Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Volledig ge-escaleerd!

+22
Dora
Makamba
Filoria
Angela_1986
Tania
Verona
Juutjepetuutje
Juul
Travelgurly
Lousanne
Minx
Arwyn
Rovine
Aardbei
Lilypie
Rapunzel
Susan
Middleme
Marin
Highway
ellibre
RioolSpook
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Volledig ge-escaleerd! Empty Volledig ge-escaleerd!

Bericht  RioolSpook di 31 jul 2012 - 5:32

Wow, ik zit hier nu nog bij te komen van de schrik, maar moet echt even van me afschrijven.

Zoals eerder deze week wel bekend was geworden zijn mijn ex en ik uit elkaar. Maar wat er nu vandaag gebeurt is gaat gewoon echt alles te buiten.

Gisteren merkte ik al dat hij bepaalde dingen rond aan het spreiden was die ik niet tof vond. Maar ook is hij bezig het bedrijf compleet zwart te maken. Dus, omdat hij nergens op reageerde ben ik maar weer naar hem toe gegaan. En al met al was het gewoon een goed gesprek. Hij zei spijt te hebben van de dingen en wist zich geen raad meer met zichzelf. Toen overuit gekomen dat we alles op een normale manier willen afhandelen, zonder al te veel gezeik en er beiden voor willen zorgen dat alles op een nette manier afgehandeld ging worden. Ook afgesproken dat hij a.s. zaterdag voor zijn spullen zou komen.

Vandaag stond hij echter al voor de deur. Met zijn vader. Zijn vader wilde perse nu zijn gereedschap. Het hele huis ligt overhoop ivm het bij elkaar rapen van zijn spullen. Ook wilde mijn ex perse nu wat papieren hebben. Gezegd dat ik wel ff wilde kijken, maar niet 1,2,3 wist waar het lag. Dus ff gezocht, maar kon het niet vinden. Ineens zijn vader op hoge poten. Ik zou hem nog geld verschuldigd zijn (van een klus), dat wilde hij ala direct hebben. Is helemaal niks van waar en als hij geld wil, dan moet hij bij zijn zoon zijn, niet bij mij. Uiteindelijk gingen ze weg. Toen ik nog geen 10 minuten later gebeld werd door de politie. Of ik de spullen terug wilde geven. Euuh.. ja, daar was ik mee bezig. Nou goed, de politie wilde er niet tussen gaan zitten en afgesproken dat ik de papieren op zoek en die overhandig aan hem. Alles toen nog verder overhoop gegooid en uiteindelijk, na een uur zoeken, vond ik ze. Smsje gestuurd dat hij ze op kon komen halen. Half uurtje later stond hij weer voor de deur. Papieren overhandigd, tot mijn moeder en broertje aan kwamen. Ineens begon zijn vader weer over het geld en dat ik tot zaterdag de tijd heb om dat te betalen. En op dat moment sprong mijn moeder er tussen. Die is inmiddels zo witheet over de hele situatie dat ze ook echt niet meer rustig kon blijven.

Ik weet niet meer precies hoe het escaleerde en wat er precies gebeurde, maar ineens heeft zijn vader mijn moeder bij haar keel vast en wordt ze op de grond geduwd. Mijn broertje springt er tussen en probeert zijn vader tegen te houden, maar krijgt een klap op zijn kaak van mijn ex. Mijn broertje pakt een plank en geeft een waarschuwingstik aan de vader van mijn ex zodat hij mijn moeder los laat. Ik rende ondertussen naar binnen en heb de politie gebeld. Wat er verder gebeurde weet ik niet. Het ging zo snel. Ik heb gewoon in complete paniek de politie gebeld en ben amper uit mijn woorden gekomen. Toen ik ophing waren mijn moeder en broertje al weer binnen gelukkig. Politie was er binnen 5 minuten.

Nu willen de politie dat ik a.s. zaterdag alles alleen met mijn ex regel. Dat heb ik altijd willen doen, maar hij is steeds met vrienden en nu met zijn vader op komen dagen. Ik moet hem dus a.s. zaterdag alleen facen. Zonder mensen. En eigenlijk ben ik er best bang van. Ik ben echt enorm geschrokken van deze vechtpartij en weet niet eens of ik het wel alleen durf te doen.

Wat zouden jullie doen? Toch iemand hierheen laten komen? In ieder geval wordt dat dat niet mijn moeder of broertje, want die zijn nu natuurlijk echt boos. Of zouden jullie het wel alleen oplossen, in de hoop dat er geen erge dingen gebeuren?
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Volledig ge-escaleerd! Empty Re: Volledig ge-escaleerd!

Bericht  ellibre di 31 jul 2012 - 5:35

Jeetje, wat een verhaal.. Ik zou er niet over piekeren om zaterdag in mijn eentje daar te gaan zitten wachten. Ik zou je ex en zijn familie voor geen meter meer vertrouwen.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Highway di 31 jul 2012 - 5:36

Wat ellibre zegt... En Misschien dat je de wijkagent kan vragen om erbij te zijn?
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Marin di 31 jul 2012 - 5:38

WAt heftig en eng zeg. Ik zou zeker een onafhankelijk persoon er bij willen hebben.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Middleme di 31 jul 2012 - 5:38

Wat een verhaal! Ik denk dat ik als ik jou was wel de confrontatie met hem alleen aan zou gaan, omdat dat nu "moet". Maar, ik zou zeker weten iemand héel dicht in de buurt hebben, die in kan grijpen wanneer nodig.. En als hij met meer komt, niet eens aan het gesprek beginnen...

Heel veel sterkte!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Susan di 31 jul 2012 - 5:38

Jeetje, wat een ellende, en wat een ontzettende rotstreek van je ex om je dit nog aan te doen. Die afspraak zaterdag, is dat onder begeleiding van de politie? Ik kan me voorstellen dat je er erg tegenop ziet, maar eerlijk gezegd denk ik dat hij in zijn eentje weinig gaat aanrichten aangezien hij steeds versterking heeft meegebracht bij elke confrontatie. Maar ja, voor jou is dit allesbehalve prettig, dus ik hoop toch wel dat de politie hierbij een oogje in het zeil houdt.

Zou zijn vader hem niet pushen om geld van jou los te krijgen, aangezien hij dit weekend zelf nog aangaf dat hij spijt had en zich schaamde, dat is hier toch niet mee te rijmen?

Hoe dan ook, sterkte.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Rapunzel di 31 jul 2012 - 5:39

Oh meid wat erg zeg! Ik denk inderdaad dat je beter alleen met je ex kunt afhandelen, samen kunnen jullie beter praten en e.v.t neem je iemand mee als achterwacht die een eindje verderop in de auto een oogje in het zeil houdt en die je zo nodig kan bellen. Vreemd hoe sommige dingen soms zo uit de hand kunnen lopen.... Sterkte.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 5:39

Ik zou ook een onafhankelijk iemand inschakelen. Niet echt gezond dit!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 5:44

Jeetje, wat een rare situatie. Ik zou de politie er ook bij vragen.

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook di 31 jul 2012 - 5:44

Ja, het is sowieso zijn vader die geld wil. Ik vroeg ook nog aan mijn ex waar dit op sloeg dat vragen om geld. Hij zei toen; 'Ja, moet je niet bij mij wezen, dit heb ik niet bedacht'.

Sowieso ben ik wel van plan om zaterdag de politie te bellen wanneer hij hier op komt dagen met alweer zijn vader. Want serieus, ik ben gewoon echt bang voor wat ik nu heb gezien. Nooit verwacht dat mijn ex dit zou gaan doen. Maar goed, je komt wel vaker achter nare kanten wanneer het uit is. Ik zit er aan te denken om een goede vriend van me uit te nodigen. En dan er voor te zorgen dat hij op de slaapkamer blijft zodat als er iets gebeurt, hij in ieder geval in kan grijpen. Ik denk ook niet dat mijn ex echt iets gaat doen wanneer hij alleen is. Maar ik weet het niet. Dit had ik ook nooit verwacht.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 6:00

Wat heftig zeg! Ik zou ook alleen met je ex afspreken en dan een bekende vragen om ergens in een kamer te wachten, voor het geval het uit de hand loopt. En als die vader weer meekomt, gelijk duidelijk maken dat hij niet welkom is en je de politie belt als hij niet gelijk vertrekt. Sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Lilypie di 31 jul 2012 - 6:17

Jeetje wat heftig.
Ik zou wel zorgen dat er iemand in de buurt is, want dit is niet normaal.
Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen en dat jullie er toch enigzins samen er uit kunnen komen.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Aardbei di 31 jul 2012 - 6:21

Jeetje wat heftig en naar zeg! Ik zou denk ik ook iemand laten wachten in een andere kamer, maar ben je dan niet bang dat het juist daarom escaleert? En wil de politie zelf er niet bij zijn na dit?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Rovine di 31 jul 2012 - 6:23

Heb je geen externe berging? Misschien kun je zijn spullen daar neerzetten, zodat hij je huis niet inhoeft.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Arwyn di 31 jul 2012 - 6:29

Oh bah, wat erg!
Zo wil je echt niet dat je relatie over gaat..

Ik zou het ook niet vertrouwen, om daar zaterdag alleen te zitten. Zou dan inderdaad aan de politie vragen of iemand van hen of een ander onpartijdig iemand erbij wil zijn om er zeker van te zijn dat je ex er alleen is en dat het niet weer uit de hand loopt.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Minx di 31 jul 2012 - 6:46

Hè bah, wat een verhaal. Gaat je moeder wel aangifte doen?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  RioolSpook di 31 jul 2012 - 7:22

Ja, ga waarschijnlijk gewoon al zijn spullen in de berging zetten. Niet dat dat een garantie is dat de boel niet escaleert, want vandaag is hij ook niet binnen geweest. En dan waarschijnlijk een vriend hier binnen laten wachten zodat hij iig de politie kan bellen mocht het weer fout gaan.

Vaag he.. hoe je je zo kunt vergissen in mensen.. Volgens mij zit hij in een psychische dip ook. Hij heeft me toch waanideeen ineens (is er van overtuigd achtervolgd te worden bijv).
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 7:45

Wat een verschrikkelijke situatie! Doet mij denken aan mijn break-up met mijn ex. Al bleven ze toen gelukkig nog van elkaar af en gingen alleen mijn spullen er via het slaapkamerraam vandoor. Volledig ge-escaleerd! 394967

Maar is het geen mogelijkheid dat het geescalleerd is, omdat jullie beiden mensen bij jullie hadden om jullie bij te staan? Het kan zijn dat als jullie samen de spullen verdelen, dat er geen probleem is?

Gast
Gast

Bericht  Rapunzel di 31 jul 2012 - 7:51

Maura schreef:Maar is het geen mogelijkheid dat het geescalleerd is, omdat jullie beiden mensen bij jullie hadden om jullie bij te staan? Het kan zijn dat als jullie samen de spullen verdelen, dat er geen probleem is?

Dat idee heb ik ook. Het is uit de hand gelopen door de bemoeizucht van anderen.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 7:53

Rapunzel schreef:
Maura schreef:Maar is het geen mogelijkheid dat het geescalleerd is, omdat jullie beiden mensen bij jullie hadden om jullie bij te staan? Het kan zijn dat als jullie samen de spullen verdelen, dat er geen probleem is?

Dat idee heb ik ook. Het is uit de hand gelopen door de bemoeizucht van anderen.

Inderdaad. Mensen durven veelal meer te zeggen en te doen als ze mensen bij zich hebben. Ze voelen zich als het ware gesterkt en opgejut door elkaar. Als je zoiets dan samen uitspreekt en oplost, dan gaat het meestal 100% beter. Dus ik snap wel dat de politie dit heeft voorgesteld.

Gast
Gast

Bericht  Rapunzel di 31 jul 2012 - 8:00

Inderdaad, en die vader moet op zo'n moment ook niet over dat geld beginnen, het is al moeilijk genoeg. Jammer dat het zo mis is gelopen, aangezien ze vorige week nog een goed gesprek heeft gehad met haar ex. Ik denk dan ook dat ze er samen best uit kunnen komen, als ze dit voorval opzij kunnen zetten.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Bericht  RioolSpook di 31 jul 2012 - 8:12

Ja tuurlijk is het geescalleerd omdat er meer mensen bij zijn. Dat roep ik al een hele week, dat ik het wil regelen, op een normale manier, zonder tussenkomst van derden omdat het daar alleen maar erger van zou worden.

Mijn moeder is ook best driftig, heb dr vanmiddag ook nog flink teruggeduwd toen ze zich ermee ging bemoeien. Maarja, die hele situatie buiten, ik heb daar verder geen grip op gehad. Ik riep nog; ma, niet doen. Maar goed, blijft natuurlijk feit dat mijn ex-vriend er zelf ook tussen had kunnen springen om zijn vader te stoppen. Dat deed ie niet. Nee, daarentegen besloot hij mijn broertje een ram tegen zijn kop te geven. Daardoor alleen ben ik best wel geschrokken van mijn ex. Mijn broertje en ex waren collega's en konden met elkaar opschieten. Als hij al zo ver gaat om niet zijn vader tegen te houden, maar wél mijn broertje te rammen, ben ik echt bang voor wat hij bij mij gaat doen.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Bericht  Lousanne di 31 jul 2012 - 20:53

Wat een nare situatie, heel veel sterkte!

Overigens vind ik dit wel zo'n verhaal waar je de andere kant ook van moet horen, maargoed, het blijft een nare situatie.
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Travelgurly wo 1 aug 2012 - 4:02

jeetje Rioolspook wat een hufter joh, en die vader ook! die mensen staan echt laag zeg!

Heel vervelend voor je, zeker na alles wat je ' alleen" hebt moeten doorstaan. Ik zou het ook niet alleen willen regelen. Het is uit de hand gelopen door hun schuld en snap dat je er iemand bij wilt hebben. NEE ik vind dat je er iemand bij moet hebben! sterkte!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Juul wo 1 aug 2012 - 4:12

Wat verschrikkelijk zeg!! Kan me goed voorstellen dat je flink geschrokken bent. Is ook niet niks wat er allemaal gebeurt is.
Ik zou zoals eerder gezegd ook de wijkagent vragen om er bij te zijn. Al is het dat die in buurt is zodat er meteen ingegrepen kan worden als het weer mis dreigt te gaan!

Heel veel succes en sterkte!!
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: