Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op zij draaien

+4
PiP
Lejow
Puggle
Pien
8 plaatsers

Ga naar beneden

Op zij draaien Empty Op zij draaien

Bericht  Puggle za 27 okt 2012 - 22:11


L.oïs heeft ontdekt dat ze op haaf zij kan draaien. Nou ze wil natuurlijk gewoon rollen maar dat lukt dus niet. Ze ligt dat op haar zij moeilijk te doen met haar hoofd naar achter. Prima, dit hoort er natuurlijk gewoon bij. Maar ze doet dit nu ook steeds in de nacht en dat is minder leuk Wink

Wat deden jullie er gewoon steeds uitgaan en je kind weer goed leggen of had je wat anders? Ik heb afgelopen nacht strak een laken over der heen gedaan en dat hielp op zich wel.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zij draaien Empty Re: Op zij draaien

Bericht  Pien za 27 okt 2012 - 22:15

Strak instoppen idd is het enige wat je kan doen. Verder gewoon steeds weer goed leggen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zij draaien Empty Re: Op zij draaien

Bericht  Lejow za 27 okt 2012 - 22:15

Puggle schreef:
L.oïs heeft ontdekt dat ze op haaf zij kan draaien. Nou ze wil natuurlijk gewoon rollen maar dat lukt dus niet. Ze ligt dat op haar zij moeilijk te doen met haar hoofd naar achter. Prima, dit hoort er natuurlijk gewoon bij. Maar ze doet dit nu ook steeds in de nacht en dat is minder leuk Wink

Wat deden jullie er gewoon steeds uitgaan en je kind weer goed leggen of had je wat anders? Ik heb afgelopen nacht strak een laken over der heen gedaan en dat hielp op zich wel.

Ja, soms er uit gaan, maar ik stop ook de slaapzak in aan de onderkant, dan is ze ook wat beperkter in haar bewegingen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zij draaien Empty Re: Op zij draaien

Bericht  Puggle za 27 okt 2012 - 22:19

Dat is ook een goeie lejow smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zij draaien Empty Re: Op zij draaien

Bericht  PiP za 27 okt 2012 - 22:36

Verder niet als kritiek bedoeld, maar wil er aan toevoegen dat een slaapzak instoppen afgeraden wordt.
Als het kind het dan alsnog presteert om op de buik te gaan liggen kan het ook moeilijker worden om weer op de rug te komen wanneer ze dat willen.

S doet dat gelukkig alleen nog maar overdag, hij ligt dat net als L helemaal naar achter met zijn hoofd en boos dat hij dan is omdat hij niet verder komt Laughing

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zij draaien Empty Re: Op zij draaien

Bericht  Puggle za 27 okt 2012 - 22:45

Hmm ja dat is ook wel.weer zo pip.

Ja ik vond het wel lekker een kind wat altijd doorslaapt, maar dit is toch even minder leuk in de nacht Wink maar goed het is weer even een periode door.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zij draaien Empty Re: Op zij draaien

Bericht  Lejow za 27 okt 2012 - 22:49

PiP schreef:Verder niet als kritiek bedoeld, maar wil er aan toevoegen dat een slaapzak instoppen afgeraden wordt.
Als het kind het dan alsnog presteert om op de buik te gaan liggen kan het ook moeilijker worden om weer op de rug te komen wanneer ze dat willen.

S doet dat gelukkig alleen nog maar overdag, hij ligt dat net als L helemaal naar achter met zijn hoofd en boos dat hij dan is omdat hij niet verder komt Laughing

Is ook niet dat ik haar compleet strak instop hoor, doe alleen het flapje ertussen, dat ze iets minder bewegingsvrijheid heeft.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zij draaien Empty Re: Op zij draaien

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 22:57

Ik heb H. ook ingestopt met slaapzak toen ze nog niet op haar buik kon draaien maar wel met slaapzak en al boven de dekens uitkroop.

Anyway, verder heb ik het altijd gelaten. Zodra ze begonnen te draaien heb ik sowieso de dekens eruit gehaald, was als de dood dat ze eronder zouden komen. Maar hier konden beide dan ook vrijwel direct omrollen zodra ze begonnen te oefenen en ook weer terug dus dat terug leggen is hier nooit aan de orde geweest. Beide zijn ook buikslapers dus wakker werden ze er ook niet van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op zij draaien Empty Re: Op zij draaien

Bericht  PiP za 27 okt 2012 - 22:58

Bij F was die periode gelukkig heel kort dat ze het `s nachts deed.
Scheelt denk ik ook wel wat dat S nog in een wieg ligt en dan ook niet zoveel bewegingsvrijheid heeft doordat de deken strakker zit dan in een ledikant

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zij draaien Empty Re: Op zij draaien

Bericht  Sanne za 27 okt 2012 - 23:04

H. draait voor ze in slaap valt ook tig keer op haar buik. Ik loop er af en toe heen en leg haar weer op haar rug.
En soms valt ze nu in slaap op haar buik of op haar zij, ik laat haar dan gewoon lekker liggen. Ik vind het eigenlijk wel fijn dat ze meer bewegingsvrijheid heeft en zelf kan bepalen in welke houding ze in slaap valt, dan slaapt ze in ieder geval lekker.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zij draaien Empty Re: Op zij draaien

Bericht  Parel za 27 okt 2012 - 23:12

Welkom in de wereld van de gefrustreerde kinderen Laughing het wordt alleen maar leuker de komende tijd.

Meer dan strak instoppen kan je niet. Het is idd s'nachts eruit gaan en weer goed leggen, en dan duimen dat je een goede concealer hebt om de wallen onder je ogen weg te werken Very Happy
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zij draaien Empty Re: Op zij draaien

Bericht  _Lana_ za 27 okt 2012 - 23:15

Parel schreef:Welkom in de wereld van de gefrustreerde kinderen Laughing het wordt alleen maar leuker de komende tijd.

Meer dan strak instoppen kan je niet. Het is idd s'nachts eruit gaan en weer goed leggen, en dan duimen dat je een goede concealer hebt om de wallen onder je ogen weg te werken Very Happy

Laughing

Het gaat vanzelf weer over. En inderdaad steeds weer terugdraaien. Ze krijgt het vanzelf door.
Dan was ik net klaar met de een en dan kwam de ander, ik kon er bijna wel naast gaan zitten op een stoeltje, haha.
Gelukkig duurde het niet zo heel lang tot ze door kregen dat ze ook terug konden.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zij draaien Empty Re: Op zij draaien

Bericht  _Lana_ za 27 okt 2012 - 23:19

Oh dat van mij gaat trouwens over op de buik draaien, op de zij hebben ze hier nooit gedaan.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zij draaien Empty Re: Op zij draaien

Bericht  studiebol za 27 okt 2012 - 23:30

Haha zo'n topic heb ik volgens mij toen ook geopend...

je kunt er weinig aan doen dan elke keer haar weer goed neer leggen, strak instoppen hielp hier ook niet dat hadden ze zo los, ze draaide hier meteen op hun buik niet op de zij ofzo.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zij draaien Empty Re: Op zij draaien

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum