik heb voorgesteld samen een weekje weg te gaan om te kijken wat er nog is en of we anders niet rustig kunnen kijken wat we samen morten regelen. Ik wilde hem zelfs twee weken bedenktijd geven omdat hij hier huilend wegging. Totdat ik de volgende dag merkte dat al ons geld van de rekening was verdwenen. Ipv boos te reageren heb ik begrip proberen te tonen en ben ik het gesprek aangegaan om ervoor te kunnen zorgen het verder netjes te kunnen regelen. Ik snap dathet een kut periode is voor hem. Maar machteloosheid over wat? Deze hele situatie is zijn keuze. Niet de mijne. Ben niet een keer uit mijn slof geschoten en ben altijd op een redelijke manier het gesprek aangegaan.

En nee, ik ken hem zo niet, want zo heeft hij nooit tegen mij gedaan. Maar toen wij iets kregen met elkaar had hij ook vage verhalen over zijn ex. Toen dacht ik nog dat zij gewoon gestoord was, maar van wat ik deze week via via te horen heb gekregen doet hij hetzelfde bij mij.

En nu nog ben ik niet boos. Je zou mijn vrienden hier moeten horen. Een vriend stond vanmiddag zelfs op het punt zijn spullen weg te gooien.
Ik ben niet boos en wil het allemaal nog steeds goed regelen, maar mijn begrip voor hem is op. Ik wil geen enorm drama rond deze break up creeren en overal zo snel mogeljk vanaf zijn, maar iets van zijn kant bekijken wil ik niet meer. Daar ben ik nu gewoon klaar mee. Ik moet zeggen dat door deze hele situatie deze einde van de relatie wel een stuk gemakkelijker is qua gevoel dan bij een eerdere relatie. Daar heb ik maanden om getreurd terwijl ik nu eigenlijk vrij rustig en onverschillig ben. Ik ben er gewoonklaar mee. Met hem.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 8:03

Ja nou ik snap jou vrienden wel, ik had allang zijn spullen bij het grofvuil gegooid, wat een malloot zeg! Mad

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 za 4 aug 2012 - 8:18

Je blijft inderdaad erg netjes naar hem toe en dat is knap in deze situatie! Zou niet durven beweren dat ik het op dezelfde manier zou doen... Vrees dat mijn gevoel (boosheid) dan toch wint van mijn verstand!

Sorry, ik ben er inderdaad vanuit gegaan dat jij de relatie uit gemaakt hebt. Blijft het feit staan dat hij dit uit machteloosheid kan doen maar dan gericht op zichzelf. Als ik kijk naar mijn broertje en vader, die zouden waarschijnlijk in zo'n situatie dingen gaan zeggen waar ze later wel spijt van krijgen omdat ze niet weten hoe ze anders met de situatie om moeten gaan. Maar als daar bij jouw ex ook sprake van zou zijn dan rechtvaardigt dat zijn gedrag niet, hij kan beter eerst tot zichzelf komen en dan pas dingen met jou gaan regelen. Als hij zichzelf daarin niet in de hand kan houden dan zou het fijn zijn als zijn omgeving hem tegen hield maar ik krijg het gevoel dat hij door zijn vader alleen maar verder opgestookt wordt. Héél erg jammer want op deze manier houden jullie denken allebei een heel vervelend gevoel aan het einde van jullie relatie over en overschaduwt dit misschien ook de mooie tijden die jullie hebben gehad.

Nogmaals, knap van je hoe jij met de situatie omgaat!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Filoria za 4 aug 2012 - 8:29

Ben jij dezelfde Rioolspook die niet een vroege miskraam heeft gehad? Wat een vreemde tijd moet dit voor jou zijn... Volledig ge-escaleerd! - Pagina 2 1371890812
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  RioolSpook za 4 aug 2012 - 9:01

Ja klopt, ik heb twee weken geleden een miskraam gehad met 7 weken zwangerschap. Vanaf toen is deze hele drama ontstaan. Hij liet me dat weekend stikken en ik heb daarop boos en hysterisch gereageerd door te eisen dat hij naar huis kwam. Dat deed hij niet en sindsdien zijn deze problemen er. Daarvoor ging het al niet goed tussen ons, maar da he zover zou komen; nooit verwacht.

Zojuist belde de politie me. Zijn vader was daar vanmiddag geweest en beweerde dat ik mijn ex zijn spullen niet mee wilde geven. Zij wilden mijn kant van het verhaal horen. Iig mijn kant uitgelegd en gezegd dat ik zelf van plan was alles bij zijn vader af te zetten en dat ik niet van plan ben om een nieuwe afspraak te maken omdat hij zich niet aan de afspraak hielden. Politie was het met me eens en gaat akkoord met mijn voorstel om het bij zijn vader neer te zetten.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Bericht  Minx za 4 aug 2012 - 9:04

Het word wel steeds gekker hè. Zijn hun naar de politie gegaan bizar zeg.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Makamba za 4 aug 2012 - 9:26

Is het anders geen optie om ze op het bureau af te geven?
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Dora za 4 aug 2012 - 9:32

En misschien een advocaat inschakelen (misschien wilt iemand hier wel helpen?) om de rest te regelen?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Lady Starstruck za 4 aug 2012 - 12:46

Evy schreef:Ja nou ik snap jou vrienden wel, ik had allang zijn spullen bij het grofvuil gegooid, wat een malloot zeg! Mad

+1
Wat een verhaal zeg. Snap erg goed dat je bang bent. Knap dat je zelf niet uit je vel springt als je ex en zijn vader er zijn, ik had dat zelf niet gekund geloof ik. In ieder geval sterkte ermee.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Jeanette za 4 aug 2012 - 22:24

Damn hee, wat een situatie! Knap hoe je hier boven blijft staan. Die vader van hem is ook knotsgek, de politie erbij halen. Is hert geen idee om de politie er bij te betrekken als jij de spullen naar zijn vader gaat brengen? En kun je de spullen niet bij zijn moeder brengen?

Heel veel sterkte er mee!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 22:31

Moet je behalve de spullen nog veel met hem regelen? Jullie hebben ook een bedrijf samen toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 6:03

Jee, wat een drama is het geworden. Dan hoop je het rustig af te kunnen sluiten.. Ik zou al lang klaar zijn met dit gedrag en zijn spullen hebben weggegooid. Dus ik vind het knap hoe rustig je blijft. Ik weet niet wat je verder allemaal moet regelen? Maar dingen als de auto mee moeten geven, geld van de bankrekening etc. Ik zou hier toch een advocaat voor inschakelen, straks houd je niks meer over. Hadden jullie dingen op papier staan mbt verdelen van de spullen?

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB zo 5 aug 2012 - 6:09

Succes en sterkte met de situatie. Wat een verhalen joh, dat het maar snel opgelost mag zijn.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Niekske zo 5 aug 2012 - 21:33

Bah wat vreselijk dat je op zo'n manier achter iemands ware aard kan komen. Dat je relatie over is, is al ellende genoeg en nu lijken je ex (en je ex-schoonfamilie) opeens volslagen vreemden. Ik zou ook, samen met een vriend ofzo, zijn spullen naar hem of zijn vader of waar dan ook brengen, dan ben je ervanaf. Echt heel sneu dat de politie er aan te pas moet komen... heel veel sterkte ermee! hug
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: