Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zeg eens heel eerlijk..

+32
Filoria
Fearie
Sophiee
loesje
Blair
Thunder
Makamba
Coco
Tania
Pandora
Lady4
Paper Crown
Juutjepetuutje
Parel
Aimee
Bruintje Beer
Linda
Blue flower
SarahKey
Susan
Happydobby
Annemie
Parisienne
Ezzer
mauwmauw
kwak
Twellie
Océane
Viva
Flower_L
Annie24
Printje
36 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 2 Empty Re: Zeg eens heel eerlijk..

Bericht  Annemie za 28 jul 2012 - 8:30

Printje schreef:
Flower_L schreef:eerst eigenlijk helemaal niet, maar nu toch stiekem soms wel naar een meisje. Gewoon omdat we dan van beide 1 hebben. Maar een jongen lijkt me voor L. leuker...

Ik denk dat hier voor R een meisje leuker is omdat hij daar ook meer naartoe trekt met spelen.

Ja,dat heeft mijn zoontje ook, speelt alleen maar met meisjes..dus voor hem hoop ik een meisje.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 8:34

Ik had niet echt een voorkeur, een meisje als tweede had me leuk geleken omdat ik dan een jongen en een meisje zou hebben, maar een jongetje leek me ook leuk. Nu heb ik twee jongens en ik vind het helemaal bij mezelf passen.

Over de omgeving; vlak nadat de tweede was geboren vroeg iemand of ik een meisje had gewild als ik had mogen kiezen. Dus ik zei dat ik dat misschien wel gekozen had, en ze gaf meteen de opmerking dat ik maar blij moest zijn dat ik twee gezonde kinderen had Laughing Vraag dan niets haha.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby za 28 jul 2012 - 8:34

Ik had ook een verkeur voor meisje, een meisje lijkt me leuk maar ik denk dat ik meer een jongetjes mama ben.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan za 28 jul 2012 - 8:57

In eerste instantie wilde ik nog een jongetje omdat ik dat voor Ezra het leukste vond, maar toen ik eenmaal wist dat ik een meisje kreeg vond ik dat echt helemaal geweldig.

Met mijn omgeving besprak ik dat niet zo. Er was wel iemand die vroeg of ik expres in die maand zwanger was geraakt omdat ik dan volgens de Chinese conceptietabel een meisje kreeg, dat had ze opgezocht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 8:58

Stiekem had ik wel een voorkeur voor een jongen, maar wederom een meisje is ook prima hoor! En daar laten we het bij. Geen 3e meer. Dus wij zijn straks lekker in de meerderheid mbt het roze in huis hihi Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 2 281626781

Gast
Gast

Bericht  SarahKey za 28 jul 2012 - 8:59

Ja dat heb ik, zou graag een jongen erbij willen. Wil een groot jongens gezin I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 9:01

Printje schreef:
Tiramisu schreef:Voor een tweede kindje maakt het geslacht me absoluut niets uit.

Bij je eerste wel dan?

Ook niet smile
Wel altijd een heel sterk voorgevoel gehad dat het een jongetje zou zijn, maar dat klopte dus niet.

Gast
Gast

Bericht  Blue flower za 28 jul 2012 - 9:16

Printje schreef:Had jij een (lichte) voorkeur bij je tweede/derde zwangerschap omtrent het geslacht van je baby?

Natuurlijk zal iedereen zeggen als het maar gezond is, en dat vind ik uiteraard ook maar ik ben benieuwd wie had er een voorkeur en hoe reageerde je omgeving daarop?

Ik heb er zelf nooit een geheim van gemaakt dat ik als tweede kindje een meisje wel erg leuk zou vinden, ik heb dus deze keer wel een voorkeur voor een meisje. Al denk ik dat het een jongetje is, wat ook helemaal prima is...27 augustus hebben we de 20 weken echo, en al vind ik gezondheid uiteraard het belangrijkste hoop ik heel stiekem toch wel een beetje op een meisje erbij.

+1, precies mijn gedachte smile
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Susan za 28 jul 2012 - 9:18

Ik hoop voor jullie dat jullie wens uitkomt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje za 28 jul 2012 - 9:19

27 augustus zullen we het weten, en wens klinkt wel erg zwaar..zo erg is het nu ook weer niet.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  SarahKey za 28 jul 2012 - 9:20

susan: haha moet echt lachen om je tweede stukje Cool Dat er mensen zijn die gaan uitzoeken wie wanneer wat heeft gedaan in bed Laughing Laughing Hier klopte de chinese kalender niet eens. (of ik moet niet de officiele gezien hebben, is daar nog verschil in?)

Mij maakte het bij mijn eerste zwangerschap niet zo heel erg uit. Ja mijn wens was een jongen, mijn gevoel zei al voor de zwangerschap word een jongen, maar als het een meisje geweest zou zijn, prima. (al zou ik wel even dan moeten wennen aan de kleur roze...)Maar ben toch stiekem wel erg blij met mijn jongen I love you En papa ook, al dacht hij meteen aan de stamboom Rolling Eyes
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Linda za 28 jul 2012 - 9:21

Voordat ik zwanger was had ik een voorkeur voor nog een meisje. Nu maakt het me eigenlijk niet meer uit. M'n man heeft die voorkeur voor een meisje nog wel nog steeds.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje za 28 jul 2012 - 9:25

Volgens de Chinese kalender was R een meisje geweest..en zou ik ook nu weer een meisje krijgen, ik geloof niet in die kalender.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 9:29

Ik had elke keer een lichte voorkeur voor een meisje. Het zijn 3 jongens geworden. Toen ik hoorde dat het een jongen was was ik gelijk mijn voorkeur vergeten.
Bij de 2e zei de echoscopiste dat het een meisje was. Ik helemaal blij. Was het een week later toch een jongen..Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 2 3079029344 Laughing

Gast
Gast

Bericht  Susan za 28 jul 2012 - 9:31

Bij mij klopte de Chinese kalender wel, beide keren. Volgens mij is er niet echt een officiële, ik had 'm gewoon van internet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bruintje Beer za 28 jul 2012 - 9:37

Ik had bij een 2e geen voorkeur eigenlijk maar ben dolblij met mijn koningskoppel!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Blue flower za 28 jul 2012 - 9:48

Susan schreef:Ik hoop voor jullie dat jullie wens uitkomt.

Haha ik vind wens ook wel zwaar klinken smile ik zou het heel leuk vinden als er en meisje zou komen, maar zou net zo blij zijn met een jongetje hoor. Vind jongens echt heeerlijk smile meestal zijn jongens mama kindjes. Maar ik ben gewoon erg benieuwd hoe een meisje van ons zou zijn en het lijkt me heel gezellig. Heb altijd gezegd 2 jongens en een meisje en dan de eerste een jongen, 2e een meisje en daarna weer een jongen hahaha.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  Aimee za 28 jul 2012 - 9:50

Bij een volgende zou ik graag een meisje willen omdat ik die nog niet heb Wink En omdat het me gewoon leuk lijkt, de kleertjes, de haartjes, de andere karakter trekken van een meisje.
Aan de andere kant lijkt nog een jongen me ook echt geweldig. Samen stoute dingen doen, beetje dezelfde interesses.
Dus doe mij nog maar een tweeling(jongen én meisje) Laughing

(lekker generaliserend trouwens mijn redenen he? haha)
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Parel za 28 jul 2012 - 9:54

Ik zou graag nog wel een meisje willen, puur omdat ik het zó leuk vind. Had bij de 1ste ook wel een voorkeur voor een meisje, maar mijn gevoel zei een jongen, en daar had ik vrede mee gesloten en was net zo blij. Toen bleek het toch een meisje te zijn, toen heb ik me maar vol overgegeven aan alles roze ..

Eerlijk is eerlijk, mijn meid heb ik 'binnen', bij een volgende maakt het me écht weinig uit.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Juutjepetuutje za 28 jul 2012 - 11:00

ik had ook wel een lichte voorkeur voor een meisje, maar als ik dan denk waarom, meer om de leuke kleertjes en de schattige staartjes Embarassed whaha
waarschijnlijk krijgen wij nu weer een jongetje! en dat vind ik ook geweldig! een echt mannengezin (arme ik Wink )
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 11:08

Ik zou nog een meisje denk ik wel heel leuk vinden, maar misschien komt dat ook wel omdat ik het me gewoon niet voor kan stellen hoe het met een jongetje erbij zou zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 18:39

Ehm... heel oppervlakkig voor het inrichten van het kamertje zou ik heel graag een meisje willen (ik wil zo graag een paars kamertje hahaha Laughing ). Maar qua kindje maakt het me werkelijk totaal niet uit. Aan de ene kant een jongetje, omdat ik weet hoe ik daarmee om moet gaan qua verzorging zeg maar. Maar een meisje zou ik ook wel heel erg leuk vinden.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown za 28 jul 2012 - 18:55

Ik had een echte voorkeur voor een meisje, ik kon me gewoon niet voorstellen dat wíj een jongetje zouden krijgen. Zelfs toen ik de vlokkentest deed om de bekende redenen, zei ik nog op de terugweg tegen mijn man: 'Ik hoop dat het gezond is, en een meisje is!' maar toen ik 2 dagen later het telefoontje kreeg, dat HIJ helemaal gezond was en dat het een jongetje is, was ik een meisje vergeten. Vond het zó leuk een zoontje!! Huilend heb ik mijn man gebeld, jankend gezegd dat hij gezond is en dat we een zoontje kregen. Opeens kleurde mijn wereld echt blauw, en sindsdien is hij het enige wat telt. Ik ren regelrecht naar de jongens spullen en vind opeens meisjes maar kleine drama queens Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 2 253468018
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Lady4 za 28 jul 2012 - 18:59

Heel herkenbaar Paper Crown.. Ik heb dan nog geen kinderen maar hoop die ooit wel te krijgen. En ik hoop zo dat het meisje wordt dat ik serieus bang ben voor de teleurstelling wanneer het een jongetje blijkt. Ik zie mezelf echt als meisjesmoeder, terwijl ik gek ben op mijn neefje en het zoontje van mijn vriend.

Ik vind het echt heel erg dat ik zo denk en ik kan daar soms echt over piekeren. Ik hoop zo dat ik uiteindelijk nooit een issue van het geslacht zal maken.

Is het herkenbaar voor meer mensen hier?

Laatst aangepast door Lady4 op za 28 jul 2012 - 19:02; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  SarahKey za 28 jul 2012 - 19:02

Paper Crown schreef:Ik had een echte voorkeur voor een meisje, ik kon me gewoon niet voorstellen dat wíj een jongetje zouden krijgen. Zelfs toen ik de vlokkentest deed om de bekende redenen, zei ik nog op de terugweg tegen mijn man: 'Ik hoop dat het gezond is, en een meisje is!' maar toen ik 2 dagen later het telefoontje kreeg, dat HIJ helemaal gezond was en dat het een jongetje is, was ik een meisje vergeten. Vond het zó leuk een zoontje!! Huilend heb ik mijn man gebeld, jankend gezegd dat hij gezond is en dat we een zoontje kregen. Opeens kleurde mijn wereld echt blauw, en sindsdien is hij het enige wat telt. Ik ren regelrecht naar de jongens spullen en vind opeens meisjes maar kleine drama queens Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 2 253468018

En het is ook leuk een jongen I love you Vond alleen jongenskleding shoppen soms een drama want er is weinig leuke betaalbare kleding voor jongens te koop. Met sinterklaas kreeg ik gel, ah vond ik zo leuk! Alleen jammer dat mijn zoon nog geen haar heeft Laughing (naja hij heeft wel iets en heb al wel wat geprobeerd maar echte stekels neeujjj) Mijn man zag het al helemaal voor zich, later samen dingen timmeren en papa helpen met klussen. En jongens zijn mama kindjes meestal en S is ook echt een mama's kindje I love you I love you
We kregen bij de geboorte een overall met laarsjes en later ook klompjes, vind het echt geweldig. Zie hem er nu al in lopen.

En na de geboorte zag ik in een winkel een meisjesbaby en dacht... oh ja er bestaan ook nog meisjes baby's... was zo in de wolken met mijn eigen jongens baby.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: