Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het mooiste/fijnste plekje in je huis..

3 plaatsers

Ga naar beneden

Het mooiste/fijnste plekje in je huis..  Empty Het mooiste/fijnste plekje in je huis..

Bericht  Jade wo 25 jul 2012 - 20:33

Wat is het mooiste/fijnste plekje in jou huis? En waarom is dat zo?

Uiteraard met foto's!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het mooiste/fijnste plekje in je huis..  Empty Re: Het mooiste/fijnste plekje in je huis..

Bericht  Elliot wo 25 jul 2012 - 20:57

Bij mij toch wel onze bank. Daar kan ik heerlijk op wegzakken na een drukke dag, lekker kopje thee erbij en dvd'tje aan, of laptoppen of juist een goed boek erbij. Ik woon echt op de bank haha! Een beetje een donkere foto, maar dit is 'm:

Het mooiste/fijnste plekje in je huis..  IMG_0656%255B1%255D

Oh en met dit weer is mijn favoriete plek natuurlijk de tuin! Het mooiste/fijnste plekje in je huis..  281626781

Het mooiste/fijnste plekje in je huis..  IMG_0726%255B1%255D
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Het mooiste/fijnste plekje in je huis..  Empty Re: Het mooiste/fijnste plekje in je huis..

Bericht  Marin wo 25 jul 2012 - 21:21

Dat is voor mij toch wel de eethoek. Omdat het zo gezellig is geworden door onze spulletjes samen. We zitten er niet eens zo heel vaak, maar ik kijk vanaf de bank heel vaak naar dat fijne plekje met onze foto's, boeken en andere leuke spulletjes.

Het mooiste/fijnste plekje in je huis..  Scaled.php?server=269&filename=39678310151937053015156
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 3:33

Ziet er leuk uit, Marin! Mijn favoriete plekje is toch wel aan de eetkamertafel, heb zo geen foto voorhanden, misschien dat ik 'm later nog plaats.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: