Show de winterjas van je kindje
+64
Steep
Nijntje
Parisienne
holaagirl
MamaDaan
Theeleut
Schism
strawberry
Annemie
loesje
chipa
smooch
Monnie
Barbabella
Aimee
Tazz
Supertalentje
Tiara
koNijntje
Bloempjuh23
Clapperdie
teletascha
LWB
maiadebij
Bluestar
_Jet
CCC
Blue flower
Smaragdje
_Lana_
kwak
Star007
Linda
Laced
Fearie
Puggle
Jasmine
Mida4you
Océane
Nana
Annie24
PiP
Diese
M@niek
*Lookie*
liesje
-Ieniemienie-
nillis
Limburg85
Teddyaapje
Lejow
Happydobby
Floor
moepie
Printje
Viva
Papillio
Fiwen
Flower_L
Pien
mauwmauw
Parel
Susan
PapillonRose
68 plaatsers
Pagina 13 van 14
Pagina 13 van 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Re: Show de winterjas van je kindje
chipa schreef:Leuke jas Annie!
Heb inmiddels aangifte gedaan en contact met andere gedupeerden. Er liggen nu al 14 aangiftes en tros opgelicht is geïnformeerd. Ook sturen alle gedupeerden een brief naar haar bank met het verzoek tot terugbetaling( verwacht niet dat ze dat zullen doen) en blokkering van haar rekeningnr.
Misschien maar beter ook om geen Facebook vriendjes te worden. Kan zo n lelijk mens ook de foto's van jou en je gezinnetje zien.
Hoop zo dat ze toch iets tegen haar kunnen doen! Bah zo word je toch wel weer erg achterdochtig :-(.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje chipa, wat een pech!!
Ik ben laatst ook opgelicht maar gelukkig voor heel wat minder dan jij, maar alleen het principe al.
Ik ben laatst ook opgelicht maar gelukkig voor heel wat minder dan jij, maar alleen het principe al.
Gast- Gast
Annie24 schreef:Annie24 schreef:oooowwwwww ik twijfel enorm, maar ben zó verliefd
Heb hem vandaag binnengehad en hij is leeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ondanks dat ik niet verwacht had dat hij goed gevoerd zou zijn is hij dat wel, dus nu ben ik er helemaal blij mee Het enige kleine nadeel: ook van deze jas zijn de mouwen te lang
Waar heb jij hem gekocht? Op de site die ik had gevonden is maat 86 inmiddels uitverkocht.
Limburg85- Ratel
Watermeloen schreef:Jeetje chipa, wat een pech!!
Idd ook het principe. Ik werd hard voor mijn centjes en zo n oplichtster besteed een paar minuten aan het plaatsen van advertenties en regen op mails en ze heeft weer geld binnen. Bah. Kan daar zo neidig om worden.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Chipa; ik hoop dat er toch nog iets positiefs uitkomt. Zeker omdat jullie nu met zoveel zijn.
Limburg; hij is nergens meer in 86. Ik had 5 webshops waar ze hem hadden en er was er van de week nog 1 die 86 had, maar die is nu ook weg. Als je een koudbloedig kindje hebt is hij denk ik wel te koud hoor voor de échte winter, maar Y. is zo ontzettend warmbloedig dat hij voor hem precies goed is wbt de dikte.
Limburg; hij is nergens meer in 86. Ik had 5 webshops waar ze hem hadden en er was er van de week nog 1 die 86 had, maar die is nu ook weg. Als je een koudbloedig kindje hebt is hij denk ik wel te koud hoor voor de échte winter, maar Y. is zo ontzettend warmbloedig dat hij voor hem precies goed is wbt de dikte.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Chipa; ik hoop dat er toch nog iets positiefs uitkomt. Zeker omdat jullie nu met zoveel zijn.
Van de week had 1 webshop hem nog wel maar ik vrees dat hij voor R dan te koud is met de echte winter.
Limburg85- Ratel
Annie24 schreef:Annie24 schreef:oooowwwwww ik twijfel enorm, maar ben zó verliefd
Heb hem vandaag binnengehad en hij is leeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ondanks dat ik niet verwacht had dat hij goed gevoerd zou zijn is hij dat wel, dus nu ben ik er helemaal blij mee Het enige kleine nadeel: ook van deze jas zijn de mouwen te lang
Is het een erg dikke jas? Ik wil voor in de maxicosi en de kinderwagen een niet al te dikke jas, maar hij moet wel lekker warm zijn ...
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Bruintje Beer schreef:Deze jas heb ik vanmiddag voor S. gehaald.
D. heeft de welbekende Z8 jas!!
Leuke jas Bruintje Beer
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Annie: Echt een heel leuke jas, en fijn dat hij qua dikte ook zo goed is! Mocht ik nog geen jas hebben voor H, dan had ik hem misschien ook wel besteld maar ik heb er al 2 voor hem dus daar houden we het maar bij!
Chipa: Oh bah, wat naar. Dan denk je een koopje te hebben... Ik vind het ook zo gemeen!
Chipa: Oh bah, wat naar. Dan denk je een koopje te hebben... Ik vind het ook zo gemeen!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Limburg85 schreef:Annie24 schreef:Annie24 schreef:oooowwwwww ik twijfel enorm, maar ben zó verliefd
Het is dus een echte winterjas en geen tussenjas?
Deze hebben wij ook, het is een echte winterjas, met capuchon ook lekker warm in het nekje!
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Annieeeee, wat een leuke jas weer!
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Ik heb net de z8 jas van mijn dochter voor 2 keer zoveel verkocht dan ik 'm voor gekocht had (jas was toch iets te klein in maat 92/98).
Nu zoek ik nog een leuke winterjas voor haar in maat 98/104, iemand tips? (en dan ga ik dit topic straks nog maar een keer doorlezen).
Nu zoek ik nog een leuke winterjas voor haar in maat 98/104, iemand tips? (en dan ga ik dit topic straks nog maar een keer doorlezen).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Kijk op Next Direct, daar hebben ze zulke leuke jassen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Chipa: hoe gaat het trouwens w.b.t. die oplichting. Nog wat gehoord?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Chipa: hoe gaat het trouwens w.b.t. die oplichting. Nog wat gehoord?
Ben ik ook benieuwd naar :-)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Heb ik gekeken, maar de ene die ik leuk vind is er niet meer in haar maat .Parisienne schreef:Kijk op Next Direct, daar hebben ze zulke leuke jassen!
Liadan- Ratel
Het is deze geworden, ze heeft 'm zelf uitgekozen en staat haar erg leuk:
Liadan- Ratel
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Ja, v&d, is van ribstof en lekker warm gevoerd van binnen.
Liadan- Ratel
Wie heeft allemaal de jas van Z8? Vinden jullie 'm ook zo irritant met aandoen? Dat de binnenvoering helemaal mee naar buiten komt bij de mouwen als je de jas aandoet? Of heeft iemand een tip hoe ik de jas anders kan aandoen?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Steep schreef:Wie heeft allemaal de jas van Z8? Vinden jullie 'm ook zo irritant met aandoen? Dat de binnenvoering helemaal mee naar buiten komt bij de mouwen als je de jas aandoet? Of heeft iemand een tip hoe ik de jas anders kan aandoen?
Ik heb er nog geen last van gehad eigenlijk. Ik hou de jas vast en mijn zoontje doet zijn armen erin en de binnenvoering komt nooit naar buiten.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
De z8 jas is hier alweer te klein Ze vallen echt klein uit, best balen. Ik vind hem zo leuk! Dus die staat nu op marktplaats en ik heb een andere , stoerdere jas gekocht
Jammer sk!!
Hier heb ik niet zo last van de binnenvoering. Eerder dat de mouwen veels te lang zijn. verder valt hij helemaal perfect!
Hier heb ik niet zo last van de binnenvoering. Eerder dat de mouwen veels te lang zijn. verder valt hij helemaal perfect!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Hier was ie al te klein voor ze 'm ooit aan had gehad, ik had de kaartjes er nog aan en heb 'm op marktplaats gezet. Ik heb er toen 2 keer zoveel voor gehad dan waar ik 'm voor had gekocht.SarahKey schreef:De z8 jas is hier alweer te klein Ze vallen echt klein uit, best balen. Ik vind hem zo leuk! Dus die staat nu op marktplaats en ik heb een andere , stoerdere jas gekocht
Liadan- Ratel
Nu met wanten aan geprobeerd (dus eerst de wanten aan en dan de jas aan) en dat ging goed! Alleen de mouwen zijn echt veelste lang idd.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 13 van 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Soortgelijke onderwerpen
» Show de zomerjas van je kindje!
» show de tattoo voor je kindje!
» Show de schoenen van je kindje!
» show de kerstoutfit van je kindje!
» Show de schoentjes van je kindje(s)
» show de tattoo voor je kindje!