Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke dingen op een regenachtige dag?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Leuke dingen op een regenachtige dag? Empty Leuke dingen op een regenachtige dag?

Bericht  Linda di 5 jun 2012 - 22:36

Wat doen jullie in huis op een regenachtige dag?

Mijn dochter is helemaal zoet met d'r little people speelgoed op dit moment.

Daarnaast is ze gek op dansen. Dan zetten we heel hard vrolijke muziek op en staan we samen lekker gek te doen. Net hadden we de cd van lucenzo opstaan. Ik word er zelf ook altijd lekker vrolijk van.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen op een regenachtige dag? Empty Re: Leuke dingen op een regenachtige dag?

Bericht  Printje di 5 jun 2012 - 22:37

Wij gaan strakjes lekker samen cakejes bakken denk ik. Hebben inmiddels ook al geverfd. Ik vind het vreselijk de hele dag binnen maar niets aan te doen helaas.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen op een regenachtige dag? Empty Re: Leuke dingen op een regenachtige dag?

Bericht  snoezel di 5 jun 2012 - 22:41

Wij hebben net lekker gezwommen in het zwembad (elke woensdag), nu even lekker uurtje binnen spelen, eten en dan 2 uurtjes slapen. Rond half 3 weer wakker denk ik en dan eens kijken wat we gaan doen. Denk nog even lekker iets creatiefs of iets bakken (vindt ze ook erg leuk) en als het niet al te hard regent gewoon lekker haar skipak aan en even lekker een rondje buiten. Even uitwaaien in het natuurgebied hierachter ofzo. Als je je goed aankleedt hoef je niet persé binnen te blijven. Laarzen aan en kinderen hebben vaak een geweldige tijd Very Happy
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen op een regenachtige dag? Empty Re: Leuke dingen op een regenachtige dag?

Bericht  Linda di 5 jun 2012 - 22:41

Cakejes bakken is ook een leuk idee!

Ja ik ben ook altijd graag buiten. Al is het maar in de tuin. M'n dochter vind het ook heerlijk.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen op een regenachtige dag? Empty Re: Leuke dingen op een regenachtige dag?

Bericht  Liadan di 5 jun 2012 - 22:42

Picknicken in huis, verven, met water spelen bij de gootsteen, cakejes bakken, tent bouwen.
Vandaag zijn beide kinderen niet fit/ziek, maar anders zouden we ook gewoon lekker naar buiten gaan en plassen stampen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen op een regenachtige dag? Empty Re: Leuke dingen op een regenachtige dag?

Bericht  Coco di 5 jun 2012 - 22:43

Wij gaan vanmiddag met z'n vieren vingerverven. Very Happy
Ook zet ik de glijbaan dan weleens binnen neer. Gewoon halverwege de middag in bad. En als het zo zacht regent als nu laat ik ze ook wel eventjes buiten spelen of in plassen springen.
Verder tekenen. Kleurplaten op internet laten uitzoeken, printen en laten kleuren. Voordat we aan het kleuren zijn, zijn we al 20 minuten verder.
Mijn zoontje vermaakt zich eigenlijk altijd wel met zijn auto's of duplo. Dochtertje vermaakt zich minder goed zelf, dus die laat ik de keukenkastjes en deuren weleens afnemen Leuke dingen op een regenachtige dag? 394967 vind ze helemaal geweldig.
En boekjes lezen, tig keer opnieuw.
Ze beginnen nu disneyfilms als Bambi ook wel leuk te vinden dus daar ga ik er vanavond ook eens wat van opzoeken want het liefst hangen ze toch ook met dit weer wel op de bank.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen op een regenachtige dag? Empty Re: Leuke dingen op een regenachtige dag?

Bericht  Linda di 5 jun 2012 - 22:44

Ik had pas een regenpakje besteld, ruim een maand geleden, maar heb dat ding nog steeds niet binnen. Sinds ik haar geleerd heb hoe leuk het is om in plassen te stampen heeft ze de smaak te pakken. Laughing

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke dingen op een regenachtige dag? Empty Re: Leuke dingen op een regenachtige dag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum