Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zeg eens heel eerlijk..

+32
Filoria
Fearie
Sophiee
loesje
Blair
Thunder
Makamba
Coco
Tania
Pandora
Lady4
Paper Crown
Juutjepetuutje
Parel
Aimee
Bruintje Beer
Linda
Blue flower
SarahKey
Susan
Happydobby
Annemie
Parisienne
Ezzer
mauwmauw
kwak
Twellie
Océane
Viva
Flower_L
Annie24
Printje
36 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 3 Empty Re: Zeg eens heel eerlijk..

Bericht  Pandora za 28 jul 2012 - 19:18

Het maakt mij echt helemaal niets uit, ik zou het voor mijn man wel leuk vinden als we nu een zoon krijgen (hebben een dochter) maar een meisje zou ik ook hartstikke leuk vinden. Onze kindjes schelen iets meer dan 2 jaar metelkaar dus dan kunnen ze misschien samen als vriendinnen opgroeien....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Paper Crown za 28 jul 2012 - 19:19

Lady4 schreef:Heel herkenbaar Paper Crown.. Ik heb dan nog geen kinderen maar hoop die ooit wel te krijgen. En ik hoop zo dat het meisje wordt dat ik serieus bang ben voor de teleurstelling wanneer het een jongetje blijkt. Ik zie mezelf echt als meisjesmoeder, terwijl ik gek ben op mijn neefje en het zoontje van mijn vriend.

Ik vind het echt heel erg dat ik zo denk en ik kan daar soms echt over piekeren. Ik hoop zo dat ik uiteindelijk nooit een issue van het geslacht zal maken.

Is het herkenbaar voor meer mensen hier?

Joh, ik dacht echt dat ik zó teleurgesteld zou zijn, ik heb hier nog wel eens als grap gezegd, als het een jongen is, zet ik hem op MP en ga ik wéér voor een meisje. Haha, wat natuurlijk echt niet zo is. Echt geloof me alsjeblieft er is niemand die nog graager(woord?!) een meisje wilde dan ik. Zelfs toen ons traject zo ingewikkeld was, bleef ik erbij: het is een meisje, en anders hoeft het nietZeg eens heel eerlijk.. - Pagina 3 394967 Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 3 394967 ! Ik keek ook NOOIT naar jongens dingen, ik wilde perse een meisje, werd bijna aggresief als iemand zei (toen de prille echo's waren geweest) dat ze dachten dat het een jongen was, en mijn moeder heeft wel eens een bitse snauw gehad toen ze naar de echo keek: 'O, nee weet je.. ik voel echt dat het een jongen is hoor schat..' ik snauwde dr af met: 'Dat kún je helemaal niet zien!!' en trok zo die echo weg (schaaaaaaaaaaaaaaaam). En toen, opeens hoor je dat het een jongen is.. ik was zo zo zo blij, mijn zoontje! Van mij, ons kind. Man was zelfs verbaasd haha. Achteraf denk ik dat die obsessie voor een meisje kwam omdat ik me nooit had verdiept in jongens, ik keek niet naar jongens spullen, ik kon me ook niet voorstellen wat ik met een zoon moest.. maar echt mijn wereld is helemaal blauw. Had ik niet van mezelf verwacht.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Paper Crown za 28 jul 2012 - 19:24

SarahKey schreef:
Paper Crown schreef:Ik had een echte voorkeur voor een meisje, ik kon me gewoon niet voorstellen dat wíj een jongetje zouden krijgen. Zelfs toen ik de vlokkentest deed om de bekende redenen, zei ik nog op de terugweg tegen mijn man: 'Ik hoop dat het gezond is, en een meisje is!' maar toen ik 2 dagen later het telefoontje kreeg, dat HIJ helemaal gezond was en dat het een jongetje is, was ik een meisje vergeten. Vond het zó leuk een zoontje!! Huilend heb ik mijn man gebeld, jankend gezegd dat hij gezond is en dat we een zoontje kregen. Opeens kleurde mijn wereld echt blauw, en sindsdien is hij het enige wat telt. Ik ren regelrecht naar de jongens spullen en vind opeens meisjes maar kleine drama queens Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 3 253468018

En het is ook leuk een jongen I love you Vond alleen jongenskleding shoppen soms een drama want er is weinig leuke betaalbare kleding voor jongens te koop. Met sinterklaas kreeg ik gel, ah vond ik zo leuk! Alleen jammer dat mijn zoon nog geen haar heeft Laughing (naja hij heeft wel iets en heb al wel wat geprobeerd maar echte stekels neeujjj) Mijn man zag het al helemaal voor zich, later samen dingen timmeren en papa helpen met klussen. En jongens zijn mama kindjes meestal en S is ook echt een mama's kindje I love you I love you
We kregen bij de geboorte een overall met laarsjes en later ook klompjes, vind het echt geweldig. Zie hem er nu al in lopen.

En na de geboorte zag ik in een winkel een meisjesbaby en dacht... oh ja er bestaan ook nog meisjes baby's... was zo in de wolken met mijn eigen jongens baby.

Ik vind dat er heel veel leuks voor jongens is, maar als het betaalbaar moet dat denk ik inderdaad dat het lastig is om te shoppen. Voor meisjes heb je het al gauw schattig en ontwerpers kunnen gewoon meer met meisjes kleding.

O,ja mijn man denkt dat ons kind met rugnummer wordt geboren, en met kicksen aan. En ons kind op zaterdag bij de kabouters zit van het voetbalteam, en hij droomt al over een carriere bij FC Barcelona..Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 3 394967 ik laat het maar gaan, straks heeft hij totale desinteresse in voetbal..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 19:35

Had hier bij de eerste helemaal geen voorkeur maar bij de 2e zwangerschap hoopte ik op nog een jongen. Waarom? Werkelijk geen idee maar gewoon een gevoel. Eenmaal bij de echo was het duidelijk te zien en de echoscopiste zei gefeliciteerd jullie krijgen een meisje! S.ander helemaal blij en mijn moeder kreeg zelfs tranen in haar ogen en ik kon alleen maar zeggen; 'Een meisje?! Tjonge,, een meisje..'

Moest er denk ik wel 2 dagen aan wennen (zwangerschaps hormonen?) en daarna was ik om! Dit was de reden om helemaal los te gaan want tja alles moest nu ineens anders want we kregen tenslotte een meisje Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 3 827601

Zo gek dat je zonder enige reden toch een gevoel hebt voor een geslacht!

Gast
Gast

Bericht  SarahKey za 28 jul 2012 - 19:38

Paper Crown schreef:
SarahKey schreef:
Paper Crown schreef:Ik had een echte voorkeur voor een meisje, ik kon me gewoon niet voorstellen dat wíj een jongetje zouden krijgen. Zelfs toen ik de vlokkentest deed om de bekende redenen, zei ik nog op de terugweg tegen mijn man: 'Ik hoop dat het gezond is, en een meisje is!' maar toen ik 2 dagen later het telefoontje kreeg, dat HIJ helemaal gezond was en dat het een jongetje is, was ik een meisje vergeten. Vond het zó leuk een zoontje!! Huilend heb ik mijn man gebeld, jankend gezegd dat hij gezond is en dat we een zoontje kregen. Opeens kleurde mijn wereld echt blauw, en sindsdien is hij het enige wat telt. Ik ren regelrecht naar de jongens spullen en vind opeens meisjes maar kleine drama queens Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 3 253468018

En het is ook leuk een jongen I love you Vond alleen jongenskleding shoppen soms een drama want er is weinig leuke betaalbare kleding voor jongens te koop. Met sinterklaas kreeg ik gel, ah vond ik zo leuk! Alleen jammer dat mijn zoon nog geen haar heeft Laughing (naja hij heeft wel iets en heb al wel wat geprobeerd maar echte stekels neeujjj) Mijn man zag het al helemaal voor zich, later samen dingen timmeren en papa helpen met klussen. En jongens zijn mama kindjes meestal en S is ook echt een mama's kindje I love you I love you
We kregen bij de geboorte een overall met laarsjes en later ook klompjes, vind het echt geweldig. Zie hem er nu al in lopen.

En na de geboorte zag ik in een winkel een meisjesbaby en dacht... oh ja er bestaan ook nog meisjes baby's... was zo in de wolken met mijn eigen jongens baby.

Ik vind dat er heel veel leuks voor jongens is, maar als het betaalbaar moet dat denk ik inderdaad dat het lastig is om te shoppen. Voor meisjes heb je het al gauw schattig en ontwerpers kunnen gewoon meer met meisjes kleding.

O,ja mijn man denkt dat ons kind met rugnummer wordt geboren, en met kicksen aan. En ons kind op zaterdag bij de kabouters zit van het voetbalteam, en hij droomt al over een carriere bij FC Barcelona..Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 3 394967 ik laat het maar gaan, straks heeft hij totale desinteresse in voetbal..

haha zo leuk die mannen van ons. Hier hebben we allebei een hekel aan voetbal dus ik hoop echt zooooo dat hij voetbal niet leuk gaat vinden:lol: En zo wel, ach dan zijn wij de eerste die hem toejuichen vanaf de zijlijn Wink
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Parel za 28 jul 2012 - 19:42

Lady4, als je zwanger bent stijgt wellicht je voorkeur, maar als je dan te horen krijgt dat het gezond is EN wat het geslacht is, ben je met allebei even blij! (Al kan ik me voorstellen als je 3 jongens hebt, dat je stiekem wel hoopt dat nr 4 een meisje is) Het is in het begin allemaal zo onwerkelijk, en zodra je het geslacht weet dan ga je je daarop instellen en in verdiepen, wat het geslacht ook is.

Ik huilde toen we het geslacht te horen kregen, maar dat was meer door de opgebouwde spanning, had bij een jongen net zo gehuild!

En L. is een meisje en ook een mamaskindje dus het zegt weinig, vaak groeien kindjes toch naar ouders die ze het meeste zien, en vaak is dat de moeder. Plus, ze hebben 9 maanden in jouw buik gezeten, dus dat kan niet anders dan dat het vertrouwd voelt.

En pc, jij bent en was echt schaamteloos hahaha, zo grappig!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Parel za 28 jul 2012 - 19:44

Wij wilden trouwens wel echt het geslacht weten, zodat we aan het idee konden wennen. Ik heb geen idee hoe ik had gereageerd als ik pas bij de bevalling hoorde dat het een jongen zou zijn, ben dan bang dat ik zo op een meisje gefocust zou zijn dat ik helemaal niet optimaal zou kunnen genieten... Erg eigenlijk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown za 28 jul 2012 - 20:00

Parel schreef:

En pc, jij bent en was echt schaamteloos hahaha, zo grappig!

Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 3 281626781 ik vind het soms zo'n rare zin 'Maakt mij niet uit, als het maar gezond is!' En dan denk ik altijd, jahaaa.. natuurlijk als het maar gezond is, niemand gaat zeggen als het maar ongezond is. Begrijp me goed, een gezond kind gaat voor alles bij mij, en het kan zo zijn dat iemand echt echt geen voorkeur heeft, maar als ik naar mezelf kijk, net zoals mijn voorkeur uitgaat naar lekkere koffie ipv vieze koffie, broodjes nutella ipv iets gezonds erop(ja nieuwe verslaving!) en mooi weer ipv slecht weer, enz had ik ook een voorkeur voor meisjes. Daar is niets raars aan, het zijn maar 2 'smaken'.

Maar ik moest ook niet wennen aan het idee van een zoontje,het was meteen goed! Ik had een vriendin die paar weken lang niets meer over dr zwangerschap zei op FB bijv. Achteraf bij haar babyshower gaf ze met een spel toe dat ze erg teleurgesteld was.

Toen wij na de vlokkentest even een echo lieten maken hier in onze woonplaats bij een pretechobureau om te kijken of hij nog leefde, had dat vrouwtje een praktijk in haar garage (wel mooi omgebouwd, hoor) en er was dan een muurtje tussen gezet waar je kon wachten tot de mensen voor je klaar waren en dat was erg gehorig. Dus toen vroeg de echoschopiste aan de mensen hebben jullie een voorkeur? Zeiden ze beide heel opgewekt een meisje en vingen we op dat het de eerste was, ze kwebbelden lekker door en heel enthousiast maar hun kindje wilde het niet laten zien, dus het opgewekte gekwebbel ging door tot de echoschopiste zei: 'Kijk eens! Ik zie een..................piemeltje' en toen viel het stel stil. Je hoorde door de stilte heen de teleurstelling. Ik denk dat dat dan weer niet helemaal 'ok' is.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel za 28 jul 2012 - 20:05

Awww dat je dat dan ook kon horen!
Het is gewoon niet te plannen, dus het kan niet anders dan je erbij neerleggen.
Vind het wel een heel sneu verhaal!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 20:15

Toevallig had ik het er 2 dagen geleden nog met een vriendin over.

Bij haar op het werk was een vrouw zwanger van haar 4e kind (ze had al 3 jongens van een andere man) en haar nieuwe man (had al een jongen en een meid) wilde echt zo graag dat het een meisje zou zijn. Bij de echo bleek het dus een jongen te zijn. Die man was zo ontzettend kwaad, heeft met spullen gegooid Neutral en staan schelden! (Persoonlijk vind ik dat echt te ver gaan :nopompom: )

Nu is ze weer zwanger en heeft ze afgelopen week een echo gehad. Is het weer een jongen laughcry (Ik vond het gewoon grappig voor die man. Moet je maar niet zo overdreven doen :P )

Gast
Gast

Bericht  Pandora za 28 jul 2012 - 20:44

Punk'd schreef:Toevallig had ik het er 2 dagen geleden nog met een vriendin over.

Bij haar op het werk was een vrouw zwanger van haar 4e kind (ze had al 3 jongens van een andere man) en haar nieuwe man (had al een jongen en een meid) wilde echt zo graag dat het een meisje zou zijn. Bij de echo bleek het dus een jongen te zijn. Die man was zo ontzettend kwaad, heeft met spullen gegooid Neutral en staan schelden! (Persoonlijk vind ik dat echt te ver gaan Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 3 1270000679 )

Nu is ze weer zwanger en heeft ze afgelopen week een echo gehad. Is het weer een jongen Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 3 394967 (Ik vond het gewoon grappig voor die man. Moet je maar niet zo overdreven doen Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 3 253468018 )

Tja...hij bepaald het geslacht dus.... Laughing
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 20:58

Ik zou het leuk vinden als het volgende kindje een meisje zou zijn, zodat het evenwicht man-vrouw hier in huis wat beter verdeeld is. Maar voor de rest maakt het me ook eigenlijk helemaal niks uit eigenlijk. En als het maar gezond is gaat hier ook niet op, ik hou van alle kinderen evenveel. Ook als ze niet gezond zijn.

Gast
Gast

Bericht  Tania za 28 jul 2012 - 21:49

Punk'd schreef:Toevallig had ik het er 2 dagen geleden nog met een vriendin over.

Bij haar op het werk was een vrouw zwanger van haar 4e kind (ze had al 3 jongens van een andere man) en haar nieuwe man (had al een jongen en een meid) wilde echt zo graag dat het een meisje zou zijn. Bij de echo bleek het dus een jongen te zijn. Die man was zo ontzettend kwaad, heeft met spullen gegooid Neutral en staan schelden! (Persoonlijk vind ik dat echt te ver gaan :nopompom: )

Nu is ze weer zwanger en heeft ze afgelopen week een echo gehad. Is het weer een jongen laughcry (Ik vond het gewoon grappig voor die man. Moet je maar niet zo overdreven doen :P )

Met zo iemand had ik echt niet nog een kindje gewild :O

Bij de eerste had ik geen voorkeur. Bij de tweede leek het me leuk als het een meisje zou zijn omdat ik benieuwd was of dat nou echt anders was maar echt een voorkeur was dat niet, ik wilde net zo graag nog een jongetje.
Wel heb ik een dag na de echo van J. huilend mijn man opgebeld en gezegd dat we Echt geen jongetje konden krijgen omdat ik daar geen verstand van had en ik dat dus niet 'kon' Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Coco za 28 jul 2012 - 22:19

Nee, maakt mij echt helemaal niets uit. Vind beiden net zo leuk tot nu toe.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Makamba zo 29 jul 2012 - 0:03

Nee, die had ik niet en die zal ik in de toekomst ook niet hebben. Ben al héél blij als het me nog een volgende keer gegund is.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Thunder zo 29 jul 2012 - 0:05

Luce schreef:Ik zou het leuk vinden als het volgende kindje een meisje zou zijn, zodat het evenwicht man-vrouw hier in huis wat beter verdeeld is. Maar voor de rest maakt het me ook eigenlijk helemaal niks uit eigenlijk. En als het maar gezond is gaat hier ook niet op, ik hou van alle kinderen evenveel. Ook als ze niet gezond zijn.
Helemaal mee eens.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Makamba zo 29 jul 2012 - 0:06

Tania schreef:

Met zo iemand had ik echt niet nog een kindje gewild :O

+1

Wat een reactie zeg! :O
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 0:28

Rataplan schreef:
Luce schreef:Ik zou het leuk vinden als het volgende kindje een meisje zou zijn, zodat het evenwicht man-vrouw hier in huis wat beter verdeeld is. Maar voor de rest maakt het me ook eigenlijk helemaal niks uit eigenlijk. En als het maar gezond is gaat hier ook niet op, ik hou van alle kinderen evenveel. Ook als ze niet gezond zijn.
Helemaal mee eens.
Ook eens.

Gast
Gast

Bericht  Blair zo 29 jul 2012 - 1:30

Jawel, heb toch wel een lichte voorkeur hoor Yes .
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 1:32

Babydoll schreef:Jawel, heb toch wel een lichte voorkeur hoor Yes .
Ik ook, voor nog een jongetje Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 1:33

Pandora schreef:

Bij haar op het werk was een vrouw zwanger van haar 4e kind (ze had al 3 jongens van een andere man) en haar nieuwe man (had al een jongen en een meid) wilde echt zo graag dat het een meisje zou zijn. Bij de echo bleek het dus een jongen te zijn. Die man was zo ontzettend kwaad, heeft met spullen gegooid Neutral en staan schelden! (Persoonlijk vind ik dat echt te ver gaan Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 3 1270000679 )

Nu is ze weer zwanger en heeft ze afgelopen week een echo gehad. Is het weer een jongen Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 3 394967 (Ik vond het gewoon grappig voor die man. Moet je maar niet zo overdreven doen Zeg eens heel eerlijk.. - Pagina 3 253468018 )

Tja...hij bepaald het geslacht dus.... Laughing

Hahaha, dat is net als bij mijn man zijn stiefbroer Very Happy
Die hebben 4 meiden en bij d elaatste 2 zwangerschappen: We willen zoooo graag een jongen!!!
Want ja, dan hebben we een stamhouder bladiebla...
Maar helaas.

Gast
Gast

Bericht  Blair zo 29 jul 2012 - 1:41

Zelda schreef:

Ik een meisje. K. denkt daar anders over, hij weet denkt dat het mannenhuis nóg groter gaat worden. Rolling Eyes
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 1:42

Babydoll schreef:
Zelda schreef:

Ik een meisje. K. denkt daar anders over, hij weet denkt dat het mannenhuis nóg groter gaat worden. Rolling Eyes
Wat grappig, hier is het precies andersom. Mijn vriend zou er heel graag een meisje bij willen, papa's prinsesje zegt hij dan.

Gast
Gast

Bericht  Blair zo 29 jul 2012 - 1:44

Zelda schreef:
Babydoll schreef:
Zelda schreef:

Wat grappig, hier is het precies andersom. Mijn vriend zou er heel graag een meisje bij willen, papa's prinsesje zegt hij dan.

Ach, als het maar gezond is. Lekker cliche, maar wel het aller belangrijkste. (maar toch wil ik een meisje!)
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 2:10

Rataplan schreef:
Helemaal mee eens.

Ja, zou ook een beetje raar zijn als ik dat niet zo voelde natuurlijk :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: