Leuke dingen op een regenachtige dag?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuke dingen op een regenachtige dag?
Wat doen jullie in huis op een regenachtige dag?
Mijn dochter is helemaal zoet met d'r little people speelgoed op dit moment.
Daarnaast is ze gek op dansen. Dan zetten we heel hard vrolijke muziek op en staan we samen lekker gek te doen. Net hadden we de cd van lucenzo opstaan. Ik word er zelf ook altijd lekker vrolijk van.
Mijn dochter is helemaal zoet met d'r little people speelgoed op dit moment.
Daarnaast is ze gek op dansen. Dan zetten we heel hard vrolijke muziek op en staan we samen lekker gek te doen. Net hadden we de cd van lucenzo opstaan. Ik word er zelf ook altijd lekker vrolijk van.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Leuke dingen op een regenachtige dag?
Wij gaan strakjes lekker samen cakejes bakken denk ik. Hebben inmiddels ook al geverfd. Ik vind het vreselijk de hele dag binnen maar niets aan te doen helaas.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben net lekker gezwommen in het zwembad (elke woensdag), nu even lekker uurtje binnen spelen, eten en dan 2 uurtjes slapen. Rond half 3 weer wakker denk ik en dan eens kijken wat we gaan doen. Denk nog even lekker iets creatiefs of iets bakken (vindt ze ook erg leuk) en als het niet al te hard regent gewoon lekker haar skipak aan en even lekker een rondje buiten. Even uitwaaien in het natuurgebied hierachter ofzo. Als je je goed aankleedt hoef je niet persé binnen te blijven. Laarzen aan en kinderen hebben vaak een geweldige tijd
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Cakejes bakken is ook een leuk idee!
Ja ik ben ook altijd graag buiten. Al is het maar in de tuin. M'n dochter vind het ook heerlijk.
Ja ik ben ook altijd graag buiten. Al is het maar in de tuin. M'n dochter vind het ook heerlijk.
Linda- Ratel
Picknicken in huis, verven, met water spelen bij de gootsteen, cakejes bakken, tent bouwen.
Vandaag zijn beide kinderen niet fit/ziek, maar anders zouden we ook gewoon lekker naar buiten gaan en plassen stampen.
Vandaag zijn beide kinderen niet fit/ziek, maar anders zouden we ook gewoon lekker naar buiten gaan en plassen stampen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan vanmiddag met z'n vieren vingerverven.
Ook zet ik de glijbaan dan weleens binnen neer. Gewoon halverwege de middag in bad. En als het zo zacht regent als nu laat ik ze ook wel eventjes buiten spelen of in plassen springen.
Verder tekenen. Kleurplaten op internet laten uitzoeken, printen en laten kleuren. Voordat we aan het kleuren zijn, zijn we al 20 minuten verder.
Mijn zoontje vermaakt zich eigenlijk altijd wel met zijn auto's of duplo. Dochtertje vermaakt zich minder goed zelf, dus die laat ik de keukenkastjes en deuren weleens afnemen vind ze helemaal geweldig.
En boekjes lezen, tig keer opnieuw.
Ze beginnen nu disneyfilms als Bambi ook wel leuk te vinden dus daar ga ik er vanavond ook eens wat van opzoeken want het liefst hangen ze toch ook met dit weer wel op de bank.
Ook zet ik de glijbaan dan weleens binnen neer. Gewoon halverwege de middag in bad. En als het zo zacht regent als nu laat ik ze ook wel eventjes buiten spelen of in plassen springen.
Verder tekenen. Kleurplaten op internet laten uitzoeken, printen en laten kleuren. Voordat we aan het kleuren zijn, zijn we al 20 minuten verder.
Mijn zoontje vermaakt zich eigenlijk altijd wel met zijn auto's of duplo. Dochtertje vermaakt zich minder goed zelf, dus die laat ik de keukenkastjes en deuren weleens afnemen vind ze helemaal geweldig.
En boekjes lezen, tig keer opnieuw.
Ze beginnen nu disneyfilms als Bambi ook wel leuk te vinden dus daar ga ik er vanavond ook eens wat van opzoeken want het liefst hangen ze toch ook met dit weer wel op de bank.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik had pas een regenpakje besteld, ruim een maand geleden, maar heb dat ding nog steeds niet binnen. Sinds ik haar geleerd heb hoe leuk het is om in plassen te stampen heeft ze de smaak te pakken.
Linda- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke en minder leuke dingen aan je werk
» Leuke dingen met een 6 jarige
» Leuke dingen in de planning!
» Dat zijn leuke dingen :)
» Leuke dingen in Groningen
» Leuke dingen met een 6 jarige
» Leuke dingen in de planning!