De eerste klachten?
+11
Linda
Bimbam
CCC
Bloem86
Printje
holaagirl
chipa
sanne-84
Blue flower
MADDIE
Sweet33
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
De eerste klachten?
Met hoeveel weken kwamen bij jullie de eerste zwangerschaps klachten tevoorschijn, en wat waren die?
Sweet33- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11
Re: De eerste klachten?
De eerste klachten had ik voordat ik testte, ik vermoed met een week of 3-4. Ik was ontzettend moe, kon als ik niets anders hoefde hele dagen op bed liggen met niets anders dan een boek om af en toe wat te lezen maar vooral heel veel slapen.
Gast- Gast
Niet meer goed kunnen hardlopen. Werd al snel misselijk van inspanning. Alsof ik helemaal over mijn grenzen ging zeg maar. Dit had ik al voordat ik ging testen. Toen ik een week of zes zeven was werd ik regelmatig misselijk van eten. Gelukkig nauwelijks moeten spugen. Ook begon toen de vermoeidheid toe te slaan!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn eerste klachten zijn nu, heb heel gevoelige borsten en heb van die misselijkheidsvlagen. Ik ben nu dan 4 a 5 weken zwanger.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Hier valt het nog wel mee. Mn borsten zijn oets of wat gevoeliger, maar heb vooral een apart gevoel in mn buik (niet echt misselijk, meer eenn brok, wat je ook hebt als je verliefd bent of juist je heel k*t voelt) moeilijk te beschrijven, hoop dat ook dat het spanning is en dus zo weer weg is. Ben nu 4 weken en 2 dagen, en ben ook erg beneieuwd naar andere ervaringen!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Voor de test met 3 weken en 5 dagen had ik het vaak heel erg warm. Normaal ben ik een echte koukleum.
Vanaf week 5 de hele dag misselijk en mega borsten!
Vanaf week 5 de hele dag misselijk en mega borsten!
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Ik had bijna geen klachten, op de menstruatie-krampjes na!
Ik zat er ook continue op te wachten...:-)
Ik zat er ook continue op te wachten...:-)
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Hier ook iemand die geen klachten had bij de eerste zwangerschap, tot 40 weken nergens last van gehad (en toen ben ik bevallen)
En ook nu weer geen klachtjes, wat kleine dingen maar das niet de moeite om te noemen.
En ook nu weer geen klachtjes, wat kleine dingen maar das niet de moeite om te noemen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik was echt extreem moe. Dat was ik denk ik een week voor m'n positieve test en heeft daarna nog een week of 4 geduurd en idd ook die 'menstruatie buikpijn'
Laatst aangepast door Razz_ op zo 29 jul 2012 - 9:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bij beide zwangerschappen waren de eerste klachten echt de misselijkheid!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Niemand rommelende darmen trouwens? Echt verschrikkelijk hier.... Al een week of 2 heb ik er last van, of juist rennen of echt niet naar de wc kunnen...
Blue flower- Prater
Blue flower schreef:Niemand rommelende darmen trouwens? Echt verschrikkelijk hier.... Al een week of 2 heb ik er last van, of juist rennen of echt niet naar de wc kunnen...
Dat ´niet-niet goed naar de wc kunnen heb ik met vlagen ook inderdaad´
Printje- Lady Post-a-lot
Dat heb ik ook. Maar dat.had ik ook wel eens toen ik niet zwanger was
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Owh gelukkig, krijg er wel echt pijn van in mijn buik waar ik weer onzeker van wordt... Pfff
Zwanger zijn vind ik echt heel leuk maar ik ben nu al ontzettend onzeker...
Blue flower- Prater
Blue flower schreef:Owh gelukkig, krijg er wel echt pijn van in mijn buik waar ik weer onzeker van wordt... Pfff
Ik kon als kind al niet tegen appelsap, moest meteen naar de wc. Als ik er weer last van heb, pak ik appelsap en het probleem is opgelost hahaha.
En dat onzeker zijn herken ik erg goed hoor!
Printje- Lady Post-a-lot
Met 6 weken, ontzettend misselijk...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
De eerste keer 'zwabberbenen' en en soort spierpijn in mijn buik gevolgd door gigantische moeheid. Vlak voor ik getest heb.
Deze keer had ik wat gevoelige borsten en was ik wat moe en duizelig, maar veel minder herkenbaar dan de vorige keer...
Deze keer had ik wat gevoelige borsten en was ik wat moe en duizelig, maar veel minder herkenbaar dan de vorige keer...
Gast- Gast
Ik had enorm gevoelige borsten, wat erg vervelend was met sporten. Maar omdat ik altijd gevoelige borsten had voordat ik ongesteld werd, dacht ik dat ik gewoon ongesteld zou worden... (Achteraf denk ik wel, ze zijn nooit zo extreem gevoelig geweest als deze keer.)
Met een week of 6 kwam de misselijkheid.
Met een week of 6 kwam de misselijkheid.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Bij m'n eerste zwangerschap was ik met 3 weken al misselijk. Ik wist toen al heel snel dat ik zwanger was. 4 dagen voor NOD testte ik al positief. Met 5 weken verdween de misselijkheid en had ik nergens meer last van.
Nu testte ik pas een dag na m'n NOD positief. Ik had helemaal geen voorgevoel dat ik zwanger zou zijn. Vlak daarna begon ik me toch een beetje misselijk te voelen, een weeïg gevoel wat met vlagen komt en gaat, dat heb ik nu nog steeds. En ik ben echt vreselijk moe, echt niet normaal. Maar dochter is ook aan het spoken 's nachts, dus dat hakt er nu ook in. En verder ruik ik nu heel erg goed.
Nu testte ik pas een dag na m'n NOD positief. Ik had helemaal geen voorgevoel dat ik zwanger zou zijn. Vlak daarna begon ik me toch een beetje misselijk te voelen, een weeïg gevoel wat met vlagen komt en gaat, dat heb ik nu nog steeds. En ik ben echt vreselijk moe, echt niet normaal. Maar dochter is ook aan het spoken 's nachts, dus dat hakt er nu ook in. En verder ruik ik nu heel erg goed.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Bij mijn eerste zwangerschap had ik vrijwel onmiddelijk om en nabij mijn NOD vreselijke pijnlijke borsten. Ik kom de Zumba les gewoon niet meer meedoen zo erg... Toen ging er wel een belletje rinkelen en inderdaad positief getest.
Bij deze zwangerschap had ik eigenlijk nergens last van, alleen wat zeurende pijn rondom mijn stuitje/bekken maar dit relateerde ik aan een val op het ijs (bij de eerste zwangerschap had ik BI en dus ook veel pijn rond die plek) en ik kreeg een wat onrustige huid/puistjes die ik normaal gesproken nooit heb. Toen ik een paar dagen overtijd was toch maar getest en inderdaad, positief!
Ik zat eigenlijk te wachten op die vreselijke pijnlijke borsten maar die heb ik bij deze zwangerschap eigenlijk niet of nauwelijks gehad. Na een paar weken (2 geloof ik) werd ik pas misselijk.
Bij deze zwangerschap had ik eigenlijk nergens last van, alleen wat zeurende pijn rondom mijn stuitje/bekken maar dit relateerde ik aan een val op het ijs (bij de eerste zwangerschap had ik BI en dus ook veel pijn rond die plek) en ik kreeg een wat onrustige huid/puistjes die ik normaal gesproken nooit heb. Toen ik een paar dagen overtijd was toch maar getest en inderdaad, positief!
Ik zat eigenlijk te wachten op die vreselijke pijnlijke borsten maar die heb ik bij deze zwangerschap eigenlijk niet of nauwelijks gehad. Na een paar weken (2 geloof ik) werd ik pas misselijk.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
O ja, achteraf was ik de dag/ochtend na de bevruchting ook plotseling vreselijk misselijk. Ze zeggen wel eens dat dit eigenlijk niet kan maar volgens mij kwam het bij mij toch echt door de bevruchting.... Toen had ik dus al zo'n vermoeden dat het wel eens raak kon zijn.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Hier vooral misselijk en moe. En veel zin in warm eten
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Ik geloof met een week of 2-3. Ik was toen op schoolreis naar Barcelona en was enorm prikkelbaar, ook heel erg misselijk, constant moe.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik had buikpijn en gespannen borsten een paar dagen voordat ik ging testen. Voelde een beetje alsof ik gewoon ongesteld ging worden. Rond de 7/8 weken begon ik misselijk te worden. Dit duurde bij mij tot 16 weken.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik ben zo bang voor die akelige misselijkheid he? Brr ik heb een fobie voor overgeven. Weet nu al dat ik de komende weken één en al stress ben. Voorgaande zwangerschappen had ik er rond vijf en zeven weken last van, tot en met tien weken. Nu valt dat achteraf best mee, maar als je er middein in zit....pffff:cry:
Sweet33- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11
Soortgelijke onderwerpen
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» rsi klachten
» Klachten na stoppen met de pil...
» Ontpillen en klachten
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» rsi klachten
» Klachten na stoppen met de pil...
» Ontpillen en klachten
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: