Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show de winterjas van je kindje

+64
Steep
Nijntje
Parisienne
holaagirl
MamaDaan
Theeleut
Schism
strawberry
Annemie
loesje
chipa
smooch
Monnie
Barbabella
Aimee
Tazz
Supertalentje
Tiara
koNijntje
Bloempjuh23
Clapperdie
teletascha
LWB
maiadebij
Bluestar
_Jet
CCC
Blue flower
Smaragdje
_Lana_
kwak
Star007
Linda
Laced
Fearie
Puggle
Jasmine
Mida4you
Océane
Nana
Annie24
PiP
Diese
M@niek
*Lookie*
liesje
-Ieniemienie-
nillis
Limburg85
Teddyaapje
Lejow
Happydobby
Floor
moepie
Printje
Viva
Papillio
Fiwen
Flower_L
Pien
mauwmauw
Parel
Susan
PapillonRose
68 plaatsers

Pagina 7 van 14 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

Show de winterjas van je kindje - Pagina 7 Empty Re: Show de winterjas van je kindje

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 4:05

mvk89 schreef:
Rejoy. schreef:
mvk89 schreef:Ik heb advies/ ervaringen nodig!!
Mijn zoontje is nu bijna 3 weken oud. Nu zit ik te kijken voor een winterjasje, krijg ik als kraamkado. Maar is een jasje wel handig voor zo'n kleintje? Of kan ik beter een wat dikker vest kopen? Benieuwd wat jullie hebben gedaan!

onze jongste is ietsje ouder, 3.5 week nu (van 10-8 ) en ik heb voor haar vestjes voor de winter. Onze oudste is van 18-8 en voor haar hebben we ook vooral vestjes gebruikt. Ik had wel een winterjasje, maar in de maxi-cosi kwam het jasje altijd omhoog.

Het lijkt me inderdaad niet lekker zitten. Ik ga ook voor de vestjes!
Nog tips waar ik leuke kan vinden? Ik hou van stoere kleding, niet te veel kleur.

lief! misschien? Vriendin van mij heeft daar een heel grappig vestje in een grijze kleur geloof ik daarvan. Nu weet ik alleen niet of dat van de huidige collectie is, of van voorgaande.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de winterjas van je kindje - Pagina 7 Empty Re: Show de winterjas van je kindje

Bericht  kwak wo 5 sep 2012 - 4:07

mvk89 schreef:
Rejoy. schreef:
mvk89 schreef:Ik heb advies/ ervaringen nodig!!
Mijn zoontje is nu bijna 3 weken oud. Nu zit ik te kijken voor een winterjasje, krijg ik als kraamkado. Maar is een jasje wel handig voor zo'n kleintje? Of kan ik beter een wat dikker vest kopen? Benieuwd wat jullie hebben gedaan!

onze jongste is ietsje ouder, 3.5 week nu (van 10-8 ) en ik heb voor haar vestjes voor de winter. Onze oudste is van 18-8 en voor haar hebben we ook vooral vestjes gebruikt. Ik had wel een winterjasje, maar in de maxi-cosi kwam het jasje altijd omhoog.

Het lijkt me inderdaad niet lekker zitten. Ik ga ook voor de vestjes!
Nog tips waar ik leuke kan vinden? Ik hou van stoere kleding, niet te veel kleur.

Lief! heeft hele stoere dikkere vestjes voor jochies!

voor de baby heb ik een heel stoer vestje en ik koop nog een lekkere dikke zak voor in de maxi cosi, maar goed hier wordt de baby pas in januari geboren.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  maiadebij wo 5 sep 2012 - 4:28

Show de winterjas van je kindje - Pagina 7 Cars-jas-navy

Deze voor N. Die van J heb ik al een jaar dus is van een oude collectie hiervan kan ik geen foto vinden, is een dubbelzijdige Carbone jas die ik op de kop heb getikt voor een prikkie vanwege een leegverkoop.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bluestar wo 5 sep 2012 - 4:31

Thnx voor advies en tips! Ik ga eens bij Lief! kijken!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Bruintje Beer wo 5 sep 2012 - 6:59

Annie24 schreef:
*Lookie* schreef:Annie bedankt! Maar wel balen, ik vind die van de Zara wel erg leuk en betaalbaar. Maar het is wel heel handig als je hem kunt wassen.. Die van Esprit is ook wel leuk, maar wil hem eerst wel in het echt zien, ook hoe warm die is enzo. Wel fijn dat die goed wasbaar is. Grr. nou heb ik dus een houtje toutje jas in m'n hoofd... nog ergens anders leuke houtje toutje jassen voor jongens?

Bij ikenmijnkind hebben ze deze:

Show de winterjas van je kindje - Pagina 7 Name It Mads

Y. had die vorig jaar en die was lekker warm smile Hij is daar alleen nog in maat 80, maar je hebt geen ticker, dus ik weet niet wat voor maat je zoekt Wink Ik heb hem evt nog in 74, maar die is dan wel 2ehands.

Hoe valt deze jas? Annie
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Annie24 wo 5 sep 2012 - 7:06

Bruintje Beer schreef:
Annie24 schreef:
*Lookie* schreef:Annie bedankt! Maar wel balen, ik vind die van de Zara wel erg leuk en betaalbaar. Maar het is wel heel handig als je hem kunt wassen.. Die van Esprit is ook wel leuk, maar wil hem eerst wel in het echt zien, ook hoe warm die is enzo. Wel fijn dat die goed wasbaar is. Grr. nou heb ik dus een houtje toutje jas in m'n hoofd... nog ergens anders leuke houtje toutje jassen voor jongens?

Bij ikenmijnkind hebben ze deze:

Show de winterjas van je kindje - Pagina 7 Name It Mads

Y. had die vorig jaar en die was lekker warm smile Hij is daar alleen nog in maat 80, maar je hebt geen ticker, dus ik weet niet wat voor maat je zoekt Wink Ik heb hem evt nog in 74, maar die is dan wel 2ehands.

Hoe valt deze jas? Annie

Ik vond/vind hem groot vallen. Y. had vorig jaar begin winter 74 en eind winter maat 80 en de jas (in maatje 74) zat nog steeds ruim genoeg.
Een paar weken geleden heb ik hem nog gepast bij Y. omdat ik toen zijn te kleine kleding op MP ging zetten en toen kwam hij er ook nog gewoon in en de rits kon nog nét dicht ook. Hij zou dan alleen wel moeten blijven lopen, want ik ben bang dat als hij gaat zitten de rits openspringt Laughing
Hij zit van shirts nu in 86/92.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Bruintje Beer wo 5 sep 2012 - 7:11

HMMM dillemma.....D. is nu namelijk ong 8,5 kg en 75 cm.

Ik ga er maar eens over nadenken!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Annie24 wo 5 sep 2012 - 7:22

Y. was rond zijn 1e verjaardag iets meer dan 10 kilo en was vanmiddag (bij de dierenarts op de weegschaal met kleding aan Razz ) 14,8 kilo.

Misschien heb je er iets aan Razz
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  *Lookie* wo 5 sep 2012 - 7:23

MVK: wij hadden vorig jaar (zoon is van november) iets wat tussen een jasje en dik vest in zat, van babyface. Echt heerlijk soepel en heel leuk! Bij Zara zag ik ook leuke dikke vesten in neutrale kleuren (een heel leuke grof gebreide met dikke knopen in ecru, staat wel op de site)
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Blue flower wo 5 sep 2012 - 7:27

mvk89 schreef:
Blue flower schreef:Ik heb deze voor ons zoontje, ben er helemaal blij mee haha.
Het zijn 2 soorten stoffen, het middelste is dat nette jassen spul en de mouwen zijn waterafstotend zeg maar. Lastig uitleggen haha

Show de winterjas van je kindje - Pagina 7 103572316

Ik ben benieuwd waar deze jas vandaan komt? smile

Deze jas komt bij de shoeby fashion vandaan smile
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354

Bericht  PiP wo 5 sep 2012 - 7:29

Dit vest van BFC is wel lekker dik, maar ben bang dat dat al snel TE warm is over de gebruikelijke kleding en dan ook nog eens in een MC of onder een dekentje in de bak.
Show de winterjas van je kindje - Pagina 7 Scale.rb?img=8830230134814
Hier nog meer vestjes: http://www.kleertjes.com/jongenskleding/babyface/vesten-colberts-gilets.html?season=winter

http://www.kleertjes.com/jongenskleding/noppies/vesten-colberts-gilets.html?season=winter

Ik heb nu deze voor S:
Show de winterjas van je kindje - Pagina 7 Scale.rb?img=8830791286814

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  PiP wo 5 sep 2012 - 7:29

Hij is leuk Moepie!!
Welke maat heb je gehaald?
Ik heb nu 104

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  moepie wo 5 sep 2012 - 7:37

PiP schreef:Hij is leuk Moepie!!
Ik heb nu 104

Het is een 98, en hij zit haar nog hartstikke ruim. Een 92 zal nu precies goed zitten, maar ze moet er natuurlijk de hele winter mee doen.

Ze past ook haar jas van vorig jaar nog wel denk ik, die kan dan als speeljas.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569

Bericht  Bluestar wo 5 sep 2012 - 7:46

Dat grijze vest had ik ook al gezien! En nog 2 leuke van Noppies. Komt vast goed:-D.
Shoeby is vanaf 78 ofzo toch pas??
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Parel wo 5 sep 2012 - 7:49

maiadebij schreef:Show de winterjas van je kindje - Pagina 7 Cars-jas-navy

Deze voor N. Die van J heb ik al een jaar dus is van een oude collectie hiervan kan ik geen foto vinden, is een dubbelzijdige Carbone jas die ik op de kop heb getikt voor een prikkie vanwege een leegverkoop.

Ik weet dat gewoon nog haha
Een witte toch, met zwarte letters of niet?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  maiadebij wo 5 sep 2012 - 9:23

Ja dat klopt! De ene kant is wit als een soort kranten artikelen de andere kant zwart, wat een goed geheugen!!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138

Bericht  PiP wo 5 sep 2012 - 9:27

moepie schreef:
PiP schreef:Hij is leuk Moepie!!
Ik heb nu 104

Het is een 98, en hij zit haar nog hartstikke ruim. Een 92 zal nu precies goed zitten, maar ze moet er natuurlijk de hele winter mee doen.

Ze past ook haar jas van vorig jaar nog wel denk ik, die kan dan als speeljas.
Zo valt de 104 nu idd ook, zit was ruim(niet lelijk ruim), maar dan kan ze hem de hele winter goed doordragen en misschien volgend jaar ook nog wel.

Ik moet haar jas van vorig jaar nog passen, maar weet eigenlijk wel zeker dat ze die nog past. Heb ik toen ook op de groei gekocht. Moet hem alleen nog laten maken, de rits is kapot... Van de week maar eens doen!

Welke maat met kleding zit ze nu?
De (bfc)kleding die ik van de week besteld heb was qua broekjes 92 en shirtjes/truitjes 98.
1 truitje ruil ik om voor 104, die zat bij haar buik nét goed.

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 9:46

Ik vind het zooo moeilijk om voor H een mooie winterjas te vinden.
Het zijn allemaal van die vuilniszakken, of vuilniszakken met elastieken waardoor je net zo;n michelinpoppetje bent, of jassen met enorm drukke motieven en als ik dan een leuke jas zie is hij niet warm genoeg of gaat ie dicht met knopen...

Gast
Gast

Bericht  Parel wo 5 sep 2012 - 9:51

Watermeloen schreef:Ik vind het zooo moeilijk om voor H een mooie winterjas te vinden.
Het zijn allemaal van die vuilniszakken, of vuilniszakken met elastieken waardoor je net zo;n michelinpoppetje bent, of jassen met enorm drukke motieven en als ik dan een leuke jas zie is hij niet warm genoeg of gaat ie dicht met knopen...

Er komt toch nog het grootste grut van jassen aan van alle ketens? Lang niet allemaal hebben ze alles al binnen geloof ik! Maar ik snap je wel, stomme winkels, leuke jassen maken, ze kunnen goed verdienen aan watermeloen! Laughing

Trouwens ook al bij zalando gekeken? Daar is nu een code van 10 euro korting op alle kinderkleding vanaf 50 euro. En de Bijenkorf online?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 9:59

Moet er nog meer binnenkomen? Het zou kunnen hoor, dat nog niet alle winkels alles binnen hebben maar ik heb al zoveel gezien.
Heb al wel twee leuke H jassen gezien op MP, nieuw.
Dus als ik echt niks kan vinden dan maar iets van vorig jaar hoor.

Gast
Gast

Bericht  Star007 wo 5 sep 2012 - 10:01

Watermeloen schreef:Moet er nog meer binnenkomen? Het zou kunnen hoor, dat nog niet alle winkels alles binnen hebben maar ik heb al zoveel gezien.

Salty dog le chic heeft wel leuke jassen ! Maargoed weet dus niet precies wat jouw smaak is ( behalve Z8 dan Laughing )
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Parel wo 5 sep 2012 - 10:12

Star007 schreef:
Watermeloen schreef:Moet er nog meer binnenkomen? Het zou kunnen hoor, dat nog niet alle winkels alles binnen hebben maar ik heb al zoveel gezien.

Salty dog le chic heeft wel leuke jassen ! Maargoed weet dus niet precies wat jouw smaak is ( behalve Z8 dan Laughing )

Via kekmama is er nu een 20% korting code bij happybee en er is 12% korting bij kleertjes.com, verkopen beiden dat merk. Ik vind die jassen van lief! trouwens ook erg leuk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 10:19

Die "mantel"achtige jas schijnt nogal tegen te vallen en die noppen jas vind ik te kort.
Zeur, zeur, hahaha.

Dan zal ik eens bij Le Chic kijken.
Hahaha, ja Z8 is wel favoriet maar er zit nu geen echte winterjas tussen helaas.

Gast
Gast

Bericht  LWB do 6 sep 2012 - 2:13

Ik heb een geweldige jas voor mijn zoontje gezien, maar ik vind het erg lastig om te bepalen welke maat ik moet nemen. Hij is nu 13,5 week oud en heeft op dit moment maat 62. Ik moet wel zeggen dat hij qua lengte en gewicht boven het gemiddelde zit.
LWB
LWB
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 77
Punten : 144
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Tania do 6 sep 2012 - 2:28

LWB schreef:Ik heb een geweldige jas voor mijn zoontje gezien, maar ik vind het erg lastig om te bepalen welke maat ik moet nemen. Hij is nu 13,5 week oud en heeft op dit moment maat 62. Ik moet wel zeggen dat hij qua lengte en gewicht boven het gemiddelde zit.

Mijn zoontje is van 9 mei en die zat iets boven de puls 1 lijn. Hij heeft een winterjas in maat 68 en 74 gehad dat jaar. 74 was toen het echt kouder werd nog te groot en 68 was halverwege de winter te klein.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 14 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: