Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger!

+41
Aimee
Stuiterbal
Shy
Alex
Happydobby
Jezzie
PapillonRose
Pandora
Jasmine
kwak
Roza
Parel
Océane
studiebol
LDJ
Mees
nijntje4
Muppetje
Puggle
Ella
Arwyn
Steep
Jeanette
Gympie
NoName88
Rush
Earane
Travelgurly
bolus26
nillis
Linda
vlinder-19
Liadan
Floor
Tania
Teddyaapje
Lejow
Paper Crown
_Lana_
Zwerver
Marin
45 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger! - Pagina 3 Empty Re: Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger!

Bericht  Parel wo 25 jul 2012 - 6:59

Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger! - Pagina 3 281626781 Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger! - Pagina 3 281626781 Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger! - Pagina 3 281626781 Zet hem op, nog even! Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger! - Pagina 3 281626781 Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger! - Pagina 3 281626781 Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger! - Pagina 3 281626781
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger! - Pagina 3 Empty Re: Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger!

Bericht  Roza wo 25 jul 2012 - 7:04

Charlie, succes met de laatste loodjes! En het klinkt misschien heel stom, maar geniet er ook van. De laatste week met 2 ukkies in je buik.. Laatste week met z'n tweetjes...
Ik ben erg benieuwd naar de 2 mini Charlies!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  kwak wo 25 jul 2012 - 7:13

charlie, succes volgende week! wel fijn dat je weet waar je aan toe bent! Ik hoop dat alles volgens wens gaat en dat de baby's gewoon natuurlijk komen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Jasmine wo 25 jul 2012 - 7:17

:cheering: Wauw Charlie, 36 weken alweer! :cheering:

Petje af meid. Je hebt het niet makkelijk gehad, maar je hebt jezelf er steeds weer doorheen geslagen. Nog een paar dagen volhouden, dan nog 'even' doorzetten en je tanden op elkaar, maar dan is het gewoon klaar met al het gedoe. Dan heb jij je portie gehad en ga je op en top genieten van jullie tweetal.

Zet hem op, je kunt het! hug

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 7:18

Dank jullie allemaal, erg lief Embarassed .

Gast
Gast

Bericht  Pandora wo 25 jul 2012 - 7:19

Super Charlie! Met het behalen van de 36 (of misschien wel 37 weken) zullen je kindjes een goede start hebben, daar mag je zeker trots op zijn!
Alvast heel veel succes met de bevalling!

En je bent niet de enige met klompvoeten hoor... ik ben "slechts" 28 weken zwanger en heb sinds een paar dagen geen enkel meer... Neutral
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 7:21

Pandora schreef:Super Charlie! Met het behalen van de 36 (of misschien wel 37 weken) zullen je kindjes een goede start hebben, daar mag je zeker trots op zijn!

En je bent niet de enige met klompvoeten hoor... ik ben "slechts" 28 weken zwanger en heb sinds een paar dagen geen enkel meer... Neutral

Bah akelig he die voeten! Ik heb zo'n driehoekig kussen en dat sleep ik overal mee naartoe:

(leuke foto haha)

Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger! - Pagina 3 Venenkissen

Ik hoop heel erg dat onze kindjes het goed zullen doen. Ze waren gisteren pas 1800 gram en 2200 gram. Maak ik me toch wel veel zorgen over.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose wo 25 jul 2012 - 8:03

Go Charlie :cheering: Succes met de allerlaatste loodjes en ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Jezzie wo 25 jul 2012 - 8:37

Wat goed Charlie, 36 weken! :cheering:
Heel veel succes met de laatste loodjes.
Probeer nog even te genieten van de laatste dagen samen met je man.
Volgende week heb je gewoon 2 kindjes!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Happydobby wo 25 jul 2012 - 8:39

Nog even meis, en je hebt je kindjes in je armen!!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Alex wo 25 jul 2012 - 10:09

Way to go, Charlie! Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger! - Pagina 3 281626781 Nog een paar dagen en je bent mama! Echt spannend, ik denk aan je!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Shy wo 25 jul 2012 - 10:24

Succes Charlie, wat spannend nu het zo dichtbij komt!
Zet hem op!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 10:30

Wat een spannend vooruitzicht, Charlie! En wat goed dat ze al al die weken veilig in jouw buik zitten, geniet er nog even van die laatste dagen I love you

Gast
Gast

Bericht  Stuiterbal wo 25 jul 2012 - 18:05

Heel veel succes !! Nog maar een paar dagen te gaan ! Zet hem op !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  _Lana_ wo 25 jul 2012 - 18:41

Charlie schreef:
Pandora schreef:Super Charlie! Met het behalen van de 36 (of misschien wel 37 weken) zullen je kindjes een goede start hebben, daar mag je zeker trots op zijn!

Bah akelig he die voeten! Ik heb zo'n driehoekig kussen en dat sleep ik overal mee naartoe:

(leuke foto haha)

Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger! - Pagina 3 Venenkissen

Ik hoop heel erg dat onze kindjes het goed zullen doen. Ze waren gisteren pas 1800 gram en 2200 gram. Maak ik me toch wel veel zorgen over.

Mijn kindjes waren precies ( nou ja bijna, dochter was 1700 gram ) zo klein, maar het gaat echt heel goed met ze.
Sterker nog, mijn dochter heeft helemaal geen last gehad van de vroeggeboorte en die was het kleinst.
Mijn zoontje heeft wel een hele slechte start gehad, maar dat kwam door de vroeggeboorte en de bevalling, dus dat heeft niets met zijn gewicht te maken gehad.

Oja en een paar dagen voor de bevalling werden ze op 1600 en 1700 gram geschat, dus het blijft een schatting.
Daar zou ik me echt geen zorgen over ( proberen ) te maken.

_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 18:45

....

Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 7:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Aimee wo 25 jul 2012 - 18:51

Charlie, mijn zoontje werd ook steeds veel te licht en klein geschat en bleek bij de geboorte 53cm en 3700 gram confused Ze hebben het natuurlijk niet altijd zo verkeerd, maar het blijft een schatting die ze maken.
Heel erg veel succes en sterkte met de laatste loodjes, en zet hem op met de bevalling :cheering: het eind is in zicht!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  M-G do 26 jul 2012 - 0:32

Heel veel succes!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  RYW do 26 jul 2012 - 11:16

Zet hem op Charles! Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger! - Pagina 3 281626781
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Wennes do 26 jul 2012 - 15:21

Super dat je dit hebt bereikt, dat heb je super goed gedaan!
Heel veel succes met de laatste loodjes en succes.met de bevalling, zet hem op!
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happinaz do 26 jul 2012 - 21:26

Aftellen is nu écht begonnen! Doen jullie komend weekend nog iets speciaals samen?
'een laatste keer' zonder de kindjes in je leven?Very Happy

Veel sterkte nog de komende dagen en ik hoop dat de bevalling een fijne herinnering gaat worden! Je bent bijna mama van je prachtige kindjes! cheers
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: