Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat droegen jullie na je keizersnede?

+5
Happydobby
yes1984
Annemie
mauwmauw
Pandora
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wat droegen jullie na je keizersnede? Empty Wat droegen jullie na je keizersnede?

Bericht  Pandora za 28 jul 2012 - 0:17

In week 39 van mijn zwangerschap krijg ik een keizersnee. Nu vraag ik me af wat jullie na jullie keizersnede droegen? Het is een geplande keizersnee dus ik ben liever goed voorbereid en het leek me eigenlijk wel lekker om een paar joggingsbroeken/loungebroeken aan te schaffen voor de periode in het ziekenhuis en daarna, of is dat niet nodig, gezien de wond zeg maar....?

En iemand nog tips waar ik comfortabele broeken kan scoren? Heb al veel webshops afgestruind maar nog niet echt iets naar mijn smaak kunnen vinden...Wat droegen jullie na je keizersnede? 1371890812
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat droegen jullie na je keizersnede? Empty Re: Wat droegen jullie na je keizersnede?

Bericht  mauwmauw za 28 jul 2012 - 0:24

ik heb in begin joggingbroeken gedragen,en mijn positie broeken.Moet er wel bij zeggen dat ik niet heel veel last heb gehad van mijn wond.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat droegen jullie na je keizersnede? Empty Re: Wat droegen jullie na je keizersnede?

Bericht  Annemie za 28 jul 2012 - 1:36

Toen ik beviel was het 39 graden,ik droeg toen positierokken, joggingbroeken en had vaak een voetbalbroekje van mijn vriend aan.. zowieso niets straks,want dat was wel erg pijnlijk bij de wond, de eerste maanden.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat droegen jullie na je keizersnede? Empty Re: Wat droegen jullie na je keizersnede?

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 1:43

Ik ben ook bevallen in de hittegolf van 2010 haha, dus voornamelijk jurkjes eigenlijk, heel comfortabel en lekker luchtig! smile

Wanneer het wat kouder werd (savonds of met mindere dagen) droeg ik voornamelijk rokjes of joggingbroeken met een topje erboven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat droegen jullie na je keizersnede? Empty Re: Wat droegen jullie na je keizersnede?

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 2:04

Ik droeg broeken en onderbroeken die heel hoog zaten. Zodat ze niet met de band over mijn bond heen zaten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat droegen jullie na je keizersnede? Empty Re: Wat droegen jullie na je keizersnede?

Bericht  yes1984 za 28 jul 2012 - 2:38

Ik droeg ook hoge broeken. En ook stoffen broeken (jogging) van de Scapino. Niet duur en zit heerlijk.

Daarnaast heb ik kraambroekjes gedragen. Deze kun je gewoon uitwassen en zit prettig in verband met de wond.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat droegen jullie na je keizersnede? Empty Re: Wat droegen jullie na je keizersnede?

Bericht  Happydobby za 28 jul 2012 - 3:33

Bij mij had de verpleegkundige mijn huid eraf getrokken rondom de snee dus ik droog tuniekjes en t shirts. Toen dat dicht zat heb ik maandenlang met leggings, positiespijkerbroeken en joggingbroeken gelopen.
Ik vond leggings en joggingbroeken het fijnst.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat droegen jullie na je keizersnede? Empty Re: Wat droegen jullie na je keizersnede?

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 3:33

Ik had een heerlijke zwangerschapsbroek, maar die rand sneed heel pijnlijk in mijn wond. Dus ik heb vrij snel een gewone joggingsbroek gekocht in een maat groter dan normaal en die paste gelukkig. En ik droeg veel jurkjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat droegen jullie na je keizersnede? Empty Re: Wat droegen jullie na je keizersnede?

Bericht  Twellie za 28 jul 2012 - 7:14

Hoge broeken, rokken die ik hoog optrok of jurken. Of een normale broek met iets langs erover heen en dan liet ik de knoop open staan.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat droegen jullie na je keizersnede? Empty Re: Wat droegen jullie na je keizersnede?

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 9:28

In het begin liep ik thuis meestal in m'n onderbroek rond haha. Boxers kon ik even niet hebben door die strakke stieken. Verder heb ik nog een aantal weken mijn zwangerschapsbroeken aan gehad omdat die gewoon het fijnste zaten en ook veel van die huispakbroeken voor thuis

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat droegen jullie na je keizersnede? Empty Re: Wat droegen jullie na je keizersnede?

Bericht  Parel za 28 jul 2012 - 20:09

Happydobby schreef:Bij mij had de verpleegkundige mijn huid eraf getrokken rondom de snee dus ik droog tuniekjes en t shirts. Toen dat dicht zat heb ik maandenlang met leggings, positiespijkerbroeken en joggingbroeken gelopen.
Ik vond leggings en joggingbroeken het fijnst.

Dat klinkt echt heel erg pijnlijk! Was dat per ongeluk? Of horen ze dat eraf te trekken? Het klinkt echt heel bizar, bijna onmenselijk.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat droegen jullie na je keizersnede? Empty Re: Wat droegen jullie na je keizersnede?

Bericht  Pandora za 28 jul 2012 - 20:47

Ik ben van mijn eerste bevallen in de heetste nacht van 2010! Echt verschrikkelijk die hitte, gelukkig hadden ze op de verloskamer climate control die op 18º stond helaas was dat iets te koud voor mijn meisje waardoor ze blauw werd en de verpleegkundige meteen dacht aan een hartafwijking :O

Nu ga ik dus "bevallen'' in oktober, vandaar dat ik ook op zoek ben naar lekkere lounge broeken.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat droegen jullie na je keizersnede? Empty Re: Wat droegen jullie na je keizersnede?

Bericht  *Lookie* za 28 jul 2012 - 22:23

Ik droeg joggingsbroeken (ook van de scapino haha), en hoge (positie)onderbroeken. Of leggings met een tuniekje. Mijn positiekleding heb ik ook nog zo'n 6 weken gedragen. Na 4 weken dacht ik dat ik wel weer een spijkerbroek aan kon, maar toen ging de wond weer een beetje bloeden dus daarna durfde ik dat een paar weken niet meer aan.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat droegen jullie na je keizersnede? Empty Re: Wat droegen jullie na je keizersnede?

Bericht  mickey za 28 jul 2012 - 22:32

De eerste weken woonde ik zowat in mijn joggingbroeken. Mijn vriend had een hele fijne gekocht bij Decathlon, maar ik geloof dat die alleen in het Zuiden van het land winkels hebben. Na een week of 2 deed ik mijn zwangerschapsbroek aan als we visite kregen, zodra die weg waren, ging de joggingbroek weer aan Laughing
Helaas moest ik 3 weken na de geboorte weer onder het mes, vanwege een acute blinde darm onsteking, waardoor ik nog langer aan m'n joggingbroeken gebonden was. De wond van de keizersnede deed toen geen zeer meer.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat droegen jullie na je keizersnede? Empty Re: Wat droegen jullie na je keizersnede?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum