Show de winterjas van je kindje
+64
Steep
Nijntje
Parisienne
holaagirl
MamaDaan
Theeleut
Schism
strawberry
Annemie
loesje
chipa
smooch
Monnie
Barbabella
Aimee
Tazz
Supertalentje
Tiara
koNijntje
Bloempjuh23
Clapperdie
teletascha
LWB
maiadebij
Bluestar
_Jet
CCC
Blue flower
Smaragdje
_Lana_
kwak
Star007
Linda
Laced
Fearie
Puggle
Jasmine
Mida4you
Océane
Nana
Annie24
PiP
Diese
M@niek
*Lookie*
liesje
-Ieniemienie-
nillis
Limburg85
Teddyaapje
Lejow
Happydobby
Floor
moepie
Printje
Viva
Papillio
Fiwen
Flower_L
Pien
mauwmauw
Parel
Susan
PapillonRose
68 plaatsers
Pagina 12 van 14
Pagina 12 van 14 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14
Re: Show de winterjas van je kindje
chipa schreef:aanitaa schreef:Dat scheelt nogal Chipa! Heb jij hem al binnen? Hoe is de afhandeling etc gegaan?
Heb de jas gisteravond pas besteld en betaald. Heb wel gevraagd of ik de track and tracé code kan krijgen als de jas us verzonden. Lijkt allemaal heel betrouwbaar, maar is natuurlijk toch een gok. Verkoopster is in ieder geval niet geregistreerd als oplichter en is 5,5 jaar actief op mp onder dit account. Mocht de jas ook bij haar thuis ophalen.
Ik laat het weten als ik de jas heb ontvangen!
Bedankt! Hou het in de gaten!
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
Liadan schreef:Printje, ik zou denk ik voor maat 98 gaan. Maar ik weet niet hoe de jas valt, anders even gaan passen?
Ik vind 'm wel leuk! Lijkt heel erg op de jas van de H&M die ik voor Kian heb gekocht.
+1
Winterjassen vallen naar mijn idee altijd wat groter.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Heb net deze besteld, twijfelde omdat de muts er niet af kan. Vanmorgen bij prenatal jassen gaan passen maar prenatal huismerk had ik ruzie met de ritsen, ook een bfc jasje aangehad maar die maakte M bleek.
noppies en name it hadden ze niet dus nu deze proberen.
noppies en name it hadden ze niet dus nu deze proberen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
chipa schreef:aanitaa schreef:Dat scheelt nogal Chipa! Heb jij hem al binnen? Hoe is de afhandeling etc gegaan?
Heb de jas gisteravond pas besteld en betaald. Heb wel gevraagd of ik de track and tracé code kan krijgen als de jas us verzonden. Lijkt allemaal heel betrouwbaar, maar is natuurlijk toch een gok. Verkoopster is in ieder geval niet geregistreerd als oplichter en is 5,5 jaar actief op mp onder dit account. Mocht de jas ook bij haar thuis ophalen.
Vooral niet bij haar kopen. Is oplichting!
Voor 44 euro opgelicht. Vind het zo stom van mezelf dat ik erin getrapt ben en hier nog even reclame voor de oplichtster heb gemaakt. Sorry dames!
Pfft, wat een rot week, gezakt voor een examen die verplicht is voor mijn werk, opgelicht, ziek enz. Helaas gaat ons tripje naar de dierentuin niet door dit weekend omdat ik weer zo nodig een jasje via mp moest bestellen. Grrrr
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
chipa schreef:chipa schreef:aanitaa schreef:Dat scheelt nogal Chipa! Heb jij hem al binnen? Hoe is de afhandeling etc gegaan?
Vooral niet bij haar kopen. Is oplichting!
Voor 44 euro opgelicht. Vind het zo stom van mezelf dat ik erin getrapt ben en hier nog even reclame voor de oplichtster heb gemaakt. Sorry dames!
Pfft, wat een rot week, gezakt voor een examen die verplicht is voor mijn werk, opgelicht, ziek enz. Helaas gaat ons tripje naar de dierentuin niet door dit weekend omdat ik weer zo nodig een jasje via mp moest bestellen. Grrrr
Wat ontzettend kut zeg!! Hoe ben je er achter gekomen dat ze een oplichtster is??
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Chipa; ach nee!
Hoe ben je er achter gekomen?
Je hebt geen adres zeker? Maar wel een rekeningnummer toch?
Hoe ben je er achter gekomen?
Je hebt geen adres zeker? Maar wel een rekeningnummer toch?
Annie24- Ratel
Opeens waren alle advertenties weg en nu zie ik ook allemaal waarschuwingen staan op mp. Had wel gekeken op de site van internetoplichting of haar naam en rekeningnr daar bekend waren, maar dat niet. Schijnt dat ze lege dozen stuurt, en ik hoor idd ook niets meer.
chipa- Prater
Ik heb iemand op facebook gevonden die zo heet en haar gevraagd vrienden te worden. Misschien dat ik dan aan de hand van haar 'plaatsenkaartje' er achter kan komen waar ze precies woont. Als ze me als vriend accepteert....
Het kan natuurlijk ook dat diegene op MP een nep naam heeft opgegeven
Het kan natuurlijk ook dat diegene op MP een nep naam heeft opgegeven
Annie24- Ratel
Dat is lief van je Annie, maar ik denk idd dat de naam nep zal zijn. Volgens de advertentie op mp woont ze in Deventer. Ik ga morgen digitaal aangifte doen. Verwacht er niets van, maar als genoeg mensen aangifte doen wordt zo iemand wellicht toch aangepakt.
chipa- Prater
Ik heb haar naam gevonden met woonplaats Deventer Heb het wel onder het account van mijn vriend gedaan per ongeluk, haha!
Dus als ze op zoek is naar een nieuwe partner wil ze vast zijn vriendinnetje wel zijn
Dus als ze op zoek is naar een nieuwe partner wil ze vast zijn vriendinnetje wel zijn
Annie24- Ratel
Haha vind het erg lief van je Annie! Ben benieuwd.
Volgens mp is haar adres bukhorst in Deventer. Kan natuurlijk ook van een andere Liesbeth zijn die van niets weet.
Volgens mp is haar adres bukhorst in Deventer. Kan natuurlijk ook van een andere Liesbeth zijn die van niets weet.
chipa- Prater
chipa schreef:Haha vind het erg lief van je Annie! Ben benieuwd.
Ik ben idd bang dat ze een schuilnaam heeft gebruikt, althans, als ze slim is wel.
je hebt al gereageerd op die vrouw op MP die een oproep doet aan iedereen die opgelicht is neem ik aan?
Annie24- Ratel
Chipa, wat balen zeg dat je bent opgelicht. Ik ben ook opgelicht door iemand uit deventer. Ze heet alleen geen Liesbeth Zal het aan de plaatsnaam liggen. Balen zeg, 44 euro! Heb je al aangifte gedaan?
@ Annie, heb idd op die oproep gereageerd
@ Sarah, ga morgen digitaal aangifte doen. Heb haar nu gemaild mij geld morgen op mijn rekening terug te willen zien, anders doe ik aangifte. Denk niet dat ze erop ze reageren maar zo heb ik haar toch een soort van kans gegeven om het nog recht te zetten.
Zo stom dat ik erin ben getuind. Vind het ook zo gemeen hè. Ik de hele week hard werken, denk ik het jasje waar ik o verliefd op ben te kunnen kopen voor mijn zoontje, wordt ik opgelicht. bah echt om te huilen.
@ Sarah, ga morgen digitaal aangifte doen. Heb haar nu gemaild mij geld morgen op mijn rekening terug te willen zien, anders doe ik aangifte. Denk niet dat ze erop ze reageren maar zo heb ik haar toch een soort van kans gegeven om het nog recht te zetten.
Zo stom dat ik erin ben getuind. Vind het ook zo gemeen hè. Ik de hele week hard werken, denk ik het jasje waar ik o verliefd op ben te kunnen kopen voor mijn zoontje, wordt ik opgelicht. bah echt om te huilen.
chipa- Prater
Wat erg Chipa, dat verwacht je niet! Dan ben ik echt heel blij dat ik niet besteld heb. Ik had haar ook opgezocht op Facebook, althans dezelfde persoon met naam/woonplaats. Ik hoop dat je op een of andere manier het geld terug kan krijgen!
Edit: Wel vreemd dat haar profiel eerst openbaar was en nu alles afgeschermd, als het dezelfde persoon is!
Edit: Wel vreemd dat haar profiel eerst openbaar was en nu alles afgeschermd, als het dezelfde persoon is!
Laatst aangepast door aanitaa op do 20 sep 2012 - 7:39; in totaal 1 keer bewerkt
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
ik heb dit jasje net besteld, ik wilde eerst het Dirkje jasje, maar mijn vond deze leuker. Ik weet niet hoe ik foto's anaf de I pad op het forum krijg, someone?http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/nl/nl/zara-W2012/269286/827319
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ze kan natuurlijk meerdere namen gebruiken!SarahKey schreef:Chipa, wat balen zeg dat je bent opgelicht. Ik ben ook opgelicht door iemand uit deventer. Ze heet alleen geen Liesbeth Zal het aan de plaatsnaam liggen. Balen zeg, 44 euro! Heb je al aangifte gedaan?
Maar mooi balen
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ben er echt helemaal ingetrapt. Ze bood ook grotere partijen aan met btw bon en thuis ophalen kon ook. Leek zo betrouwbaar....
Opnieuw dus op zoek naar een leuke winterjas voor f.
Opnieuw dus op zoek naar een leuke winterjas voor f.
chipa- Prater
Wat rot chipa. Ik hoop dat je op 1 of andere manier toch je geld nog terug krijgt.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Daar reken k niet op. Politie doet er weinig aan en geld terug laten storten kan niet. Bn het dus gewoon kwijt. 44 zuurverdiende centjes. Een harde les. Maar goed nu vervuil ik het topic. Winterjassen willen we zien
chipa- Prater
Annie24 schreef:oooowwwwww ik twijfel enorm, maar ben zó verliefd
Heb hem vandaag binnengehad en hij is leeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ondanks dat ik niet verwacht had dat hij goed gevoerd zou zijn is hij dat wel, dus nu ben ik er helemaal blij mee Het enige kleine nadeel: ook van deze jas zijn de mouwen te lang
Annie24- Ratel
Chipa; heb je nog wat gehoord? Ze wil trouwens geen vriendjes worden met mijn vriend, want ze heeft het verzoek nog steeds niet geaccepteerd
Annie24- Ratel
Leuke jas Annie!
Heb inmiddels aangifte gedaan en contact met andere gedupeerden. Er liggen nu al 14 aangiftes en tros opgelicht is geïnformeerd. Ook sturen alle gedupeerden een brief naar haar bank met het verzoek tot terugbetaling( verwacht niet dat ze dat zullen doen) en blokkering van haar rekeningnr.
Misschien maar beter ook om geen Facebook vriendjes te worden. Kan zo n lelijk mens ook de foto's van jou en je gezinnetje zien.
Heb inmiddels aangifte gedaan en contact met andere gedupeerden. Er liggen nu al 14 aangiftes en tros opgelicht is geïnformeerd. Ook sturen alle gedupeerden een brief naar haar bank met het verzoek tot terugbetaling( verwacht niet dat ze dat zullen doen) en blokkering van haar rekeningnr.
Misschien maar beter ook om geen Facebook vriendjes te worden. Kan zo n lelijk mens ook de foto's van jou en je gezinnetje zien.
chipa- Prater
Annie24 schreef:Annie24 schreef:oooowwwwww ik twijfel enorm, maar ben zó verliefd
Heb hem vandaag binnengehad en hij is leeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ondanks dat ik niet verwacht had dat hij goed gevoerd zou zijn is hij dat wel, dus nu ben ik er helemaal blij mee Het enige kleine nadeel: ook van deze jas zijn de mouwen te lang
Het is dus een echte winterjas en geen tussenjas?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Deze jas heb ik vanmiddag voor S. gehaald.
D. heeft de welbekende Z8 jas!!
D. heeft de welbekende Z8 jas!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Pagina 12 van 14 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14
Soortgelijke onderwerpen
» Show de zomerjas van je kindje!
» show de tattoo voor je kindje!
» Show de schoenen van je kindje!
» show de kerstoutfit van je kindje!