Waarom toch altijd weer teveel meenemen?
+9
Shopelle
Carra
Teddyaapje
Atelier Madame
Arwyn
Jeanette
Niekske
Raindrop
sanne-84
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waarom toch altijd weer teveel meenemen?
Ik ben nu bezig met mn koffer in te pakken, maar weet nu al dat ik veel te veel mee neem. Waarom kan ik dan toch niet kleren thuis laten??
Heb nu 2 lange broeken, 4 driekwartbroeken, 2 korte broekjes, 1 korte rok, 1 langere rok, 2 jurkjes en 2 tuniekjes bij me. Over de shirts en hempjes nog maar te zwijgen.. En over de schoenen heb ik nog maar niet nagedacht.
Pff ik ga weer ff verder met spullen pakken!
Heb nu 2 lange broeken, 4 driekwartbroeken, 2 korte broekjes, 1 korte rok, 1 langere rok, 2 jurkjes en 2 tuniekjes bij me. Over de shirts en hempjes nog maar te zwijgen.. En over de schoenen heb ik nog maar niet nagedacht.
Pff ik ga weer ff verder met spullen pakken!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Waarom toch altijd weer teveel meenemen?
Heel herkenbaar haha! Ik heb ook altijd zoveel mee dat ik niet eens alles ook daadwerkelijk draag/gebruik.
Waar ga je heen?
Waar ga je heen?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ow zooo herkenbaar! ik neem altijd de helft weer ongedragen mee terug! Gingen jullie naar een zon-bestemming? Dan zou ik een lange broek en 2 of 3 driekwartbroeken thuislaten... waarschijnlijk trek je een lange broek aan tijdens de reis, dus dan heb je die al bij je. Ik tel altijd het aantal dagen dat we weg zijn, zoveel outfits neem ik mee plus één en wel nog een paar extra shirtjes vanwege zweten enzo. Dan hebben we altijd een paar dagen aan het strand, dus dan trek je alleen 's avonds een jurkje aan en dat kan dan nog wel een avondje... ja enzo komt de helft dus weer schoon mee terug
En schoenen... een paar gympen die lekker lopen, een paar ballerina's, mijn birkenstocks en badslippers.
Succes met inpakken, ik raak er altijd enorm gestresst van(ik begin ook meestal een week vantevoren) en alvast een heel fijne vakantie!
En schoenen... een paar gympen die lekker lopen, een paar ballerina's, mijn birkenstocks en badslippers.
Succes met inpakken, ik raak er altijd enorm gestresst van
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Wij gaan naar kroatie, dus daar is het inderdaad zonnig. Maar soms zie ik bij de weersberichten ook een donker wolkje, dus dan twijfel ik alweer meer haha.
En het probleem niekske is dat ik nu al weet dat ik teveel meeneem, maar kan gewoon niet kiezen. Stel dat het kouder is 's avonds, dan is 1 lange broek niet genoeg. En 4 driekwartbroeken is zeker veel, maar zijn 2 fijne voor overdag, en 2 iets nettere voor 'savonds en ga zo maar door, overal is wel een excuus voor;)
Maar fijn om te horen dat ik niet de enige ben, want aan mn man blijf ik wat dat betreft niks hebben!
En het probleem niekske is dat ik nu al weet dat ik teveel meeneem, maar kan gewoon niet kiezen. Stel dat het kouder is 's avonds, dan is 1 lange broek niet genoeg. En 4 driekwartbroeken is zeker veel, maar zijn 2 fijne voor overdag, en 2 iets nettere voor 'savonds en ga zo maar door, overal is wel een excuus voor;)
Maar fijn om te horen dat ik niet de enige ben, want aan mn man blijf ik wat dat betreft niks hebben!
sanne-84- Ratel
Heel herkenbaar!
Ik neem altijd teveel shortjes en zomerjurkjes mee, want het merendeel heb ik toch mijn bikini aan haha en zelfs daarvan neem ik teveel mee.
Ik neem altijd teveel shortjes en zomerjurkjes mee, want het merendeel heb ik toch mijn bikini aan haha en zelfs daarvan neem ik teveel mee.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Sanne: Ik weet niet waar je precies heengaat in Kroatië, maar ik ben in Istrië geweest en daar is het echt warm hoor! Zelfs als het regent/onweert is het er nog 30 graden, dus 2 lange broeken en 4 driekwart broeken zul je echt niet nodig hebben. Van die 6 broeken kun je er zo 5 uit je bagage halen, want je gaat ze daar echt niet dragen, haha. Ook 's avonds blijft het er gewoon heel warm. Ik ben er een week geweest en heb geen 1 keer een lange broek gedragen.
Ik neem trouwens wel ook altijd teveel mee, haha, maar wil dat dit jaar eens niet doen! Voor als het mooi weer is wil ik wel voor elke dag een schoon shirtje/jurkje hebben, maar als het slecht weer is en de camping modderig, draag ik toch elke keer dezelfde broek, omdat ik het zonde vind als alles vies wordt.
Ik neem trouwens wel ook altijd teveel mee, haha, maar wil dat dit jaar eens niet doen! Voor als het mooi weer is wil ik wel voor elke dag een schoon shirtje/jurkje hebben, maar als het slecht weer is en de camping modderig, draag ik toch elke keer dezelfde broek, omdat ik het zonde vind als alles vies wordt.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Wij gaan ook naar istrie.
En had me de laatste vakantie dus ook voorgenomen om minder mee te nemen, maar helaas, nu al mislukt;). Ach ik bekijk het positief, ik ben me er al bewust van, is al een stap vooruit
En had me de laatste vakantie dus ook voorgenomen om minder mee te nemen, maar helaas, nu al mislukt;). Ach ik bekijk het positief, ik ben me er al bewust van, is al een stap vooruit
sanne-84- Ratel
Neem een legging mee ipv een broek. Die neemt veel minder ruimte in en kan je heel makkelijk onder een spijkerrokje trekken, en zelfs onder een korte broek kan dat tegenwoordig nog wel. Oh en een katoenenlegging kan ook prima dienst doen als lange pyjamabroek mocht de airco te koud zijn.
Maar goed ik neem ook altijd veel te veel kleding mee, een paar outfits voor overdag en voor elke avond een andere, ik wil namelijk niet elke dag van de vakantie op de vakantiefotos mezelf later terug zien in dezelfde kleding . Heb ooit op een reis van 5 weken op elke wandeltocht in dezelfde korte broek gelopen en dus op alle fotos sta ik daar ook mee aan. Daar baal ik nu van
Maar goed ik neem ook altijd veel te veel kleding mee, een paar outfits voor overdag en voor elke avond een andere, ik wil namelijk niet elke dag van de vakantie op de vakantiefotos mezelf later terug zien in dezelfde kleding . Heb ooit op een reis van 5 weken op elke wandeltocht in dezelfde korte broek gelopen en dus op alle fotos sta ik daar ook mee aan. Daar baal ik nu van
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Wow dat is wel veel ja, maar ik ken het probleem! Ik neem me altijd voor om zo weinig mogelijk mee te nemen, maar stel dat dit, en stel dat dat... en als ik dan aan t eind nog wat plek heb en onder de kilo's zit duw ik er nog maar wat bij!
Dit jaar wordt het anders...de spullen van ons zoontje tellen bij die van ons. Hij vliegt gratis en mag dus geen extra kilo's meenemen...dat wordt bezuinigen...voor mijn vriend
Dit jaar wordt het anders...de spullen van ons zoontje tellen bij die van ons. Hij vliegt gratis en mag dus geen extra kilo's meenemen...dat wordt bezuinigen...voor mijn vriend
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Heeeeeel erg herkenbaar. Ik ga straks de laatste spullen inpakken en dan nog steeds het gevoel hebben iets vergeten te zijn. Ik kan natuurlijk een lijstje maken maar dan zul je zien dat ik nog iets ga vergeten.
Hoewel je volgens mij al in het warme gebied zit, zal je dit wel lezen als je terug bent maar alsnog heeeeel veel plezier!
Hoewel je volgens mij al in het warme gebied zit, zal je dit wel lezen als je terug bent maar alsnog heeeeel veel plezier!
Gast- Gast
Pff, ik weet nu dus echt niet wat ik mee moet op vakantie!
Het weer is daar net als hier, dus het zal waarschijnlijk steeds een broek met t-shirtje worden, maar ik wil m'n goede broeken niet meenemen naar een camping en eigenlijk wil ik gewoon m'n tas volgooien met jurkjes en rokjes!
Normaal ben ik niet zo moeilijk, maar nu vind ik het dus lastig, haha.
Het weer is daar net als hier, dus het zal waarschijnlijk steeds een broek met t-shirtje worden, maar ik wil m'n goede broeken niet meenemen naar een camping en eigenlijk wil ik gewoon m'n tas volgooien met jurkjes en rokjes!
Normaal ben ik niet zo moeilijk, maar nu vind ik het dus lastig, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik ga dit jaar net als Punk'd van te voren outfitjes samenstellen. Dan neem ik nog 1 outfit extra mee en dan moet het dit jaar goed gaan. Hoop ik.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Tsja, hier ook een bekend verhaal.
Ik maak ook altijd een lijstje zodat ik echt niets vergeet..
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Ik neem ook altijd veel te veel mee.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Nee, niet mijn ding. Ben net terug van 10 dagen rondtrekken naar en in Slovenië en had zo een handbaggagekoffertje mee aan kleding, schoenen en toiletartikelen. Alleen mijn badlaken pastte er niet meer in haha!
Admin- Admin
- Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Shopelle schreef:Tsja, hier ook een bekend verhaal.
+1
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Elsje schreef:Shopelle schreef:Tsja, hier ook een bekend verhaal.
+1
+1, ben alleen mijn lijstje kwijt omdat mijn telefoon dood is, extra stress dus dit jaar haha!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Soortgelijke onderwerpen
» Het is me toch allemaal een beetje teveel geworden
» Wel meenemen of toch maar niet...
» Waarom bleren die amerikanen altijd zo?!
» Waarom is dat toch?
» Altijd weer die leugens...
» Wel meenemen of toch maar niet...
» Waarom bleren die amerikanen altijd zo?!
» Waarom is dat toch?
» Altijd weer die leugens...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: