Zeg eens heel eerlijk..
+32
Filoria
Fearie
Sophiee
loesje
Blair
Thunder
Makamba
Coco
Tania
Pandora
Lady4
Paper Crown
Juutjepetuutje
Parel
Aimee
Bruintje Beer
Linda
Blue flower
SarahKey
Susan
Happydobby
Annemie
Parisienne
Ezzer
mauwmauw
kwak
Twellie
Océane
Viva
Flower_L
Annie24
Printje
36 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Zeg eens heel eerlijk..
Luce schreef:Ik zou het leuk vinden als het volgende kindje een meisje zou zijn (en het is ook een meisje), zodat het evenwicht man-vrouw hier in huis wat beter verdeeld is. Maar voor de rest maakte het me ook eigenlijk helemaal niks uit eigenlijk. Helemaal mee eens.
+1
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
[quote="Parel"]Ik zou graag nog wel een meisje willen, puur omdat ik het zó leuk vind. Had bij de 1ste ook wel een voorkeur voor een meisje, maar mijn gevoel zei een jongen, en daar had ik vrede mee gesloten en was net zo blij. Toen bleek het toch een meisje te zijn, toen heb ik me maar vol overgegeven aan alles roze ..
Eerlijk is eerlijk, mijn meid heb ik 'binnen', bij een volgende maakt het me écht weinig uit.[/quote]
+1! Bij een eventuele volgende zwangerschap lijkt het me ook leuk om niet te weten wat het is.
Eerlijk is eerlijk, mijn meid heb ik 'binnen', bij een volgende maakt het me écht weinig uit.[/quote]
+1! Bij een eventuele volgende zwangerschap lijkt het me ook leuk om niet te weten wat het is.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Wij willen op ten duur graag een 2e kindje en ik zou nog een jongen helemaal leuk vinden.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Haha hier zijn we juist blij dat er een jongetje 'binnen' is
En mocht er een tweede komen, dan hopen we stiekem dat het weer een jongen is.
Babydoll: grappige reactie van jou
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Haha hier zijn we juist blij dat er een jongetje 'binnen' is
Hier ook
Luce schreef:Rataplan schreef:Helemaal mee eens.Luce schreef:Ik zou het leuk vinden als het volgende kindje een meisje zou zijn, zodat het evenwicht man-vrouw hier in huis wat beter verdeeld is. Maar voor de rest maakt het me ook eigenlijk helemaal niks uit eigenlijk. En als het maar gezond is gaat hier ook niet op, ik hou van alle kinderen evenveel. Ook als ze niet gezond zijn.
Ja, zou ook een beetje raar zijn als ik dat niet zo voelde natuurlijk
Dat zou inderdaad heel raar zijn, .
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Het lijkt mij allebei leuk. Als ideale situatie zou ik nog 2 kindjes willen, een jongen en een meisje. Volgorde maakt me dan niet uit Op zich lijkt eerst een jongetje me wel leuk omdat er nog geen jongetjes in de familie zijn, maar ik heb ook een leuke meisjesnaam die ik graag zou willen gebruiken. Al moet ik daar dan wel eerst m'n vriend van overtuigen, klein detail
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat met 'als het maar gezond is' niet wordt bedoeld dat diegene anders niet van het kind zal houden, maar dat als het kind gezond is, dat al zo waardevol is dat het geslacht niet meer uitmaakt. Ik kan me wel voorstellen dat die zin verkeerd over kan komen, maar ik kan me ook voorstellen dat mensen de wens hebben om een gezond kind te krijgen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik denk dat met 'als het maar gezond is' niet wordt bedoeld dat diegene anders niet van het kind zal houden, maar dat als het kind gezond is, dat al zo waardevol is dat het geslacht niet meer uitmaakt. Ik kan me wel voorstellen dat die zin verkeerd over kan komen, maar ik kan me ook voorstellen dat mensen de wens hebben om een gezond kind te krijgen.
Precies. Zo bedoelde ik het dus ook.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Susan schreef:Ik denk dat met 'als het maar gezond is' niet wordt bedoeld dat diegene anders niet van het kind zal houden, maar dat als het kind gezond is, dat al zo waardevol is dat het geslacht niet meer uitmaakt. Ik kan me wel voorstellen dat die zin verkeerd over kan komen, maar ik kan me ook voorstellen dat mensen de wens hebben om een gezond kind te krijgen.
Tuurlijk. Ik kijk alleen heel anders tegen die zin aan tegenwoordig.
Gast- Gast
Zo heb ik het eigenlijk nog nooit bekeken, dat 'als het maar gezond is' ook een soort van negatief opgevat kan worden. Ik denk dat het meer een wens is die wordt uitgesproken. Nu ik het zo lees klinkt het idd heel anders!
On topic; omdat we een hele leuke meisjesnaam hebben en over een 2e jongensnaam maar niet uitkomen zou ik graag een meisje willen, maar dat is eigenlijk de enige reden reden en als we een 2e kindje mogen krijgen en het zou een jongen zijn dan komt t vast wel goed met die naam en dan noemen we ons toekomstige huisdier gewoon *** (die meisjesnaam dus)
On topic; omdat we een hele leuke meisjesnaam hebben en over een 2e jongensnaam maar niet uitkomen zou ik graag een meisje willen, maar dat is eigenlijk de enige reden reden en als we een 2e kindje mogen krijgen en het zou een jongen zijn dan komt t vast wel goed met die naam en dan noemen we ons toekomstige huisdier gewoon *** (die meisjesnaam dus)
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik denk dat als je als ouder mocht kiezen had je gekozen voor een gezond kind, niet voor jezelf maar voor het kind zelf, als ouder. Aangezien je je kind het allerbeste gunt. Betekend niet dat je minder van een kindje houdt die wellicht een ziekte heeft/een aandoening heeft. Integendeel juist.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Bij de eerste wou ik een jongen en bij de 2e en 3e een meisje. Maar moet zeggen dat ik nu wel erg blij ben dat de 3e ook een jongen is. Die gaat lekker mee in het mannenhuishouden hierzo.
Ik heb het wel even jammer gevonden maar daarna vond ik het allemaal maar cool.
Ik heb het wel even jammer gevonden maar daarna vond ik het allemaal maar cool.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wilde het liefst jongens. Vooral omdat de moeder-dochter band in onze familie al een paar generaties nou niet echt denderend is. Dat wilde ik een dochter niet aandoen. En bij de tweede leek een jongen me voor zoon ook iets leuker. Maar de tweede bleek een meisje, en ik vind het zo ontzettend leuk om er van allebei één te hebben! Al weet ik nog steeds niet zo goed wat ik met rokjes en jurkjes aan moet, maar dat wordt vast leuker als ze straks kan staan/lopen. Broer en zus zijn (voor nu in ieder geval) dol op elkaar, dus dat een broertje leuker was valt vast ook wel mee. En die moeder-dochter band, ach, ik doe het nu al zo anders (en bewuster) dan mijn moeder en oma het hebben gedaan. Bovendien heb ik een hele leuke en betrokken man, die ook zeker zal ingrijpen als ik op mijn moeder ga lijken haha.
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Zeg eens héél eerlijk...
» ik baal er heel eerlijk gezegd van..
» Zeg eens eerlijk..
» Zeg eens eerlijk!
» Zeg eens eerlijk...
» ik baal er heel eerlijk gezegd van..