Kleding bij begrafenis?
+3
Melis_je
Minx
Reeza
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kleding bij begrafenis?
Vrijdag heb ik een begrafenis (opa) en ik vraag me af, moet je tegenwoordig nog steeds helemaal in het zwart gaan? Ik wilde namelijk sowieso al een jurkje bestellen bij Mango en vraag me af of die geschikt is. Wat vinden jullie? Ik draag en dan pumps of ballerina's bij:
Ik kan er een blazer overheen doen, ik heb een zwarte, een beige, lichtroze en felblauwe. Of een vestje..
Anders doe ik gewoon mn zwarte blazer aan maar die draag ik al zo vaak, dus wil liever een net jurkje aan..
Ik kan er een blazer overheen doen, ik heb een zwarte, een beige, lichtroze en felblauwe. Of een vestje..
Anders doe ik gewoon mn zwarte blazer aan maar die draag ik al zo vaak, dus wil liever een net jurkje aan..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Re: Kleding bij begrafenis?
Ligt geheel aan de overleden persoon. Bij de oma van mijn vriend haalde ik het niet in mijn hoofd om niet in het zwart te gaan. Bij mijn eigen opa of oma zou dit jurkje prima kunnen met een blazertje erover.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het wel kunnen, maar zou het zelf niet dragen tijdens een uitvaart.
Gast- Gast
Ik vind het een vrij feestelijk jurkje. Als je er een zwarte blazer over hebt, is het gewoon een grijze rok met een zwarte blazer en dat kan prima, vind ik.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik vind hem ook wat te feestelijk voor een begravenis..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
ik had een rode broek met een blauw shirt aan.. maar dat was dan ook bij een vriendin.
maar het jurkje kan wel, zou er wel een panty onder doen
maar het jurkje kan wel, zou er wel een panty onder doen
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou hem niet ook nog combineren met een 'feestelijke' blazer, eerder een zwarte.
Gast- Gast
Oke dus met een zwarte blazer (of een zwart vestje?) kan het dus wel? Ga hem eerst even passen, het jurkje is er ook in het grijs/zwart/groen, misschien is dat meer wat. Ben alleen bang dat ik die maar 1x zal dragen dan.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Ik weet niet hoe formeel het bij jullie allemaal is? In onze regio is dat helemaal niet van toepassing. Niet met bruiloften en ook niet met begrafenissen. Natuurlijk staat wel iedereen er netjes op maar dat is het dan ook. Ik vind het jurkje daarom ook goed kunnen. Ik persoonlijk zou het jammer vinden om iets te kopen wat ik daarna niet meer zou dragen.
Edit, vergeet je helemaal te condoleren. Veel sterkte
Edit, vergeet je helemaal te condoleren. Veel sterkte
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Gecondoleerd.
Het ligt geheel aan je familie. Bij mijn familie van mijn moeders kant zou het kunnen (wel met een zwarte blazer), maar bij familie aan mijn vaders kant juist weer niet.
Als je het aandoet zou ik wel echt voor de zwarte blazer gaan.
Het ligt geheel aan je familie. Bij mijn familie van mijn moeders kant zou het kunnen (wel met een zwarte blazer), maar bij familie aan mijn vaders kant juist weer niet.
Als je het aandoet zou ik wel echt voor de zwarte blazer gaan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Kleding voor 'n begrafenis...
» Kleding begrafenis/crematie
» Vraag met betrekking tot kleding begrafenis
» Begrafenis
» Begrafenis en baby
» Kleding begrafenis/crematie
» Vraag met betrekking tot kleding begrafenis