Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kijk jij terug op je bevalling?

+33
Ayla
Aggi
Stuiterbal
Poisongirl
Aimee
_Lana_
Teddyaapje
Sophiee
Parisienne
piene1983
liesje
Slakje
Happydobby
-Ieniemienie-
Printje
CCC
Linda
Star007
Earane
SarahKey
PapillonRose
Viva
vickie
kwak
Twellie
Liadan
Jasmine
Puggle
studiebol
Parel
Supertalentje
Floor
LDJ
37 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Hoe kijk jij terug op je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe kijk jij terug op je bevalling?

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 20:40

Ik vond het echt tegenvallen. Ik had me ingesteld om binnen 8 uurtjes te bevallen. Wel met veel pijn maar verder dacht ik ach dat doe ik wel even. Nou niet dus.. Ik ben 23 uur bezig geweest, het deed inderdaad ontzettend veel pijn, er gebeurde dingen die ik niet leuk vond, ik kreeg een keizersnede en de kraamweek was ook nog eens ontzettend kut omdat ik een week lang hevige migraine had en dus weinig tot niks heb meegemaakt van de eerste week van onze zoon. Bij de tweede krijg ik 'gelukkig' meteen een keizersnede

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kijk jij terug op je bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Hoe kijk jij terug op je bevalling?

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 21:29

.

Laatst aangepast door Lotje op di 25 sep 2012 - 7:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje do 26 jul 2012 - 22:30

Ja, bevallen vond ik het pijnlijkste wat ik heb meegemaakt en ik kan het nergens mee vergelijken. Alleen je hebt geen keus. Halverwege de persweeen heb ik geroepen dat ik ging slapen, dat iedereen weg moest omdat ik gewoon niet meer kon van vermoeidheid en de pijn. Ik was het gewoon zat, maar stoppen kon echt niet. En weeen komen en gaan (normaal gesproken) dus ik wist dat als ik de pijn eigenlijk niet meer kon houden dat ik het ergste van die wee gehad had. Jolicious heeft eens gezegd dat je met iedere wee een stap dichterbij je kindje bent, dus dat heb ik me al puffend ook nog gerealiseerd Wink

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: