Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

+8
Springflower
Slakje
Marin
Rush
kajaka88
Sun88
SoGood
Pien
12 plaatsers

Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Pien do 14 maa 2013 - 22:25

Vanavond moet ik de zoveelste koopavond op rij werken en de maaltijdsalades, patat, noodles en pizza komen mij mijn neus uit!

Wat zou jij eten als je geen rekening hoeft te houden met kosten, je nog naar de winkel toe moet en het zonder oven, magnetron, tosti apparaat etc moet. Misschien kan ik hier leuke maar vooral lekkere inspiratie vandaan halen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  SoGood do 14 maa 2013 - 22:33

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! 281626781Wokken natuurlijk!Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! 281626781 Lekker met gamba's, verse groenten en daarbij vers brood of rijst koken.


Laatst aangepast door SoGood op do 14 maa 2013 - 22:34; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Pien do 14 maa 2013 - 22:33

En hoe zie je dat voor je?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Sun88 do 14 maa 2013 - 22:34

Stokbrood met gerookte zalm en room kaas, stokbrood met pesto en carpaccio.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  kajaka88 do 14 maa 2013 - 22:34

Broodje gezond
Ciabatta broodje met kipkerrie salade en ijsbergsla
Een rundvlees/kip slaatje met een broodje

Eventueel cup a soup erbij, als je wel een waterkoker hebt.


Laatst aangepast door kajaka88 op do 14 maa 2013 - 22:36; in totaal 1 keer bewerkt
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  SoGood do 14 maa 2013 - 22:35

Pien schreef:En hoe zie je dat voor je?

Heb mijn reactie aangepast. Of je maakt een curry met currypasta en kokosmelk, je kan hierin eindeloos variatie aanbrengen.

Edit: Oh! Heb je eigenlijk wel een kookplaat tot je beschikking? Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Pien do 14 maa 2013 - 22:36

Maar ik heb daar niks geen gasfornuis ofzo! Vandaar mijn vraag hoe je dat voor je ziet...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Gast do 14 maa 2013 - 22:37

SoGood schreef:
Pien schreef:En hoe zie je dat voor je?

Heb mijn reactie aangepast. Of je maakt een curry met currypasta en kokosmelk, je kan hierin eindeloos variatie aanbrengen.

Edit: Oh! Heb je eigenlijk wel een kookplaat tot je beschikking? Very Happy

Schat, ze heeft geen mogelijkheid tot koken of eten opwarmen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  SoGood do 14 maa 2013 - 22:41

Jajaaaa, sorry! Ik las alleen de topictitel: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Dan zou ik voor lekkere boterhammen gaan met gerookte zalm, avocado of lekker kip. Met rucola.

Of je maakt een maaltijdsalade.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Gast do 14 maa 2013 - 22:44

Koude wraps?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Rush do 14 maa 2013 - 22:45

Stokbrood met makreel of tonijnsalade. Of kipkerrie etc. Kan ook op een harde bol natuurlijk.
Wraps met philadelphia, zalm en sla.
Stokbrood/Harde bol met kaas en komkommer (simpel, maar wel altijd lekker).
Slaatje
Voorgebakken pannenkoeken met hazelnootpasta (koude pannenkoeken dus).
Maaltijdsalades
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Gast do 14 maa 2013 - 22:46

Ik vind het overigens een kleine investering voor een winkel om even te zorgen dat er een magnetron in de pauzeruimte staat. Wat kost zo'n simpel ding nou, een paar tientjes. En je personeel zal er toch geregeld gebruik van maken, er worden wel meer koopavonden gedraaid... Ik zou er denk ik toch op aandringen.

Maargoed, da's een andere discussie Wink


Laatst aangepast door Lennox op do 14 maa 2013 - 22:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Marin do 14 maa 2013 - 22:46

Ik zou lekkere pita broodjes maken met gerookte kipfilet en rucola enzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Rush do 14 maa 2013 - 22:47

Je kan ook zelf een magnetron kopen en dan je collega`s een bijdrage vragen voor ieder gebruik. Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! 2474380249
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Gast do 14 maa 2013 - 22:47

Rush schreef:Je kan ook zelf een magnetron kopen en dan je collega`s een bijdrage vragen voor ieder gebruik. Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! 2474380249
Of dat, idd Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Pien do 14 maa 2013 - 23:10

Mijn collega's willen er niet aan mee betalen, ze vinden het onzin. Terwijl ik zeker weet dat als er 1staat ze hem gebruiken.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Slakje vr 15 maa 2013 - 0:30

Bestellen!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Springflower vr 15 maa 2013 - 1:04

Ik zou een goed gevulde quiche thuis maken met veel groente en spekjes bijv.
Een quiche kun je ook prima koud eten..
Springflower
Springflower
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 169
Punten : 171
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Lavendel vr 15 maa 2013 - 1:25

Koude pastasalade of couscoussalade. Of wraps of quiche.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  SarahKey vr 15 maa 2013 - 7:17

Lennox schreef:
Rush schreef:Je kan ook zelf een magnetron kopen en dan je collega`s een bijdrage vragen voor ieder gebruik. Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! 2474380249
Of dat, idd Wink
Of samen een magnetron kopen, zo hebben wij dat toen gedaan.

Ik zou lekkere broodjes halen. Nu versta ik een lekker broodje al onder een pistolet met ham en ei maar goed Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Printje vr 15 maa 2013 - 9:21

Lekker kebab bestellen :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Aziraphale vr 15 maa 2013 - 19:58

Inderdaad thuis een quiche maken en die koud opeten, soms nog lekkerder dan warm.

Wraps besmeren met basilicum pesto,, pijnboompitten, plakjes mozzarella, verse basilicum en tomaat en dit koud opeten. Erg lekker!

Picknickrecepten opzoeken op internet, dat zijn vaak dingen die je koud kunt eten. Gazpacho meenemen (koude soep). Lekkere broodcjes meenemen en flink variëren in beleg. Van die banaan/ei pannenkoeken meenemen, die zijn koud ook lekker.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Pien zo 17 maa 2013 - 6:20

Het is uiteindelijk een waldkornbol geworden met tomaat en komkommer. En een andere donkere pistolet met brie, honing en walnoten.
Was erg lekker en had zoveel dat ik gistermiddag op het werk nogmaals dit beleg op brood heb gegeten.

Komende week moet ik weer koopavond en dan ga ik denk ik voor koude wraps. Kan ik mooi vast donderdag voor bereiden!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven! Empty Re: Spoedje! Avondeten zonder magnetron- oven!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum