Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe je op een regenachtige middag?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat doe je op een regenachtige middag? Empty Wat doe je op een regenachtige middag?

Bericht  _Mashimaro_ di 31 jul 2012 - 0:50

Ik heb zin om vanmidag met mijn zoon weg te gaan, maar ik ben even inspiratieloos confused
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op een regenachtige middag? Empty Re: Wat doe je op een regenachtige middag?

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 0:56

binnenspeeltuin, iets als ballorig ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op een regenachtige middag? Empty Re: Wat doe je op een regenachtige middag?

Bericht  Twellie di 31 jul 2012 - 1:10

Op bezoek bij familie of andere mensen met kindjes?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op een regenachtige middag? Empty Re: Wat doe je op een regenachtige middag?

Bericht  Susan di 31 jul 2012 - 3:07

Wij hebben een abonnement op Ouwehands, als het regent gaan we alleen voor de binnenspeeltuin. Of we gaan naar het binnenzwembad, ook leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op een regenachtige middag? Empty Re: Wat doe je op een regenachtige middag?

Bericht  Susan di 31 jul 2012 - 3:10

Ik vind Ballorig zelf trouwens vreselijk, maar er zijn wel leukere binnenspeeltuinen, zoals Kidzcity, Schateiland Zeumeren, Plopsa Indoor Coevorden en waarschijnlijk nog wel meer. Monkeytown vind ik ook nog wel fijn omdat ze een apart afgesloten gedeelte voor de kleintjes hebben.

Met slecht weer vinden ze Ikea trouwens ook erg leuk. Ezra vindt de ballenbak erg leuk (een van ons blijft dan wel bij het raam staan), Yrsa vindt het leuk om gewoon op de kinderafdeling te spelen in al die kamertjes en met het speelgoed. Na afloop lekker patat of een ijsje eten en in het restaurant kun je ook weer spelen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op een regenachtige middag? Empty Re: Wat doe je op een regenachtige middag?

Bericht  _Mashimaro_ di 31 jul 2012 - 3:38

Vanmiddag zijn we opbezoek geweest bij omi (mijn oma). Het was alweer even geleden dat ik daar samen met mijn zoon was geweest Embarassed
De binnenspeeltuin vind ik mijn zoon nog te klein voor, maar ik onthoud het voor later.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op een regenachtige middag? Empty Re: Wat doe je op een regenachtige middag?

Bericht  Gast di 31 jul 2012 - 4:23

Zwemmen, op visite, naar een binnenspeeltuin ( je hebt ook speeltuinen die een uitgebreid baby/dreumes gedeelte hebben) samen knutselen lekker laten vingerverven ofzo, naar de intratuin en bij de diertjes enzo kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op een regenachtige middag? Empty Re: Wat doe je op een regenachtige middag?

Bericht  Liadan di 31 jul 2012 - 5:18

Ik doe onze zoon vaak een regenpakje aan en laat hem dan buiten rondkruipen, vindt hij geweldig smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe je op een regenachtige middag? Empty Re: Wat doe je op een regenachtige middag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum