's Nachts op de buik draaien
+3
Flower_L
Floor
Slakje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
's Nachts op de buik draaien
Louise draait zich plots 's nachts altijd op haar buik. Meestal begint ze dan te huilen want ze ligt niet zo graag op haar buik. Deze ochtend niet... Ik ging even kijken of ze nog sliep en trof haar op haar buikje, slapend aan. Ik was een beetje in paniek, want ik was bang dat ze 's nachts dan gestikt was, omdat ze anders altijd wakker wordt. Gelukkig niets aan de hand.
Ze is nu 6 maanden, is het erg als ze 's nachts op haar buik ligt? En wat kan ik er eventueel aan doen? Van die kussens hebben we al eens geprobeerd, geen oplossing.
Ze is nu 6 maanden, is het erg als ze 's nachts op haar buik ligt? En wat kan ik er eventueel aan doen? Van die kussens hebben we al eens geprobeerd, geen oplossing.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Re: 's Nachts op de buik draaien
Onze zoon slaapt eigenlijk altijd op z'n buik, al maanden lang.
Is L. al sterk genoeg in haar nek, kan ze haar hoofdje zelf goed genoeg optillen als ze op haar buik ligt? Als je het eng vind dat ze op haar buik ligt misschien een aerosleep aanschaffen.
Is L. al sterk genoeg in haar nek, kan ze haar hoofdje zelf goed genoeg optillen als ze op haar buik ligt? Als je het eng vind dat ze op haar buik ligt misschien een aerosleep aanschaffen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
De aerosleep hebben we al. Dus het is niet zo erg?
Slakje- Ratel
Idd kan ze zelf omjoog met nekje,?en geen knuffels in bed
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
tsja, als ze zelf op haar buik draait, dan zal ze wel sterk genoeg zijn om op haar buik te slapen en haar hoofd op te kunnen tillen. Ze is ook bijna een half jaar toch, dan neem ik aan dat ze haar hoofdje op kan tillen en kan draaien als ze op de buik ligt?
Gast- Gast
Als ze zelf kan terugdraaien zou ik haar gewoon laten liggen, ik zou wel een aerosleep gebruiken, ik heb dat er ook altijd op gehad, zelfs totdat hij overging naar het grote bed.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Hier nooit een aerosleep gehad en zodra ze op de buik konden draaien konden ze ook allebei na een weke terugdraaien en sliepen ze vrijwel altijd op de buik.
Gast- Gast
Hier hetzelfde. In het begin vond ik het wel 'eng', maar toe dacht ik, als ze op haar buik kan draaien, dan zit het wel goed. Ze kan haar nekje ook goed omhoog houden.
De eerste tijd moesten we haar 10e terugdraaien, maar inmiddels slaapt ze heerlijk op haar buik.
Wat ik trouwens wel eng vind, is dat ze soms echt met haar gezicht voorover in het matras ligt. Dan ben ik soms bang dat ze het niet meer doorheeft en geen adem meer kan halen. Of is dit heel dom gedacht ;-).
We hebben trouwens wel een aerosleep.
De eerste tijd moesten we haar 10e terugdraaien, maar inmiddels slaapt ze heerlijk op haar buik.
Wat ik trouwens wel eng vind, is dat ze soms echt met haar gezicht voorover in het matras ligt. Dan ben ik soms bang dat ze het niet meer doorheeft en geen adem meer kan halen. Of is dit heel dom gedacht ;-).
We hebben trouwens wel een aerosleep.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Mijn kinderen sliepen al vanaf dat ze een week of 5 waren op de buik haha. Ik heb een nannycare aangeschaft, voor mijn eigen gevoel. Aerosleep geloof ik niet in.
Gast- Gast
Ze kan zich wel weer op haar rug draaien (zo draaide ze zich het eerst), maar doet dit zelden. Haar hoofdje optillen lukt zonder problemen. Hmm, ze valt wel altijd in slaap met haar knuffeltje, maar dat halen we na een halfuurtje weer weg.
Slakje- Ratel
M. slaapt al vanaf een maand of 2 op haar buik. Ze lag toen al net zo lang de wurmen totdat ze op haar buik lag dus ik ben haar maar op haar buik gaan liggen. Gaat altijd prima, ze draait haar hoofdje op zij en is ook sterk genoeg in haar nekje. We hebben ook een aerosleep maar niet speciaal daarvoor. Ze ligt nu ook gewoon in haar bed met een lakentje omdat de aerosleep nog niet droog was.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Watermeloen schreef:Hier nooit een aerosleep gehad en zodra ze op de buik konden draaien konden ze ook allebei na een weke terugdraaien en sliepen ze vrijwel altijd op de buik.
Hier net zo
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Hier slaapt A trouwens gewoon met zijn twee hondjes.
Zonder gaat hij niet slapen en `s nachts pakt hij ze ook regelmatig om op te sabbelen.
Zonder gaat hij niet slapen en `s nachts pakt hij ze ook regelmatig om op te sabbelen.
Gast- Gast
Watermeloen schreef:Hier slaapt A trouwens gewoon met zijn twee hondjes.
M slaapt ook met een knuffeltje in bed. De grote knuffels die er eerst stonden heb ik wel weggehaald toen ze naar boven begon te kruipen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Tania schreef:Watermeloen schreef:Hier slaapt A trouwens gewoon met zijn twee hondjes.
M slaapt ook met een knuffeltje in bed. De grote knuffels die er eerst stonden heb ik wel weggehaald toen ze naar boven begon te kruipen.
Ja, de grote heb ik inderdaad ook weggehaald toen hij zijn bed begon door te crossen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» tips van rug naar buik draaien in bed te voorkomen
» help dochter (3mnd) begint op buik te draaien
» Tips gevraagd, op buik draaien en niet slapen.
» Op zij draaien
» u vraagt, wij draaien
» help dochter (3mnd) begint op buik te draaien
» Tips gevraagd, op buik draaien en niet slapen.
» Op zij draaien
» u vraagt, wij draaien
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: