Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

+27
Possom
Snoes
Fayebella
Lavendel
Ella
Mamsie
Silver
loura
Rush
patjuhhh
Nora
minoessepoes
Toet
Atelier Madame
Zininzon
Dolphinne
Highway
TwistedAngel
sanne-84
Rovine
May
Sneeuwvlok
Arwyn
Monte
Sarah1985
Middleme
Tania
31 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 8:26

Stel er gebeurd een ramp en iedereen moet verplicht binnen blijven. Voor hoeveel dagen eten heb je dan nog?

Ik zelf denk ik nog voor 4 dagen en dan wordt het moeilijk en zou het alleen maar brood worden. En als ik bij m'n ouders zou zijn zouden we nog 3 weken vooruit kunnen laughcry

Jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 8:27

Normaal zouden we heel wat dagen kunnen eten van de aardappels/aardappelpuree/afbakbroodjes etc die ik altijd op voorraad heb, maar nu begin ik door de voorraad heen te raken en moeten er echt boodschappen gedaan worden, ik heb niet eens brood meer in huis Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Tania zo 18 sep 2011 - 8:29

Avondeten minimaal een week. Maar met een beetje zuinig doen wel langer denk ik.
Brood hebben we nu ook wel voor een week in huis maar ook wel is maar voor een dag.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Middleme zo 18 sep 2011 - 8:30

Op dit moment denk ik voor een week. Ligt er aan wat je eet en hoeveel natuurlijk smile
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 8:31

3 weken minimaal.

Ik heb namelijk een klein beetje heel erg een supermarkt verslaving. Zo heb ik aan het begin van mijn loon de diepvries vol gehaald en ben de week erop gewoon weer wezen boodschappen doen, om wederom de diepvries vol te halen. Dus mijn hele diepvries zit propvol met voedsel en daarnaast heb ik 12 flessen cola light, zes weken aan thee, crackers, twee blokken kaas, heel veel vleeswaren, drie verschillende soorten potbeleg etc.

Ik red me wel.... Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 8:31

Op dit moment voor 2 dagen, daarna word het erg karig Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Sarah1985 zo 18 sep 2011 - 8:31

wel een paar weken, heb altijd een hele voorraad macaroni en spaghetti dus dat zouden we dan kunnen eten. Heb ook heel veel blikjes tomatenpuree die erin kunnen. Verder in de diep wel kliekjes. Denk een maand moet zeker lukken. Al zou het dan wel veel hetzelfde zijn
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Monte zo 18 sep 2011 - 8:31

Razz_ schreef:Stel er gebeurd een ramp en iedereen moet verplicht binnen blijven. Voor hoeveel dagen eten heb je dan nog?

Ik zelf denk ik nog voor 4 dagen en dan wordt het moeilijk en zou het alleen maar brood worden. En als ik bij m'n ouders zou zijn zouden we nog 3 weken vooruit kunnen laughcry

Jullie?
haha bij mijn ouders dus ook. Die hebben echt best veel potgroente en spaghetti en saus in huis. En ook veel drinken. Brood hebben ze dan weer niet zo veel, voor een paar dagen denk ik. Ik zelf zou het net als jou maar een paar dagen vol houden
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Arwyn zo 18 sep 2011 - 8:31

Oei, ehm.. Qua vlees komen we een heel eind (net in de aanbieding ingeslagen), qua groentes een week ongeveer en de basis (aardappels, rijst) een paar dagen, misschien ook een week als we een beetje zuinig doen.
Hebben ook voor ongeveer een week brood en zuivel ed in huis,, dus veel langer dan een week moet het niet duren!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Monte zo 18 sep 2011 - 8:33

Maura schreef:3 weken minimaal.

Ik heb namelijk een klein beetje heel erg een supermarkt verslaving. Zo heb ik aan het begin van mijn loon de diepvries vol gehaald en ben de week erop gewoon weer wezen boodschappen doen, om wederom de diepvries vol te halen. Dus mijn hele diepvries zit propvol met voedsel en daarnaast heb ik 12 flessen cola light, zes weken aan thee, crackers, twee blokken kaas, heel veel vleeswaren, drie verschillende soorten potbeleg etc.

Ik red me wel.... Embarassed
Maar heb je ook waterflessen om die thee te maken?(voor als ooit je water afgesloten wordt Wink )
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 8:36

Monte schreef:
Maura schreef:3 weken minimaal.

Ik heb namelijk een klein beetje heel erg een supermarkt verslaving. Zo heb ik aan het begin van mijn loon de diepvries vol gehaald en ben de week erop gewoon weer wezen boodschappen doen, om wederom de diepvries vol te halen. Dus mijn hele diepvries zit propvol met voedsel en daarnaast heb ik 12 flessen cola light, zes weken aan thee, crackers, twee blokken kaas, heel veel vleeswaren, drie verschillende soorten potbeleg etc.

Ik red me wel.... Embarassed
Maar heb je ook waterflessen om die thee te maken?(voor als ooit je water afgesloten wordt Wink )

Hahaha, nee. Maar ik ga er dan ook gewoon van uit dat het water uit de kraan blijft stromen. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Sneeuwvlok zo 18 sep 2011 - 8:37

Op dit moment zou ik het misschien 2 of 3 dagen redden met alleen wat brood en beleg. Ik ben student en heb geen plek voor een voorraad. Ik zou naar m'n ouders vluchten in de hoop dat ik het daar wat langer uithoudt :P
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 8:38

Ehm nu niet veel meer....we hebben eieren, brood, broodbeleg, frietjes, oow ja nog wel macaroni en dat soort dingen maar niks voor er bij. Maar ja dat zou nog wel wat zijn als je echt honger hebt hahaha.
Oow trouwens nog paar potjes groenten en dat soort dingen maar nee niet echte maaltijden meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 8:38

Eerste 4 dagen met gewoon eten, daarna nog 3 weken met snacks, friet en pizza laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 8:39

Maura schreef:3 weken minimaal.

Ik heb namelijk een klein beetje heel erg een supermarkt verslaving. Zo heb ik aan het begin van mijn loon de diepvries vol gehaald en ben de week erop gewoon weer wezen boodschappen doen, om wederom de diepvries vol te halen. Dus mijn hele diepvries zit propvol met voedsel en daarnaast heb ik 12 flessen cola light, zes weken aan thee, crackers, twee blokken kaas, heel veel vleeswaren, drie verschillende soorten potbeleg etc.

Ik red me wel.... Embarassed

Ik weet naar wie ik toe moet whaha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 8:52

Ik denk ongeveer een week.
Wij hebben heel weinig drinken in huis. Ik drink alleen maar water en mijn man 1 glas melk en cola per dag, verder ook water.
Daarnaast maar anderhalve diepvriesla, dus weinig in de vriezer qua eten.

Ik denk dat wij er slim aan doen om snel naar mijn ouders te rennen! Al hebben die veel in de schuur staan (diepvries en voorraad drinken/aardappelen), dus als we echt binnen moeten blijven....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 8:53


Euhm ehhh... nou... ik denk 1?
Nee, vast wel meer maar dan moet ik wel dingen eten die over datum zijn gegaan of geen hele maaltijd zijn.
Soep, mi, ijs, diepvriesgroente... daar houd het wel mee op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  May zo 18 sep 2011 - 8:54

Ik denk dat ik het zo'n 5 tot 7 dagen zou kunnen volhouden. Maar dan moet ik wel wat minder eten dan dat ik normaal doe.
Voor de vriezer moet ik echter wel eerst naar buiten, mocht dat niet mogen dan houdt het momenteel met 2 dagen wel op laughcry En als er geen water meer is dan max. een dag want heb alleen nog ongeveer 0,5l aan drinken staan.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Rovine zo 18 sep 2011 - 8:55

Vorige maand hebben we in Duitsland een aantal blikken eintopf ingeslagen, die hebben we nog en wat in de vriezer ligt. Verder koken we veel vers, dus weinig potjes enzo in huis.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  sanne-84 zo 18 sep 2011 - 9:01

qua avondeten kunnen we wel ff vooruit. heb altijd wel wat aardappelen liggen, om te koken of voor in de oven, en vlees heb ik in de vriezer. en qua groenten heb ik ook div in pot op voorraad of in de vriezer.
en spullen voor pannenkoeken heb ik ook wel in huis, of eieren. pizza op dit moment niet.
qua gewoon eten overdag wordt het moeilijker, we eten weinig brood, dus dat hebben we wel in vriezer, maar beleg hebben we weinig. we eten veel yoghurt (of pap oid) maar dat heb ik dus maar voor een paar dagen in huis
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 9:02

Nobucta schreef:Vorige maand hebben we in Duitsland een aantal blikken eintopf ingeslagen, die hebben we nog en wat in de vriezer ligt. Verder koken we veel vers, dus weinig potjes enzo in huis.

Wat is dat? Een soort maaltijdsoep ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 9:06

Euh.. Nog niet eens een avond. Ik heb echt niks in huis meer tegenwoordig, doe per dag altijd boodschappen.

Gek genoeg heb ik dan weer wel voor 3 weken kattenvoer in huis... Frits is iig gered.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  TwistedAngel zo 18 sep 2011 - 9:27

Ik zou mij wel een aardige tijd kunnen redden. heb veel lang houdbaar voedsel in huis, pastas, soep ed. Fruit ed zal ik wel snel gaan missen..

Mijn kat en hamster zouden het ook een behoorlijke tijd uithouden, de kat heeft nog voor weken aan brok en vlees liggen
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Highway zo 18 sep 2011 - 9:35

dag of 10 denk ik
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 9:39

Drinken zat Wink eten max 2 dagen haha, moet morgen nodig boodschappen doen! Dus hopen dat die ramp dan nog een dag op zich laat wachten Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis? Empty Re: Stel.. Voor hoeveel dagen heb je eten in huis?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum