Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Marktplaats ergenissen

+11
Shisha
Jeanette
Lejow
Lindsya
M_as
Sugarfall
Lotus_
Phileine
Sarah1985
Fearie
Champagne
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Marktplaats ergenissen - Pagina 2 Empty Re: Marktplaats ergenissen

Bericht  Arwyn ma 29 nov 2010 - 6:33

Purple schreef:Ik had een keertje een aantal merk spijkerbroeken te koop, kreeg ik een heel netjes mailtje van iemand dat tie graag een broek wou overnemen voor zijn vriendin... Ik alles geregeld, kwam er als laatste vraag nog een mailtje of ik er misschien een gedragen string bij in kon doen, het liefste niet gewassen! :shock:

Oh getver, die vraag heb ik inderdaad ook wel eens gehad! Heb toen maar heel asociaal niet meer gereageerd..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan ma 29 nov 2010 - 9:01

Diegene die op alle advertenties had geboden en dat later weer had verwijderd, had dat misschien per ongeluk gedaan of zo? Ik heb een keer per ongeluk 500 euro geboden op een dvd, dat heb ik uiteraard ook weer meteen verwijderd.

Wat ik heel irritant vind is mensen die elkaar met een heel klein bedrag gaan overbieden, vooral als het om een groot bedrag gaat. Dus de een biedt bijvoorbeeld 150 euro en dan biedt de ander 150 euro en 50 cent. Dat soort biedingen negeer ik ook altijd, dan zou ik het dus eerder verkopen aan diegene die 150 heeft geboden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 9:03

Susan schreef:Diegene die op alle advertenties had geboden en dat later weer had verwijderd, had dat misschien per ongeluk gedaan of zo? Ik heb een keer per ongeluk 500 euro geboden op een dvd, dat heb ik uiteraard ook weer meteen verwijderd.

Wat ik heel irritant vind is mensen die elkaar met een heel klein bedrag gaan overbieden, vooral als het om een groot bedrag gaat. Dus de een biedt bijvoorbeeld 150 euro en dan biedt de ander 150 euro en 50 cent. Dat soort biedingen negeer ik ook altijd, dan zou ik het dus eerder verkopen aan diegene die 150 heeft geboden.

zo heb ik wel eens een bieding afgewacht waarbij ze elkaar steeds met maar het minimale overboden, heeft echt 2 weken geduurd ofzo voor de ene het opgaf.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: