Hoe vonden/vinden jullie Ducky Beau vallen?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe vonden/vinden jullie Ducky Beau vallen?
Ik heb nu een aantal kleertjes van Ducky beau, mt 62.
Deze vond ik klein ogen, dus ik heb even van onze dochter haar pakjes opgezocht die ze net na de geboorte droeg.
Die zaten toen wel wat ruim, niet aansluitend, maar het komt wel overeen met de kleertjes van ducky beau mt 62.
Dus ben ik benieuwd hoe jullie dat merk vinden/vonden vallen.
Wie weet had ik blijkbaar zulke grote kleertjes in mt 50/56 (o.a. prenatal etc.)
Deze vond ik klein ogen, dus ik heb even van onze dochter haar pakjes opgezocht die ze net na de geboorte droeg.
Die zaten toen wel wat ruim, niet aansluitend, maar het komt wel overeen met de kleertjes van ducky beau mt 62.
Dus ben ik benieuwd hoe jullie dat merk vinden/vonden vallen.
Wie weet had ik blijkbaar zulke grote kleertjes in mt 50/56 (o.a. prenatal etc.)
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Re: Hoe vonden/vinden jullie Ducky Beau vallen?
Hier valt ducky beau best ruim!
Ik had wel een shirtje in 56, die was al gauw te klein, maar naarmate de maten groter worden valt het ook wel wat ruimer. In dingen van ducky zit wel vaak weinig stretch dat zal ook schelen!
Ik had wel een shirtje in 56, die was al gauw te klein, maar naarmate de maten groter worden valt het ook wel wat ruimer. In dingen van ducky zit wel vaak weinig stretch dat zal ook schelen!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Hm... Lastig.
De broekjes vond ik overigens wel gewoon/groter vallen, maar shirtjes/jurkje kleiner.
Zag inderdaad dat er weinig stretch in zat, 3% bij 1 vestje die ik heb, rest niet bekenen eerlijk gezegd.
Had jij, parel, ook iets van ducky beau die L. vrij snel droeg? (En weet je dan nog haar gewicht daarbij via het cb ofzo?)
Lekker lastige vraag, maar valt te proberen, ghehe.
De broekjes vond ik overigens wel gewoon/groter vallen, maar shirtjes/jurkje kleiner.
Zag inderdaad dat er weinig stretch in zat, 3% bij 1 vestje die ik heb, rest niet bekenen eerlijk gezegd.
Had jij, parel, ook iets van ducky beau die L. vrij snel droeg? (En weet je dan nog haar gewicht daarbij via het cb ofzo?)
Lekker lastige vraag, maar valt te proberen, ghehe.
Viva- Kletskop
wij hadden ook wat kleertjes van ducky beau, maar de shirtjes zaten allemaal te strak, we moesten haar bijna mishandelen om ze over haar hoofdje te krijgen. Zit inderdaad heel weinig rek in en dat vind ik niet fijn met aankleden. Heb dan altijd het gevoel dat ik de armpjes uit de kom trek ofzo.
Gast- Gast
Stiekem fijn om te lezen dat jullie het ook wat kleiner vonden vallen.
Ik heb een jurkje, vestje en jumpsuitje die drukknoopjes hebben voorop, en een vestje met rits, dus gelukkig niet iets waar je het hoofdje echt doorheen moet duwen.
Ik heb een jurkje, vestje en jumpsuitje die drukknoopjes hebben voorop, en een vestje met rits, dus gelukkig niet iets waar je het hoofdje echt doorheen moet duwen.
Viva- Kletskop
Rejoy. schreef:wij hadden ook wat kleertjes van ducky beau, maar de shirtjes zaten allemaal te strak, we moesten haar bijna mishandelen om ze over haar hoofdje te krijgen. Zit inderdaad heel weinig rek in en dat vind ik niet fijn met aankleden. Heb dan altijd het gevoel dat ik de armpjes uit de kom trek ofzo.
+1, ik heb redelijk veel kleertjes van ducky beau maar shirtjes bestel ik altijd een maat groter gewoon omdat er bijna geen rek in zit.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Viva schreef:Stiekem fijn om te lezen dat jullie het ook wat kleiner vonden vallen.
Heb je dat schattige grijze jumpsuitje? Met ruches op de voorkant?
L. woog 3250 bij de geboorte, was afgevallen naar 3000, na max een maand (ze woog max 4 kilo toen denk ik) was hij al te kort en te klein. L.'s nichtje woog 3120 gr bij de geboorte, na een maand ook 4 kilo en zij pastte het ook al niet meer. Heb je er wat aan? L. en haar nichtje waren beiden 50 cm.
Zonde want het was allemaal heel leuk!
Parel- Ratel
Ja die heb ikParel schreef:Viva schreef:Stiekem fijn om te lezen dat jullie het ook wat kleiner vonden vallen.
L. woog 3250 bij de geboorte, was afgevallen naar 3000, na max een maand (ze woog max 4 kilo toen denk ik) was hij al te kort en te klein. L.'s nichtje woog 3120 gr bij de geboorte, na een maand ook 4 kilo en zij pastte het ook al niet meer. Heb je er wat aan? L. en haar nichtje waren beiden 50 cm.
Welke maat had je toen, 56?
Ik heb daarvan ook een 62.
Ach, kan ik er in ieder geval een maand van genieten
En dan weet ik dat, over de shirtjes, dat je die eigenlijk groter moet nemen!
Viva- Kletskop
Ik heb een blousje en een spencer van Ducky beau. Blousje zit ruim en de spencer te strak. Hij heeft die combi dan ook niet vaak aangehad. Blousje heeft hij nog steeds aan.
Klein en smal. Onze T. kon er al snel niet meer in.
Gast- Gast
Viva schreef:Ja die heb ikParel schreef:Viva schreef:Stiekem fijn om te lezen dat jullie het ook wat kleiner vonden vallen.
Welke maat had je toen, 56?
Ik heb daarvan ook een 62.
Ach, kan ik er in ieder geval een maand van genieten
En dan weet ik dat, over de shirtjes, dat je die eigenlijk groter moet nemen!
Nee die had ik in 68! Daar is ze eind vorige maand pas uitgegroeid.
Parel- Ratel
Ik heb er niet veel van gehad, maar wat ik had kon ze juist heel lang aan. Maar de truitjes die ik had waren toevallig ook wel erg elastisch, in tegenstelling tot wat ik hier lees. Ik had bijvoorbeeld een truitje maat 56 en dat heeft ze een maand of 5 kunnen dragen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Sommige truitjes zijn wel elastisch, heb nu ook een paar truitjes die gewoon lekker meerekken, maar heb ook veel kleertjes gehad die echt heel stijf waren. Broekjes daar in tegen zitten weer heel goed en ook mooi van kwaliteit. En vooral nu in de aanbieding is het erg leuk shoppen.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk, al die wisselende reactie's
Valt dus niet echt duidelijk wat over te zeggen, heel erg ivm samenstelling van het kledingstuk.
Nou, we zullen het zien dan!
[email=M@niek]M@niek[/email], inderdaad in de uitverkoop is het leuk zo, anders zou ik het laten hangen.
En ik neus ook wel op mp.
Valt dus niet echt duidelijk wat over te zeggen, heel erg ivm samenstelling van het kledingstuk.
[email=M@niek]M@niek[/email], inderdaad in de uitverkoop is het leuk zo, anders zou ik het laten hangen.
Viva- Kletskop
Viva schreef:Leuk, al die wisselende reactie's
Even specifiek over die jumpsuit, dat is wel lekker elastische stof, alleen L. haar bovenlijf werd te kort, en te strak, dus de knoopjes stonden open maar qua lengte kon het nog wel!
Parel- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de liefhebbers van Ducky Beau ..
» Vonden jullie het ook zo heerlijk toen...
» Wat vonden jullie van het krijgen van kraambezoek?
» Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?
» Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?
» Vonden jullie het ook zo heerlijk toen...
» Wat vonden jullie van het krijgen van kraambezoek?
» Wat vonden jullie een leuk kraamcadeau?
» Wat vonden jullie nou écht leuk om te krijgen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: