Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Makkelijk en lekker recepet zonder oven! Empty Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 5:25

Morgen ga ik bij een vriendin eten, samen koken en zo, alleen haar oven is stuk! Combimagnetron dus ook de magnetron doet het niet. Wie weet nog een leuk en lekker recept zonder oven? Ik ben geheel inspiratieloos! En alles wat ik kán bedenken, hebben we een oven bij nodig... Alsof ik nu opeens niks anders meer kan bedenken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Makkelijk en lekker recepet zonder oven! Empty Re: Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

Bericht  Chocolate Cookie wo 26 jan 2011 - 5:31

Iets van de wereldgerechten van Knorr? Is ook niet super veel. En niet alles is voor de oven smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Makkelijk en lekker recepet zonder oven! Empty Re: Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

Bericht  minoessepoes wo 26 jan 2011 - 6:11

Waar denk je aan, er is zoveel!

En lekkere pasta, een uitje bakken met wat knoflook, spekjes mee bakken en vervolgens roomkaas toevoegen en laten smelten. Dan kan je broccoli even blancheren (heel kort koken) en er bij doen, of spinazie, of champignons, net wat je lekker vindt! Je kan ook hamblokjes doen ipv spekjes. Wat pasta koken en kaas erover!

Of kipfilet bakken met een uitje en knoflook, vervolgens rode pesto toevoegen en pasta koken en dit dan lauw warm eten met rucola,kerstomaatjes en pijnboompitten. Of je maakt een echte saus door wat room bij de pesto te doen.

Of gewoon lekker nasi of bami, wokgroenten met kip of garnalen en zoet/zure saus en mihoen, of rundvlees/kipfilet bakken met een uitje en knoflook in een wok, krieltjes erbij en bakken, daarna 2 kleuren paprika, vervolgens een heleboel paprikapoeder/zout en wat peper en een beetje (light)koksroom erbij en klaar. Er is zoveel te verzinnen zonder oven!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Makkelijk en lekker recepet zonder oven! Empty Re: Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

Bericht  Jezzie wo 26 jan 2011 - 6:28

Wat ik zelf altijd lekker vind en ook makkelijk en snel klaar is
is hollands pannetje van maggi en dan jachtpannetje sperziebonen
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Makkelijk en lekker recepet zonder oven! Empty Re: Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 7:12

Jezzie89 schreef:Wat ik zelf altijd lekker vind en ook makkelijk en snel klaar is
is hollands pannetje van maggi en dan jachtpannetje sperziebonen

Of die met prei en kip I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Makkelijk en lekker recepet zonder oven! Empty Re: Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 7:33

We gaan voor Stroganoff Very Happy Ik zat MasterChef te kijken en daar kwam 't in voor ;p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Makkelijk en lekker recepet zonder oven! Empty Re: Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

Bericht  Inge wo 26 jan 2011 - 7:36

Trisha schreef:We gaan voor Stroganoff Very Happy Ik zat MasterChef te kijken en daar kwam 't in voor ;p
haha die zag er lekker uit he Very Happy
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Makkelijk en lekker recepet zonder oven! Empty Re: Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 9:34

Inge schreef:
Trisha schreef:We gaan voor Stroganoff Very Happy Ik zat MasterChef te kijken en daar kwam 't in voor ;p
haha die zag er lekker uit he Very Happy

Echt wel! Nou stelt mijn stroganoff nooit zoveel voor hoor haha, ik bak gewoon reepjes biefstuk, dan in 't jus daarvan, bak ik ui, paprika, tijm en champi's... Dan tomatenpuree, beetje paprikapoeder... En dan vlees er weer bij en creme fraiche doorheen 'scoopen'. En dat op bedje van pasta en klaar... Dus héél wat minder imposant dan die van de MasterChefs :p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Makkelijk en lekker recepet zonder oven! Empty Re: Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

Bericht  Zora wo 26 jan 2011 - 9:40

Hmmm een recepet. Klinkt lekker!


Sorry hoor Very Happy
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Makkelijk en lekker recepet zonder oven! Empty Re: Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 10:00

Zora schreef:Hmmm een recepet. Klinkt lekker!


Sorry hoor Very Happy
Ken je dat niet dan? :/ Jeetje meid wat loop jij achter.... Kom dan ook gewoon terug naar de Randstad...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Makkelijk en lekker recepet zonder oven! Empty Re: Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

Bericht  Zora wo 26 jan 2011 - 10:19

Trisha schreef:
Zora schreef:Hmmm een recepet. Klinkt lekker!


Sorry hoor Very Happy
Ken je dat niet dan? :/ Jeetje meid wat loop jij achter.... Kom dan ook gewoon terug naar de Randstad...

Oh dude, ik loop achter natuurlijk! Meeeen!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Makkelijk en lekker recepet zonder oven! Empty Re: Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

Bericht  Inge wo 26 jan 2011 - 10:20

Trisha schreef:
Inge schreef:
Trisha schreef:We gaan voor Stroganoff Very Happy Ik zat MasterChef te kijken en daar kwam 't in voor ;p
haha die zag er lekker uit he Very Happy

Echt wel! Nou stelt mijn stroganoff nooit zoveel voor hoor haha, ik bak gewoon reepjes biefstuk, dan in 't jus daarvan, bak ik ui, paprika, tijm en champi's... Dan tomatenpuree, beetje paprikapoeder... En dan vlees er weer bij en creme fraiche doorheen 'scoopen'. En dat op bedje van pasta en klaar... Dus héél wat minder imposant dan die van de MasterChefs :p
Komt aardig overeen met mijn recept ervan ja Very Happy
en lekker dat het is :p
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Makkelijk en lekker recepet zonder oven! Empty Re: Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 10:24

Zora schreef:
Trisha schreef:
Zora schreef:Hmmm een recepet. Klinkt lekker!


Sorry hoor Very Happy
Ken je dat niet dan? :/ Jeetje meid wat loop jij achter.... Kom dan ook gewoon terug naar de Randstad...

Oh dude, ik loop achter natuurlijk! Meeeen!!

Like.. Tooootally dude! Beetje jammer...

@Inge; wat voeg jij er nog meer aan toe dan? Ik wil 't wel zo makkelijk mogelijk maken haha. Oh en daarna gaan we naar Sonneh Boy Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Makkelijk en lekker recepet zonder oven! Empty Re: Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

Bericht  Inge wo 26 jan 2011 - 10:29

eindelijk Very Happy
Ik wil er ook zo graag heen!

Knoflook en een beetje mosterd doe ik er nog doorheen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Makkelijk en lekker recepet zonder oven! Empty Re: Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 10:37

Inge schreef:eindelijk Very Happy
Ik wil er ook zo graag heen!

Knoflook en een beetje mosterd doe ik er nog doorheen
Ah ja dat staat ook in 't oorspronkelijk recepet ja, maar ben er niet zó'n fan van en volgens mij kan 't ook prima zonder angel

Edit; ik ben ook héél blij dat Sonny Boy uit is!! Very Happy Heb 'm gelijk gereserveerd, zodra de site was veranderd Wink Ben ook benieuwd hoe druk 't zal zijn...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Makkelijk en lekker recepet zonder oven! Empty Re: Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

Bericht  Inge wo 26 jan 2011 - 10:43

ja is dat zo? Ik doe alleen mosterd erdoor als ik het toevallig in huis heb, zonder kan idd prima.

Eindelijk smile Ik wil er ook super graag heen, voorstukje gezien toen ik naar loft ging en voorstukje zag er veelbelovend uit
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Makkelijk en lekker recepet zonder oven! Empty Re: Makkelijk en lekker recepet zonder oven!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum