Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show de winterjas van je kindje

+64
Steep
Nijntje
Parisienne
holaagirl
MamaDaan
Theeleut
Schism
strawberry
Annemie
loesje
chipa
smooch
Monnie
Barbabella
Aimee
Tazz
Supertalentje
Tiara
koNijntje
Bloempjuh23
Clapperdie
teletascha
LWB
maiadebij
Bluestar
_Jet
CCC
Blue flower
Smaragdje
_Lana_
kwak
Star007
Linda
Laced
Fearie
Puggle
Jasmine
Mida4you
Océane
Nana
Annie24
PiP
Diese
M@niek
*Lookie*
liesje
-Ieniemienie-
nillis
Limburg85
Teddyaapje
Lejow
Happydobby
Floor
moepie
Printje
Viva
Papillio
Fiwen
Flower_L
Pien
mauwmauw
Parel
Susan
PapillonRose
68 plaatsers

Pagina 8 van 14 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 Empty Re: Show de winterjas van je kindje

Bericht  teletascha do 6 sep 2012 - 2:52

Ik heb vorige week dit jasje gekocht van lief:

Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 L422576-306_kleur230
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 Empty Re: Show de winterjas van je kindje

Bericht  *Lookie* do 6 sep 2012 - 8:01

LWB: Mijn zoontje (van nov 2011) heeft de hele winter met 62 gedaan (die zat eerst nog wel heel ruim), misschien dat het voor jou ook een idee is om een wat ruimere jas te doen, bijv 74? Ze groeien die eerste maanden nog zo hard.. Of je koopt 2 goedkope jasjes / dikke vesten: 1 in 68 en 1 in 74. Of alleen een in 68 en dan maar kijken hoe lang hij ermee kan, je kunt ook altijd nog een grotere erbij kopen in de opruiming van januari.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Clapperdie do 6 sep 2012 - 8:04

Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 Noppies-Jacket-Bussang

Wij willen deze jas halen voor T. Hij gaat nu maat 68 in (62 zit ook nog wel goed). Zal ik dan 74 halen qua jas?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Bloempjuh23 do 6 sep 2012 - 8:09

@ clapperdie Ik heb ook maat 74 jas gehaald. Onze kindjes zijn bijna even oud zie ik. Mijn dochtertje gaat ook nu richting 68. smile

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 8:12

Ik vrees dat ik met A zijn winterjas een probleem ga krijgen...
Hij gaat nu over naar 80 en zijn jas is... Juist, maat 80.
Nu valt ie wat groter dus als ik geluk heb en het snel koud gaat worden dan kan hij de jas een maandje of 2 aan Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 394967

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie do 6 sep 2012 - 8:12

Bloempjuh23 schreef:@ clapperdie Ik heb ook maat 74 jas gehaald. Onze kindjes zijn bijna even oud zie ik. Mijn dochtertje gaat ook nu richting 68. Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 561177

Ja idd ik zie het. Lastig hoor zo'n jas voor zo'n kleintje nog. Past de 74 goed?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happydobby do 6 sep 2012 - 8:19

@clapperdie, M was van juli en heeft de hele winter met 68 gedaan, ik rolde eerst de mouw iets op. Ik denk dat 74 bij T wel kan. Jassen vallen vaak iets groter, kan hij het mooi de hele winter aan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Clapperdie do 6 sep 2012 - 8:26

Happydobby schreef:@clapperdie, M was van juli en heeft de hele winter met 68 gedaan, ik rolde eerst de mouw iets op. Ik denk dat 74 bij T wel kan. Jassen vallen vaak iets groter, kan hij het mooi de hele winter aan.

Thanks! Dan gaan we voor de 74!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annie24 do 6 sep 2012 - 9:02

Watermeloen schreef:Ik vrees dat ik met A zijn winterjas een probleem ga krijgen...
Nu valt ie wat groter dus als ik geluk heb en het snel koud gaat worden dan kan hij de jas een maandje of 2 aan Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 394967

*ALARM!!!!!*

Dan MOET je echt shoppen Yes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 9:03

Annie24 schreef:
Watermeloen schreef:Ik vrees dat ik met A zijn winterjas een probleem ga krijgen...

*ALARM!!!!!*

Dan MOET je echt shoppen Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 3079029344

Hahaha, dan ga ik die leuke jas van Noppies halen.
Jajaja, ik heb het al bedacht! Hahaha.

Gast
Gast

Bericht  koNijntje do 6 sep 2012 - 9:09

Clapperdie schreef:Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 Noppies-Jacket-Bussang
Wij willen deze jas halen voor T. Hij gaat nu maat 68 in (62 zit ook nog wel goed). Zal ik dan 74 halen qua jas?

ik vind 'm ook geweldig!! alleen de prijs... Cry
en het probleem: ik zie nog niet echt jassen die leuker en goedkoper zijn.. laughcry
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Tiara do 6 sep 2012 - 9:34

Leuke jas Clapperdie! Ik heb ook een Noppies op het oog, wil hem even in het echt bekijken of het wat is en welke maat. Trouwens als ze deze bij Prenatal hebben, daar is nu 15% korting hé op winterjassen. Die ik wil hebben ze helaas niet.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Bloempjuh23 do 6 sep 2012 - 9:37

Ik heb deze gehaald voor de echte kou:

http://www.hm.com/nl/product/02923?article=02923-A

En deze voor het najaar en voorjaar en netjes:

http://www.hm.com/nl/product/00717?article=00717-C

Jongste dochtertje heb ik het rose z8 borgvest en dit skipak:

http://www.hm.com/nl/product/99900?article=99900-B#article=99900-A

Ben het trouwens wel eens dat er weinig leuke jassen zijn.
Heb een jaar een jas van bfc gehad en eentje van noppies. Mijn dochter is zo'n avontuurlijke tante dat beide jassen al snel halen en scheuren hadden. Dat vond ik zo zonde!. Eens kijken of dit wat is. En anders is er in de opruiming zo eentje bij gekocht.

Laatst aangepast door Bloempjuh23 op do 6 sep 2012 - 9:49; in totaal 1 keer bewerkt

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Printje do 6 sep 2012 - 9:47

Hopelijk past zoonlief nog in de winterjas van vorig jaar en anders gaan we over een paar weken kijken voor een andere jas.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Clapperdie do 6 sep 2012 - 9:57

koNijntje schreef:
Clapperdie schreef:Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 Noppies-Jacket-Bussang

en het probleem: ik zie nog niet echt jassen die leuker en goedkoper zijn.. Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 394967

Hij heeft de jas zometeen elke dag aan. Dan mag het best iets meer kosten toch. En idd ik kan voor goedkoper geen leuke jas vinden. Alleen maar die duurder zijn Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 394967
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  koNijntje do 6 sep 2012 - 15:28

Clapperdie schreef:
koNijntje schreef:

en het probleem: ik zie nog niet echt jassen die leuker en goedkoper zijn.. Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 394967

Hij heeft de jas zometeen elke dag aan. Dan mag het best iets meer kosten toch. En idd ik kan voor goedkoper geen leuke jas vinden. Alleen maar die duurder zijn Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 394967

ik neig ook erg naar WEL kopen! Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 2474380249 en inderdaad: hij heeft 'm iedere dag aan, dat vind ik toch weer anders als een zomerjasje die hij niet super veel aan heeft gehad omdat vaak een vestje warm genoeg was. zaterdag eens even kijken?? Wink

en noppies valt klein, toch? twijfel of ik maat 80 of 86 moet halen. t zit nu in maat 74 (hema, name-it, h&m) en 80 (c&a, zeeman) lastig..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  *Lookie* do 6 sep 2012 - 21:46

koNijntje schreef:
Clapperdie schreef:
koNijntje schreef:

ik neig ook erg naar WEL kopen! Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 2474380249 en inderdaad: hij heeft 'm iedere dag aan, dat vind ik toch weer anders als een zomerjasje die hij niet super veel aan heeft gehad omdat vaak een vestje warm genoeg was. zaterdag eens even kijken?? Wink

en noppies valt klein, toch? twijfel of ik maat 80 of 86 moet halen. t zit nu in maat 74 (hema, name-it, h&m) en 80 (c&a, zeeman) lastig..

Ik vind deze ook geweldig (paar weekjes geleden hier al eens een foto geplaatst, toen twijfelde ik nog, vanwege de prijs). Uiteindelijk ben ik voor een andere houtje touwtje gegaan (van de Zara) en voor de écht koude dagen een van Zeeman (foto's elders in dit topic). Maar als je niks leukers bent tegengekomen zou ik zeggen: gewoon doen! Wat betreft de maat: mijn zoon zit nu ook in 74, soms in 80 (idd de kleertjes van C&A, valen klein blijkbaar). De jasjes heb ik in 80 gekocht en zitten nu nog flink ruim.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  PiP vr 7 sep 2012 - 1:30

En een aanfoto van de jas:
Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 554722_340981729325473_1420428263_n
De jas lijkt hier door de flits van een lakstofje, maar het is gewoon een gladde stof.

Laatst aangepast door PiP op vr 7 sep 2012 - 2:18; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  -Ieniemienie- vr 7 sep 2012 - 2:16

koNijntje schreef:

en het probleem: ik zie nog niet echt jassen die leuker en goedkoper zijn.. laughcry
Ik heb deze jad, en ook de ander evan noppies van dot jaar gepast bij onze zoon.
Maar hier vielen ze allebij echt heel raar.
Bij de buik heel strak en kort, en de armen juist erg lang. Hij zit nu in maat 80. (hij is 10.8kg en 76cm lang)
Van maat 74 zaten de mouwe. goed. En bij 98 de buik/lengte pas. Maar daar waren de mouwen echt dubbel zolang als zn armen. Dus hou daar een beetje rekening mee met bestellen. Ik vond het echt heel jammer maar het was geen gezicht helaas.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  PiP vr 7 sep 2012 - 2:19

Ik heb hem ook in de handen gehad, maar heb hem niet eens gepast. Vond hem heel erg stug bij de rits, niet echt geschikt voor in de Maxi Cosi.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 3:36

Ze hebben een hele leuke houtje touwtje hangen bij de HEMA voor jongens! 40 euro dacht ik :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 3:49

Pippa schreef:Ze hebben een hele leuke houtje touwtje hangen bij de HEMA voor jongens! 40 euro dacht ik :cheering:
Ja! Helaas vindt m'n vriend dat echt niet leuk;) dus nu deze jas van name it gekocht:
Show de winterjas van je kindje - Pagina 8 605c3025

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 3:51

Die is stoer Elodie! Mijn vriend heeft pech wat hij later mooi vindt, ik moet en zal een houtje touwtje jas kopen & anders geeft mijn moeder hem wel cadeau hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 3:55

Haha! Op zich vind ik ook dat mannen daar niet veel over te zeggen hebben.. Maar ik wilde even de goede vriendin uithangen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 sep 2012 - 3:56

Dan kun je voor een eventuele tweede gewoon weer los Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 14 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: