Rood plekje rondom hechting: Normaal?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rood plekje rondom hechting: Normaal?
Of een teken van een ontsteking? Het is ook best wel gevoelig, maar goed, hij zit ook op mijn bovenbeen en mijn broek schuurt er ook langs natuurlijk.
Dit blondje had namelijk gister een steakmes in haar been laten vallen, gelukkig maar een klein wondje, wel redelijk diep, dus moest 1 hechting in. (Zonder verdoving en door een co-assistent, ik ben een bikkel! Haha)
Dit blondje had namelijk gister een steakmes in haar been laten vallen, gelukkig maar een klein wondje, wel redelijk diep, dus moest 1 hechting in. (Zonder verdoving en door een co-assistent, ik ben een bikkel! Haha)
Gast- Gast
Re: Rood plekje rondom hechting: Normaal?
Hmmm jij neemt de opmerking 'Als je een mes zoekt..... staat in mijn been!' Wel erg serieus
Ik denk dat het gewoon door het wondje komt, de huid is toch wat geirriteerd! Zit er geen pleister op?
Zodra het nog roder wordt, of er allerlei groen spul uit komt moet je het wel even in de gaten houden
En logisch dat het gevoelig is, het is een wondje!
Ik denk dat het gewoon door het wondje komt, de huid is toch wat geirriteerd! Zit er geen pleister op?
Zodra het nog roder wordt, of er allerlei groen spul uit komt moet je het wel even in de gaten houden
En logisch dat het gevoelig is, het is een wondje!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pas als het gaat bonken is het aan het ontsteken, weet ik helaas uit ervaring. Hopelijk gaat het niet bonken & snel minder pijn doen!
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Is normaal hoor. Bij zwelling, pusvorming en koorts moet je even aan de bel trekken.
Strakke actie trouwens.
Strakke actie trouwens.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik had ook een rode plek rondom mijn hechtingen!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Nee zit geen pleister op...
Haha ja strakke actie he? Het hechten zelf vond ik bijna lekker, net alsof je gepierced werd. Ik ga toch geen verdoving nemen voor 1 sneue hechting, haha.
Haha ja strakke actie he? Het hechten zelf vond ik bijna lekker, net alsof je gepierced werd. Ik ga toch geen verdoving nemen voor 1 sneue hechting, haha.
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Nee zit geen pleister op...
Dat raden wij ook altijd af, wanneer er maar 1 of 2 hechten gezet hoeven te worden. Verdoven is namelijk érg pijnlijk!
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:_Leaf_ schreef:Nee zit geen pleister op...
Dat raden wij ook altijd af, wanneer er maar 1 of 2 hechten gezet hoeven te worden. Verdoven is namelijk érg pijnlijk!
Is dat zo? Ik kreeg meer het idee dat ze me maar raar vonden dat ik geen verdoving wilde....
Gast- Gast
Eén hechting is twee prikjes, verdoving ook. En bij verdoving wordt er in de wond gespoten, dat doet soms zelfs de stoerste kerels onwel worden._Leaf_ schreef:Lady4 schreef:_Leaf_ schreef:Nee zit geen pleister op...
Is dat zo? Ik kreeg meer het idee dat ze me maar raar vonden dat ik geen verdoving wilde....
Lady4- Ratel
Hmm geen pleister, is dat wel handig?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lady4 schreef:Eén hechting is twee prikjes, verdoving ook. En bij verdoving wordt er in de wond gespoten, dat doet soms zelfs de stoerste kerels onwel worden._Leaf_ schreef:Lady4 schreef:_Leaf_ schreef:Nee zit geen pleister op...
Ah okee. Ik ben echt maf, ik kreeg er serieus een soort rush van...
Gast- Gast
Lejow schreef:Hmm geen pleister, is dat wel handig?
Ik kreeg geen pleister....Ik heb wel een wat lossere broek aan, want het is wel gevoelig.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Losse hechting afknippen?
» Je eigen plekje delen...
» Het mooiste/fijnste plekje in je huis..
» Krentenbaard? Of gewoon een plekje van haar eczeem?
» Programma's rondom 4&5 mei
» Je eigen plekje delen...
» Het mooiste/fijnste plekje in je huis..
» Krentenbaard? Of gewoon een plekje van haar eczeem?
» Programma's rondom 4&5 mei
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: