Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger!

+41
Aimee
Stuiterbal
Shy
Alex
Happydobby
Jezzie
PapillonRose
Pandora
Jasmine
kwak
Roza
Parel
Océane
studiebol
LDJ
Mees
nijntje4
Muppetje
Puggle
Ella
Arwyn
Steep
Jeanette
Gympie
NoName88
Rush
Earane
Travelgurly
bolus26
nillis
Linda
vlinder-19
Liadan
Floor
Tania
Teddyaapje
Lejow
Paper Crown
_Lana_
Zwerver
Marin
45 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger! Empty Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger!

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:09

Lieve Charlie,

Je hebt de 36 weken gehaald, gefeliciteerd meid, petje af voor jou, een tijdje terug zag het er toch minder rooskleurig uit.

Heel veel sterkte met de laatste loodjes, de transfusie die op te planning staat en natuurlijk de bevalling!

hug

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger! Empty Re: Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger!

Bericht  Marin wo 25 jul 2012 - 0:11

Wat lief stoffie! Maar ben t helemaal met je eens. Petje af, Charlie en ik hoop dat je eindelijk dan gauw je kleintjes hebt. Laatste weekend samen toch?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger! Empty Re: Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger!

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:13

Oooh wat lief, ik begin er spontaan van te huilen :O :O :O I love you hug . Dank jullie! Laatste weekendje samen inderdaad, hormonen zitten nogal hoog momenteel. En ik vind het superfijn een concreet uitzicht te hebben op hoe het nu gaat lopen, maar ben ook wel zenuwachtig!

Gast
Gast

Bericht  Zwerver wo 25 jul 2012 - 0:15

Haha Charlie :P Moest stiekem even lachen.

Ik ben blij dat het zo goed is gegaan :cheering: Gefeliciteerd met je 36week!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  _Lana_ wo 25 jul 2012 - 0:15

Ah wat lief Stofzuiger! En jaaaa wat een mijlpaal. Heel veel sterkte met de laatste loodjes en alles wat er komen gaat.
En probeer ondanks alles nog even te 'genieten' van al het getrappel in je buik.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:19

cheers

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown wo 25 jul 2012 - 0:20

36 weken, maar eigenlijk al 72 hoor want je krijgt er 2 at once!! Hou vol Charlietje. Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger! 281626781Ergens over een week zijn ze er! En dan zijn ze leeuw van sterrenbeeld, en die zijn heel lief!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:22

Oh inderdaad! Leeuwtjes! I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:22

Heb je niet nog een laatste buikfoto voor ons, om het af te leren?

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 25 jul 2012 - 0:23

Dikke knuffel lieve mevrouw Charles!!
Je bent een kanjer!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:24

heb je nu een datum gekregen waarop je ingeleid wordt/keizersnee krijgt (sorry, niet mee gekregen). En wat super dat je duo het al zo lang uithoudt in je buik, zo hebben ze wel een mooie start!

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje wo 25 jul 2012 - 0:25

Super zeg! Nog even en je hebt je kleintjes lekker in je armen! **ik wil ook een foto zien**

En wat lief van je Stof!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Tania wo 25 jul 2012 - 0:25

36 weken alweer :O

Goed gedaan Charlie! Nog heel even dan heb je twee prachtige kindjes in je armen I love you

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Floor wo 25 jul 2012 - 0:26

Charlie! Geniet nog van de laatste week zwanger zijn!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:30

Rejoy. schreef:heb je nu een datum gekregen waarop je ingeleid wordt/keizersnee krijgt (sorry, niet mee gekregen). En wat super dat je duo het al zo lang uithoudt in je buik, zo hebben ze wel een mooie start!

Ja dit is mijn schema voor de komende dagen:

Vrijdag:
- bloedprikken om hoeveelheid bloedplaatjes vast te stellen
- ctg
- afspraak gyn
- afspraak met anesthesist over evt pijnstilling want ik mag geen ruggeprik ivm verminderde hoeveelheid bloedplaatjes (=slechte stolling, te veel bloedverlies risico)
- rondleiding over verloskamers

Zaterdag:
paar uur aan infuus met medicijn dat bloedplaatjes kan verhogen

Zondag:
paar uur aan infuus met bloedplaatjestransfusie

Maandag:
Bloedprikken om te kijken of bloedplaatjes gestegen zijn

Woensdag:
Inleiding in eerste instantie d.m.v. balonnetje. Er word ook dan pas gekeken of ik ontsluiting heb. Ze willen voor de transfusie niks op gang brengen.
Mocht normaal bevallen moeilijk gaan, mag er geen tang of pomp worden gebruikt omdat ze niet weten of de kindjes ook te weinig bloedplaatjes hebben. Dan krijg ik een spoedkeizersnee onder volledige narcose.

Ik heb het verder niemand vertelt dus mondje dicht op Facebook please smile .

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:32

spannend zeg! Wel fijn dat er een plan ligt en je nu iets hebt om naartoe te leven. Volgende week lig je misschien al wel volop de weeën weg te puffen als dat ballonnetje direct z'n werk doet, raar idee hè Razz

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:33

Rejoy. schreef:spannend zeg! Wel fijn dat er een plan ligt en je nu iets hebt om naartoe te leven. Volgende week lig je misschien al wel volop de weeën weg te puffen als dat ballonnetje direct z'n werk doet, raar idee hè Razz

Ja echt bizar! En eng! En spannend! En ik verheug me erg op de kleintjes!

Gast
Gast

Bericht  Liadan wo 25 jul 2012 - 0:35

Wauw 36 weken, dat heb je toch maar mooi gehaald :cheering: !
Succes de komende dagen met wat er allemaal nog aan komt.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Lana_ wo 25 jul 2012 - 0:37

Wauw wat spannend zeg!! En wat geweldig dat je je kleintjes gewoon volgende week in je armen hebt.
En ook een fijn idee dat je weet dat het niet meer zo lang gaat duren, dat geeft wel rust hè.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 0:39

_Lana_ schreef:Wauw wat spannend zeg!! En wat geweldig dat je je kleintjes gewoon volgende week in je armen hebt.
En ook een fijn idee dat je weet dat het niet meer zo lang gaat duren, dat geeft wel rust hè.

Ja dat geeft inderdaad rust en maakt dat ik mijn klompvoeten nog wel een weekje kan verdragen Laughing .

Gast
Gast

Bericht  vlinder-19 wo 25 jul 2012 - 0:57

Spannend charlie! Nu heb je een eindstreep om naar uit te kijken!
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Linda wo 25 jul 2012 - 0:58

Wauw, echt super! Het echte aftellen is begonnen! Sterkte!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Gast wo 25 jul 2012 - 1:04

Spannend zeg! En maar wel mooi de 36 weken gehaald, super zeg!

Gast
Gast

Bericht  nillis wo 25 jul 2012 - 1:11

Spannend charlie en wat jammer dat ik net 3 weken weg ben. kan ik helemaal niet meelezen hoe het gaat.
Maar alvast een applausje voor de 36 weken grens Even een hart onder de riem, Charlie is 36 weken zwanger! 281626781
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  bolus26 wo 25 jul 2012 - 1:14

spannend programma zo! succes met de aller aller laatste loodjes!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: