nav waarmee mag je kind knutselen, bijv een schaar etc?
+4
Liadan
kwak
Tania
Printje
8 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: nav waarmee mag je kind knutselen, bijv een schaar etc?
Ik denk dat een waarschuwing een kind ook vaak niets zegt want wat betekend het warm/scherp etc. dat weet je pas als je het voelt, uiteraard niet bij een open haard idd, maar je snapt het vast wel haha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Ik denk dat een waarschuwing een kind ook vaak niets zegt want wat betekend het warm/scherp etc. dat weet je pas als je het voelt, uiteraard niet bij een open haard idd, maar je snapt het vast wel haha
Ja dat vind ik ook lastig. Onze keuken is in de woonkamer en als de oven aan staat mag J. niet in de buurt komen. Hij weet dat het niet mag maar hij snapt er volgens mij niks van als ik uitleg dat het heet is en dat hij pijn doet als hij eraan zit. Ik heb het hem wel is laten voelen met z'n handje heel dichtbij maar dan nog heeft hij geen idee wat er nou zo erg aan is als hij er toch aan komt.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Printje schreef:Ik denk dat een waarschuwing een kind ook vaak niets zegt want wat betekend het warm/scherp etc. dat weet je pas als je het voelt, uiteraard niet bij een open haard idd, maar je snapt het vast wel haha
Ja dat vind ik ook lastig. Onze keuken is in de woonkamer en als de oven aan staat mag J. niet in de buurt komen. Hij weet dat het niet mag maar hij snapt er volgens mij niks van als ik uitleg dat het heet is en dat hij pijn doet als hij eraan zit. Ik heb het hem wel is laten voelen met z'n handje heel dichtbij maar dan nog heeft hij geen idee wat er nou zo erg aan is als hij er toch aan komt.
Ik zeg ook altijd niet aan de oven komen omdat ik het gevaar op verbranden idd te groot vindt, ik heb ook idd een keer zijn handje dichtbij gehouden en gezegd dat het heel warm is en dat dan je hand pijn doet, maar ja of ze het echt snappen dat het zo erg is...wij hebben trouwens een oven die van buiten vrijwel niet warm wordt..dat ook nog eens ahahhaa
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Knutselen voor bijv. Oma en Opa
» Knutselen met je kind
» Waarmee krijg jij je kind weer even 'wakker'?
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Knutselen met je kind
» Waarmee krijg jij je kind weer even 'wakker'?
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: