Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom bleren die amerikanen altijd zo?!

+4
Sugarfall
Caro
Rush
Caribbeanlover
8 plaatsers

Ga naar beneden

Waarom bleren die amerikanen altijd zo?! Empty Waarom bleren die amerikanen altijd zo?!

Bericht  Caribbeanlover wo 5 sep 2012 - 12:13

Ik zat laatst de Ellen show te kijken en net als bij Oprah als er iets wordt/werdt weg gegeven, dan blert het publiek erop los. Ik snap dat het krijgen van gratis dingen leuk is, maar ik zou niet zo idioot/overdreven gaan doen. Ook als dat niet gedaan wordt, dan bleren ze al als de host van de show binnen komt of een gast die daar te gast is. De tv zachter zetten heeft niet veel nut.

Vorig jaar werd ik er onderhand gewoon gek van op vakantie. Bij de avonsshows kwamen ze boven iedereen uit en het aantal keren ''whoehoeehhhhh'' kon ik allang niet meer op 1 hand tellen.

Enthousiasme is prima, maar dit vind ik toch echt wel overdreven. Ik weet dat het een enthousiast volk is, maar je kan ook overdrijven hoor. Zijn overigens wel erg vriendelijk en maken gewoon een praatje uit zichzelf, vragen waar je vandaan komt ed. Iets wat hollanders niet gauw zullen doen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom bleren die amerikanen altijd zo?! Empty Re: Waarom bleren die amerikanen altijd zo?!

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 17:56

Omdat er buiten beeld mensen voor het publiek staan die het publiek enthousiast maken en die zeggen dat ze moeten juichen enzo.

Gast
Gast

Waarom bleren die amerikanen altijd zo?! Empty Re: Waarom bleren die amerikanen altijd zo?!

Bericht  Rush wo 5 sep 2012 - 18:39

Maple schreef:Omdat er buiten beeld mensen voor het publiek staan die het publiek enthousiast maken en die zeggen dat ze moeten juichen enzo.

Inderdaad, in NL ook trouwens..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 18:54

Kunnen wij Nederlanders ook niet overdrijven. Denk dat dit niks te maken heeft met een bepaald volk. Voor de tv moet het allemaal wat beter lijken.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover wo 5 sep 2012 - 21:23

Maple schreef:Omdat er buiten beeld mensen voor het publiek staan die het publiek enthousiast maken en die zeggen dat ze moeten juichen enzo.

Dat weet ik, maar dan nog is het overdreven en tig keer harder dan hier bij een show. Op vakantie is er niet zo persoon natuurlijk dus het zit hem in de cultuur.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 5 sep 2012 - 21:23

Rush schreef:

Hier is het niet zo hard en overdreven.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caro wo 5 sep 2012 - 21:25

Nou, ik ben het wel eens met CBL.. in Amerikaanse talkshows is het gewoon wel overdrevener dan bij ons cultuurtje past. En waarom dat zo is? Het is de Amerikaanse cultuur denk ik zo.. wij zijn gewoon een stuk nuchterder :-)
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sugarfall wo 5 sep 2012 - 21:27

Het is bij Amerikaanse shows inderdaad echt wel erger dan hier, dat hoort volgens mij gewoon een beetje bij Amerikanen. Ik vind het ook altijd wel grappig.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  _Cyn_ wo 5 sep 2012 - 21:30

Ik denk ook dat dat Amerikaans is, ik vond het in Amerika over het algemeen wat meer overdreven. Ik denk dus dat het in de cultuur zit. Vind ze ook altijd wat overdreven vriendelijk etc.
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  Mari wo 5 sep 2012 - 21:32

_Cyn_ schreef:Ik denk ook dat dat Amerikaans is, ik vond het in Amerika over het algemeen wat meer overdreven. Ik denk dus dat het in de cultuur zit. Vind ze ook altijd wat overdreven vriendelijk etc.

+1, ik denk ook altijd dat ze het helemaal niet menen, kreeg er de kriebels van in Amerika.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 21:51

Ik ken meer volken die wel blèren dan niet.

Maar wellicht op een andere manier.

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 5 sep 2012 - 22:27

Caribbeanlover schreef:
Rush schreef:

Het is daar toch sowieso meer overdreven? Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Caribbeanlover do 6 sep 2012 - 0:03

Caro schreef:Nou, ik ben het wel eens met CBL.. in Amerikaanse talkshows is het gewoon wel overdrevener dan bij ons cultuurtje past. En waarom dat zo is? Het is de Amerikaanse cultuur denk ik zo.. wij zijn gewoon een stuk nuchterder :-)

Idd

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover do 6 sep 2012 - 0:04

Sugarfall schreef:Het is bij Amerikaanse shows inderdaad echt wel erger dan hier, dat hoort volgens mij gewoon een beetje bij Amerikanen. Ik vind het ook altijd wel grappig.

Zie niet in wat er grappig aan is, irriteer mij er mateloos aan en word er nog net niet doof van. Vorig jaar op vakantie schrok ik me echt een aantal keren wezenloos. Vind het ook best onbeschoft naar anderen gasten/mensen toe.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 6 sep 2012 - 0:05; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Minx do 6 sep 2012 - 0:05

Is meer de cultuur, ik heb ze helemaal los zien gaan over hoe mooi een steen in de zee wel niet was en hoe mooi het strand enz enz. Wij dachten echt ja het is een strand, is wel een mooi strand maar zij waren helemaal enthousiast. Zou me er vooral niet te veel aan ergeren. haha
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Caribbeanlover do 6 sep 2012 - 0:08

Rush schreef:
Caribbeanlover schreef:
Rush schreef:

Het is daar toch sowieso meer overdreven? Wink

Klopt.

Cyn, het is daar normaal om elkaar vaak te complimenteren over van alles en nog wat. Ook heb je de kans dat als je daar bent of ergens bent waar ze zijn, dat jij gecomplimenteerd wordt ivm je jurk oid '' OMG i totally love your dress''.

Vorig jaar sprak ik met een ouder echtpaar en zij waren hier geweest. Die vrouw van het stel zei '' i love the churches there, they are soooooo beautiful, amazing!''.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op do 6 sep 2012 - 9:09; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  _Cyn_ do 6 sep 2012 - 2:12

Mari schreef:
_Cyn_ schreef:Ik denk ook dat dat Amerikaans is, ik vond het in Amerika over het algemeen wat meer overdreven. Ik denk dus dat het in de cultuur zit. Vind ze ook altijd wat overdreven vriendelijk etc.

+1, ik denk ook altijd dat ze het helemaal niet menen, kreeg er de kriebels van in Amerika.

Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt! Haha :cheering:

Caribbeanlover schreef:

Cyn, het is daar normaal om elkaar vaak te complimenteren over van alles en nog wat. Ook heb je de kans dat als je daar bent of ergens bent waar ze zijn, dat jij gecomplimenteerd wordt ivm je jurk oid '' OMG i totally love your dress''.

Vorig jaar sprak ik met een ouder echtpaar en zij waren hier geweest. Die vrouw van het stel zij '' i love the churches there, they are soooooo beautiful, amazing!''.

Juist dat vind ik nep over komen, denk ik...
_Cyn_
_Cyn_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12

Bericht  mzcharlotte do 6 sep 2012 - 5:31

Minx schreef:Is meer de cultuur, ik heb ze helemaal los zien gaan over hoe mooi een steen in de zee wel niet was en hoe mooi het strand enz enz. Wij dachten echt ja het is een strand, is wel een mooi strand maar zij waren helemaal enthousiast. Zou me er vooral niet te veel aan ergeren. haha

Nou he? Toen ik in Aruba op vakantie was en er een bootje Amerikanen werd losgelaten, hoorde ik alléén maar hoe "amaaazing!" en "fabulous!" alles was. En vooral ook bevestiging bij elkaar zochten; "Isn't it wooonderful?!". Ik kan er ook wel om lachen, wat een mooi leven heb je dan, als je alles prachtig lijkt te vinden.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Caribbeanlover do 6 sep 2012 - 9:10

_Cyn_ schreef:
Mari schreef:

Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt! Haha Waarom bleren die amerikanen altijd zo?! 281626781

Caribbeanlover schreef:

Vorig jaar sprak ik met een ouder echtpaar en zij waren hier geweest. Die vrouw van het stel zei '' i love the churches there, they are soooooo beautiful, amazing!''.

Juist dat vind ik nep over komen, denk ik...

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover do 6 sep 2012 - 9:14

Charlotte, toen mijn ouders op Curacao waren was het duidelijk als er weer eens een cruiseship was aangekomen vol met amerikanen, witte sokken in hun sandalen (kan echt niet).

Sowieso is alles anders in Amerika. Als je uit eten gaat stelt de bediende zich voor ''hi my name is Kat and i will be your waitress, if you have any questions feel free to ask'' blablabla etc etc etc.

Ze lopen dan ook voor je uit om je naar de tafel te brengen, heel netjes, mogen ze hier een voorbeeld aan nemen. Alleen dat gedoe met voorstellen dat vind ik net wat overdreven.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 10:06

Dat voorstellen vind ik eigenlijk wel netjes, als er wat is dan weet je in elk geval dr naam. Klinkt een stuk vriendelijker als 'die blonde daar, met die dikke kont'.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover do 6 sep 2012 - 10:39

Laughing

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: