Nachtjes weg en 37 weken zwanger
+8
Liadan
Puggle
Thunder
Susan
Printje
moepie
Lejow
piene1983
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nachtjes weg en 37 weken zwanger
Even advies nodig....
Mijn ouders gaan volgende week een week naar een huisje op anderhalf uur rijden vanaf hier. Nu kan ik me thuis niet zo heel goed ontspannen en hebben ze gevraagd of ze mij zullen komen halen zodat ik er ook even uit ben. Volgende week ben ik net 37 weken zwanger, mijn vader zou me komen halen en dan zou ik 1 nachtje "alleen" bij mijn ouders slapen en de tweede nacht zou mijn vriend ook komen en daarna naar huis terug. Alles gaat op het moment verder goed, afgelopen maandag weer "goedgekeurd" met een keurige bloeddruk en een mooi gegroeid kindje op de groeiecho. Ik hoef pas over anderhalve week weer terug te komen. Vluchttas en babyspullen+maxicosi gaan natuurlijk mee. Eigenlijk durf ik niet zo goed.... "Stel dat" spookt er steeds door mijn hoofd... Maar ja, stel dat er niks!
Zouden jullie gaan? Iemand hier ervaring mee?
Mijn ouders gaan volgende week een week naar een huisje op anderhalf uur rijden vanaf hier. Nu kan ik me thuis niet zo heel goed ontspannen en hebben ze gevraagd of ze mij zullen komen halen zodat ik er ook even uit ben. Volgende week ben ik net 37 weken zwanger, mijn vader zou me komen halen en dan zou ik 1 nachtje "alleen" bij mijn ouders slapen en de tweede nacht zou mijn vriend ook komen en daarna naar huis terug. Alles gaat op het moment verder goed, afgelopen maandag weer "goedgekeurd" met een keurige bloeddruk en een mooi gegroeid kindje op de groeiecho. Ik hoef pas over anderhalve week weer terug te komen. Vluchttas en babyspullen+maxicosi gaan natuurlijk mee. Eigenlijk durf ik niet zo goed.... "Stel dat" spookt er steeds door mijn hoofd... Maar ja, stel dat er niks!
Zouden jullie gaan? Iemand hier ervaring mee?
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Re: Nachtjes weg en 37 weken zwanger
Stel dat, stap je gewoon in de auto op het moment dat je denkt dat je echt wat voelt, en dan rij je naar huis. Dan ben je hoogstwaarschijnlijk wel thuis voor het echt doorzet!
Ziekenhuistas en maxicosi mee, zeiltje in de auto en klaar!
Ziekenhuistas en maxicosi mee, zeiltje in de auto en klaar!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, ik zou gewoon gaan, voor hetzelfde geld duurt het nog heel lang voordat de kleine zich aankondigd. Zo lang je je goed voelt zou ik het wel zien zitten.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Gewoon gaan idd en je vluchtkoffer etc meenemen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Mijn ouders hebben een eigen vakantiehuisje op een uur afstand van thuis en ik heb dat dus niet meer gedaan, ik zag het niet echt zitten dat ik midden in de nacht nog een uur in de auto zou moeten als mijn bevalling zou beginnen, aangezien de verloskundige natuurlijk niet daar naartoe komt. Ik ben dus de eerste keer tot 34 weken en de tweede keer tot 36 weken nog geweest.
Maar goed, op zich kan ik me in jouw geval wel voorstellen dat je het wel doet omdat het toch even wat afleiding geeft, ik kan hier natuurlijk elke week naartoe, in dit geval is dat anders. Het is niet onverantwoord verder, als je je er lekker bij voelt en je denkt dat het afleiding geeft dan zou ik gewoon gaan.
Maar goed, op zich kan ik me in jouw geval wel voorstellen dat je het wel doet omdat het toch even wat afleiding geeft, ik kan hier natuurlijk elke week naartoe, in dit geval is dat anders. Het is niet onverantwoord verder, als je je er lekker bij voelt en je denkt dat het afleiding geeft dan zou ik gewoon gaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Als je je verder goed voelt zou ik het gewoon doen, even lekker eruit en ontspannen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Als je je verder goed voelt zou ik ook gaan. Het is maar 1,5 uur dus dat komt echt wel goed mocht het toch beginnen. Idd je spullen mee en nog even ontspannen en er niet aan denken
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik zou het zelf niet doen want als het zou beginnen zou ik gewoon thuis bij mijn vriend willen zijn. Maar als jij je er wel goed bij voelt dan zou ik ook gewoon gaan. De kans is natuurlijk wel groter dat je niet op dat moment bevalt dan dat je al wel gaat bevallen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik heb het zelf nog wel gedaan. Met 37 weken had ik vrijgezellefeest van mijn beste vriendin. Ik had tot de 37 weken bedrust en was wel "bang' dat de kleine het weekend zou komen. Mijn vriend ging met de mannen mee en die gingen naar de ardennen. Wij gingen naar Maastricht. Als het door zou zetten dan was hij eerder in Maastricht dan thuis. Ze hadden er wel voor gezorgt dat hij naar huis zou kunnen en er niemand met hem mee hoefde te rijden. De kleine is tot 39,2 nog blijven zitten. Ik zou dus lekker gaan.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Ik zou gewoon gaan, mocht t daar gebeuren dan is er vast wel een ziekenhuis in de buurt toch?
Gast- Gast
Ik zou niet gaan. Als de bevalling gaat beginnen heb je echt geen behoefte om nog 1 1/2 uur in de auto te moeten zitten.
Daarbij weet je niet hoe het gaat lopen, ik ben in nog geen 2 uur bevallen. Maar dat is voor een eerste ook wel erg snel natuurlijk.
Daarbij weet je niet hoe het gaat lopen, ik ben in nog geen 2 uur bevallen. Maar dat is voor een eerste ook wel erg snel natuurlijk.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Ik ben bij de oudste met 38wk zelfs nog een week geweest. Dit had ook een special reden, soort wensvakantie voor mijn terminaal zieke moeder. Ik vond het ook best spannend, maar aan de andere kant, ik had mijn tas enz mee, en een ziekenhuis was in de buurt (bevallen bij centerparcs leek me.niet handig... ) en alles is goed gegaan. Alleen sliep ik vreselijk beroerd op die bedden!
Gast- Gast
Zo herkenbaar dit soort dilemma's.... Ik zit hier dus ook elke keer mee... Maar goed, ergens denk ik ook... als je iets denkt te voelen kun je rustig gaan, alles mee... en dan ben je wel thuis als het doorzet. Alleeen.... durf ik dat dus niet meer te doen whaha! Hier heb je dus geen drol aan eigenlijk...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Dank voor de reacties! Heb na veel overleg toch besloten om te gaan!Als ze nu mijn bloeddruk meten... Hihi... Het wordt zulk lekker weer en mijn ouders zitten heerlijk dicht bij het strand en hebben een prachtig luxe huisje met een bad. Mijn vader heeft me beloofd me direct terug naar huis te brengen als ik ook maar eventjes denk dat ik naar huis wil en mijn vriend heeft een halve dag extra vrij genomen waardoor hij al donderdagmiddag in Zeeland is. Als hij er maar is, dan mag het van mij zelfs daar gebeuren. Liever niet, maar hij is er dan toch. Het ene moment vind ik het heerlijk, het andere moment vliegt het me even naar de keel. Voorspellen is moeilijk en moet ik ook maar niet willen! Wordt vervolgd...
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Mijn moeder is met pasen nog naar het huisje van haar ouders geweest toen ze zwanger was van mij. Ik had eind maart geboren moeten worden en pasen viel dat jaar op 3 en 4 april. Uiteindelijk ben ik 15 april pas geboren. Als je je goed voelt zou ik het gewoon doen. (al blijf ik het een bizar verhaal vinden dat ik gewoon op een eiland geboren had kunnen worden)
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Veel plezier! Geniet er lekker van!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» 23 weken zwanger en nesteldrang?