Hoeveel moeten vissen eten?
+3
Error
banjer49
Lousanne
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoeveel moeten vissen eten?
Onze buurman heeft gevraagd of wij zijn vissen willen verzorgen tijdens de vakantie.
Nu vroeg mijn man gister hoeveel ze dan moeten eten en kreeg als antwoord dat we maar moeten kijken aangezien wij meer van dieren weten dan hij.
Nu weet ik inderdaad veel van dieren maar bar weinig van vissen. Ik weet alleen dat als je ze teveel eten geeft, ze dood gaan.
Nu vroeg mijn man gister hoeveel ze dan moeten eten en kreeg als antwoord dat we maar moeten kijken aangezien wij meer van dieren weten dan hij.
Nu weet ik inderdaad veel van dieren maar bar weinig van vissen. Ik weet alleen dat als je ze teveel eten geeft, ze dood gaan.
Gast- Gast
Re: Hoeveel moeten vissen eten?
Mijn vriend geeft onze vissen ook altijd veeeelste veel eten, hoevaak ik dat ook al gezegd heb dat hij minder moet geven! En hij geeft ze ook kruimels die nog op z'n ontbijtbord liggen e.d. Het stomme is dat vissen bij mijn ouders eerder altijd heel snel dood gingen, en onze 5 vissen nu leven al jaren, er is er nog geen een dood..
Anyway, aan mijn antwoord heb je dus niks, ik weet niet precies hoeveel ze moeten krijgen..
Anyway, aan mijn antwoord heb je dus niks, ik weet niet precies hoeveel ze moeten krijgen..
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
bij onze vissen gooi ik er wat in, en als ze alles op hebben gegeten nog een beetje en als ze niet meer eten dan hebben ze genoeg
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
en volgens mij gaan vissen niet zo gauw dood hoor, als je er te veel voer in gooit hoor, bij mij tenminste niet. Voer wat ze niet eten zakt gewoon naar bodem, volgens mij als vissen vol zitten stoppen ze ook wel met eten
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Wat er bij mij op het potje staat is dat je zoveel moet geven dat ze het binnen 1 minuut ophebben.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Op het werk hebben wij ook een goudvis en die krijgt van die donkere korreltjes. In de dierenwinkel zeiden ze dat je die 4 korreltjes per vis mag geven per dag..
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Sunprincess schreef:Onze buurman heeft gevraagd of wij zijn vissen willen verzorgen tijdens de vakantie.
Geen idee? Misschien is een forum waar ze antwoord hebben voor je...............succes.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Een beetje raar van je buurman...
Wij moeten per vis eigenlijk 3 korreltjes geven, maar omdat we te lui zijn om ze te tellen strooien we er gewoon wat in. Eigenlijk veel teveel, maar de vissen leven al 2,5 jaar!
Wij moeten per vis eigenlijk 3 korreltjes geven, maar omdat we te lui zijn om ze te tellen strooien we er gewoon wat in. Eigenlijk veel teveel, maar de vissen leven al 2,5 jaar!
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Onze sluierstaart krijgt 2 korrels in de ochtend en 2 korrels 's avonds.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» moeten jullie er ook zon circus van maken?? (eten)
» Hoeveel eten jullie in de avond?
» Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?
» Miljoenen dode vissen aangespoeld en 40.000 dode krabben!
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Hoeveel eten jullie in de avond?
» Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?
» Miljoenen dode vissen aangespoeld en 40.000 dode krabben!
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: