fietsen. Wanneer, hoe waarom.. enzo
+10
Liadan
Parel
Lejow
maiadebij
Pien
yes1984
Novalee
_Lana_
Annemie
studiebol
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: fietsen. Wanneer, hoe waarom.. enzo
Rejoy thanks, 5 puntssluiting is misschien wel een goede ja, zoiets hebben we ook in de kinderstoel.
Ik moet maar is gaan informeren bij een fietsenzaak en vragen wat de kinderarts er van vind..
Ik moet maar is gaan informeren bij een fietsenzaak en vragen wat de kinderarts er van vind..
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
_Lana_ schreef:@ Mamarosa: Het lijkt me heerlijk zo'n bakfiets, maar hoe doe je dat dan op de plek van bestemming?
En welke heb jij ook alweer?
Ik heb een elektrische Babboe Big, dus alle 4 kunnen ze er in. Ik ga er niet mee als ik echt winkels in moet, dat kan pas als ze kunnen lopen, omdat een buggy niet mee kan als ze allemaal mee zijn.
Maar gewoon over de markt bijv loop ik gewoon met de bakfiets. Ook bij de supermarkt, ik kan ze nu in de kar zetten, dus dat is ideaal.
Als ze kunnen lopen koop ik tuigjes en neem ik ze zo mee. Je moet wat!
Gast- Gast
Studiebol, ik zou ook eerst eens passen hoe goed ze in het stoeltje zitten. Lotte kan echt al erg goed zitten (ook zelfstandig), maar het fietsstoeltje dat we hebben (van Bobike) is echt veel te ruim voor haar. We hebben nu de zitverkleiner van de maxi cosi gebruikt zodat ze wat steviger zit.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
mijn zoontje gaat nu nog steeds niet zelf zitten of liggen; als hij zit zit hij, als hij ligt ligt hij en als hij het er niet mee eens is laat hij van zich horen. toch fietsen wij gewoon met hem, volgens mij is dit meer gemakzucht van hem dan dat hij het écht niet kan.
ik denk dat we vanaf een maand of 10 af en toe zijn gaan fietsen, kleine stukjes en rustig aan met hobbels e.d. omdat ik het verhaald van annemie hier al eens eerder had gelezen. zo doende hebben we het fietsen steeds meer uitbereidt, t. vind het helemaal geweldig en zit super, hij doet het alleen niet zelf.. tja..
ik denk dat we vanaf een maand of 10 af en toe zijn gaan fietsen, kleine stukjes en rustig aan met hobbels e.d. omdat ik het verhaald van annemie hier al eens eerder had gelezen. zo doende hebben we het fietsen steeds meer uitbereidt, t. vind het helemaal geweldig en zit super, hij doet het alleen niet zelf.. tja..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
F kon al snel zelfstandig zitten en was een klein meisje. Onder andere daarom hebben wij voor een Yepp gekozen. Hier zat ze veel mooier in en heeft een 5punts gordel. Volgens mij woog ze toen nog geen 9 kilo(was ook nog geen 9 maand).
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Helaas zijn wij niet zo goed geholpen bij de fietsenwinkel, daar zeiden ze dat alle stoeltjes hetzelfde waren, anders hadden wij waarschijnlijk ook wel voor de Yepp gekozen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Bedankt dat jullie dat nog even laten weten. Ik heb net met mijn vriend overlegd en ga morgen eens informatie inwinnen bij de fietsenwinkel. Zal dan goed benoemen dat het smalle dames zijn kijken of hij met een goed idee komt.
Maar ik begrijp dus dat een yepp stoeltje smaller is dan een bobike?
Maar ik begrijp dus dat een yepp stoeltje smaller is dan een bobike?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
D. is nu een aantal keer mee geweest op de fiets. Het zijn telkens ritjes van max. 10 min, aangezien ze al wel rechtop kan blijven zitten , maar nog niet zelfstandig gaat zitten. Als we fietsen, is het meestal als ik haar ophaal van het kdv of als we even bij opa en oma op de koffie gaan. Ik merk al wel duidelijk verschil in het steviger zitten, dan een maand geleden.
Wij hebben trouwens een Bobike stoeltje, en deze zijn volgens mij best breed. Aangezien D. een buddhatje is , zit zij er prima in haha Succes met informatie inwinnen morgen!
Wij hebben trouwens een Bobike stoeltje, en deze zijn volgens mij best breed. Aangezien D. een buddhatje is , zit zij er prima in haha Succes met informatie inwinnen morgen!
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer mag je met een baby fietsen?
» Wanneer kon jouw kindje fietsen/trappen?
» waarom en wanneer speen
» Waarom, wanneer waar uit? hoe dan?
» Wanneer was jij voor het laatst gelukkig en waarom?
» Wanneer kon jouw kindje fietsen/trappen?
» waarom en wanneer speen
» Waarom, wanneer waar uit? hoe dan?
» Wanneer was jij voor het laatst gelukkig en waarom?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: