Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show de winterjas van je kindje

+64
Steep
Nijntje
Parisienne
holaagirl
MamaDaan
Theeleut
Schism
strawberry
Annemie
loesje
chipa
smooch
Monnie
Barbabella
Aimee
Tazz
Supertalentje
Tiara
koNijntje
Bloempjuh23
Clapperdie
teletascha
LWB
maiadebij
Bluestar
_Jet
CCC
Blue flower
Smaragdje
_Lana_
kwak
Star007
Linda
Laced
Fearie
Puggle
Jasmine
Mida4you
Océane
Nana
Annie24
PiP
Diese
M@niek
*Lookie*
liesje
-Ieniemienie-
nillis
Limburg85
Teddyaapje
Lejow
Happydobby
Floor
moepie
Printje
Viva
Papillio
Fiwen
Flower_L
Pien
mauwmauw
Parel
Susan
PapillonRose
68 plaatsers

Pagina 6 van 14 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

Show de winterjas van je kindje - Pagina 6 Empty Re: Show de winterjas van je kindje

Bericht  CCC vr 31 aug 2012 - 8:30

Iemand trouwens nog tips voor leuke setjes qua wantjes, sjaaltje en mutsje?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Show de winterjas van je kindje - Pagina 6 Empty Re: Show de winterjas van je kindje

Bericht  PiP vr 31 aug 2012 - 8:34

chococupcake schreef:Iemand trouwens nog tips voor leuke setjes qua wantjes, sjaaltje en mutsje?
http://www.kleertjes.com/babyface-muts-1007872046.html#
Ik denk dat dit wel leuk is bij het jasje!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Parel vr 31 aug 2012 - 8:41

Ben ik nou een onwijze krent, of niet?
Ik moest echt wel even slikken bij een leuke muts en shawl, en beiden 12,95 ps ..
Het leven is duur Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Blue flower vr 31 aug 2012 - 8:44

Parel schreef:Ben ik nou een onwijze krent, of niet?
Ik moest echt wel even slikken bij een leuke muts en shawl, en beiden 12,95 ps ..

Haha nee hoor geen krent maar als je je kindje er mooi uit wil laten zien... pfff.

Ik denk er precies hetzelfde over hoor, ik wil ook een mutsje en sjaal van beide van 12,95...
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PiP vr 31 aug 2012 - 8:44

Ja je bent een krent!!
Haha nee hoor, ik heb ook wel even zitten twijfelen.
Koop je een jas van 55,-, ben je ook nog eens 36,- kwijt voor de accessoires...
Hier wordt alles wel echt gedragen en het maakt de set altijd zo leuk I love you

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  _Jet vr 31 aug 2012 - 8:49

Nu is het deze van Lief! geworden.[/quote]

Ik vind deze ook erg leuk! Ik heb die jas van Z8, maar wil er graag een nog wat nettere bij. Ik denk dat ik deze toch maar ga bestellen. Hoe valt hij?

Laatst aangepast door _Jet op za 1 sep 2012 - 7:42; in totaal 1 keer bewerkt
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Diese vr 31 aug 2012 - 9:08

Ik vind deze ook erg leuk! Ik heb die jas van Z8, maar wil er graag een nog wat nettere bij. Ik denk dat ik deze toch maar ga bestellen. Hoe valt hij?

Qua lengte en mouwen valt de jas normaal uit, maar L heeft wel iets een buikje en in de taille valt hij wat strakke.
Ik heb dus een maatje groter genomen dan normaal.
Wil je de foto even uit de quote halen, dan kan ik het later weghalen. Thnx:D
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Diese vr 31 aug 2012 - 9:13

Vergeet de wanten niet Wink
Pff duur allemaal he... Volgens mij heb jij net als ik ook niet de goedkoopste smaak hihi.
Ik had het geluk dat ik met mijn moeder de stad in was. Oma vond toch echt dat L het mutsje enzo bij de jas moest hebben dus heeft ze dat van oma gekregen Wink
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  _Lana_ za 1 sep 2012 - 7:25

http://www.wehkamp.nl/kinderen/babykleding/babykleding-meisjes/s-d-le-chic-baby-jas/C23_3K3_K31_922940/?KW1=52641&PRmin=0&PRmax=70&KAPRmin=0&KAPRmax=7000&F=19,1,2,4,17&SM=0

Jaaaa, eindelijk een jasje gevonden voor mijn dochter. Even wat felroze accessoires erbij Very Happy .

Voor mijn zoontje heb ik de welbekende Z8 jas.

( Het lukt niet om een plaatje vanaf de site te kopiëren, iemand enig idee hoe dat kan? )

Laatst aangepast door _Lana_ op za 1 sep 2012 - 7:51; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  _Lana_ za 1 sep 2012 - 7:27

Ik vind het alleen jammer dat die strikjes dan niet roze zijn, dat is iets meer meisjesachtig, maarja dat is een klein detail, haha.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  _Jet za 1 sep 2012 - 7:43

Diese schreef:Ik vind deze ook erg leuk! Ik heb die jas van Z8, maar wil er graag een nog wat nettere bij. Ik denk dat ik deze toch maar ga bestellen. Hoe valt hij?

Qua lengte en mouwen valt de jas normaal uit, maar L heeft wel iets een buikje en in de taille valt hij wat strakke.
Ik heb dus een maatje groter genomen dan normaal.
Wil je de foto even uit de quote halen, dan kan ik het later weghalen. Thnx:D

Sorry, beetje laat maar gedaan!

Dank je wel voor de info!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  *Lookie* za 1 sep 2012 - 8:41

Wel in het andere topic geshowed maar nog niet hier bedenk ik me nu. Deze jasjes heb ik voor onze zoon gekocht:

Show de winterjas van je kindje - Pagina 6 Foto-XNFPAFKX van de Zara

Show de winterjas van je kindje - Pagina 6 Foto-QNFGIFMH en van de Zeeman
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  CCC za 1 sep 2012 - 10:28

PiP schreef:
chococupcake schreef:Iemand trouwens nog tips voor leuke setjes qua wantjes, sjaaltje en mutsje?
http://www.kleertjes.com/babyface-muts-1007872046.html#
Ik denk dat dit wel leuk is bij het jasje!

Oeh ja die is wel heel leuk! Bestel nog even niks totdat het binnen is, dan kan ik mooi even kijken wat ik ervan vind...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 20:51

Die van de Zeeman is ook leuk zeg! Heb er nu eenvan Esprit voor S. en ik zoek nog een extra jas. Denk dat ik eens kijken voor die jas. Hoe duur was die *lookie*?

Gast
Gast

Bericht  SarahKey za 1 sep 2012 - 21:51

Blue flower schreef:

Haha nee hoor geen krent maar als je je kindje er mooi uit wil laten zien... pfff.

Ik denk er precies hetzelfde over hoor, ik wil ook een mutsje en sjaal van beide van 12,95...

Oh ik ook... heb hele leuke gezien bij z8 en Siem heeft ook een z8 jasje dus ik denk dat ik toch een sjaal en muts daar bestel als de kinderbijslag er is.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  *Lookie* za 1 sep 2012 - 22:19

Razz: 9,99 Very Happy
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Bluestar wo 5 sep 2012 - 2:36

Blue flower schreef:Ik heb deze voor ons zoontje, ben er helemaal blij mee haha.
Het zijn 2 soorten stoffen, het middelste is dat nette jassen spul en de mouwen zijn waterafstotend zeg maar. Lastig uitleggen haha

Show de winterjas van je kindje - Pagina 6 103572316

Ik ben benieuwd waar deze jas vandaan komt? smile
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Bluestar wo 5 sep 2012 - 2:42

Ik heb advies/ ervaringen nodig!!
Mijn zoontje is nu bijna 3 weken oud. Nu zit ik te kijken voor een winterjasje, krijg ik als kraamkado. Maar is een jasje wel handig voor zo'n kleintje? Of kan ik beter een wat dikker vest kopen? Benieuwd wat jullie hebben gedaan!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Bericht  Floor wo 5 sep 2012 - 2:47

onze zoon is van november, hij had een paar soepele jasjes en verder zat hij in de maxicosi in de voetenzak.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  PiP wo 5 sep 2012 - 3:23

mvk89 schreef:Ik heb advies/ ervaringen nodig!!
Mijn zoontje is nu bijna 3 weken oud. Nu zit ik te kijken voor een winterjasje, krijg ik als kraamkado. Maar is een jasje wel handig voor zo'n kleintje? Of kan ik beter een wat dikker vest kopen? Benieuwd wat jullie hebben gedaan!

Ik zit met hetzelfde, alleen is onze zoon 7 weken.
Ik heb nu een vest gehaald en kijk straks in de uitverkoop voor evt een jasje.
Of ik moet nu wat goedkoops tegenkomen.
Het jasje van de zeeman vind ik trouwens ook wel een kans maken, ben ook wel benieuwd wat die kost!

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  moepie wo 5 sep 2012 - 3:29

PiP schreef:

Ik zit met hetzelfde, alleen is onze zoon 7 weken.
Ik heb nu een vest gehaald en kijk straks in de uitverkoop voor evt een jasje.
Of ik moet nu wat goedkoops tegenkomen.
Het jasje van de zeeman vind ik trouwens ook wel een kans maken, ben ook wel benieuwd wat die kost!

Hier ook hetzelfde.
Ik koop voor alsnog geen jasje voor hem. Voor nu heeft hij een dun vestje en ik heb ook nog een wat dikkere aan de kapstok hangen met capuchon, die kan hij aan als het kouder wordt. In de kinderwagen ligt hij straks ook nog onder een deken dus dan moet het voorlopig warm genoeg zijn.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  moepie wo 5 sep 2012 - 3:31

Ja Ja, een jas gevonden voor onze dame (nu hopen dat hij past want ze was niet mee met het kopen)

Show de winterjas van je kindje - Pagina 6 1033982-32

Show de winterjas van je kindje - Pagina 6 1035380-99

Show de winterjas van je kindje - Pagina 6 1035381-99
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bluestar wo 5 sep 2012 - 3:32

Denk dat ik idd voor een wat dikker vest of dun jasje ga. Voor in de wagen en maxicosi heb ik zo'n dikke deken / zak..
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 3:39

onze jongste is ietsje ouder, 3.5 week nu (van 10-8 ) en ik heb voor haar vestjes voor de winter. Onze oudste is van 18-8 en voor haar hebben we ook vooral vestjes gebruikt. Ik had wel een winterjasje, maar in de maxi-cosi kwam het jasje altijd omhoog.

Gast
Gast

Bericht  Bluestar wo 5 sep 2012 - 4:04

Rejoy. schreef:

onze jongste is ietsje ouder, 3.5 week nu (van 10-8 ) en ik heb voor haar vestjes voor de winter. Onze oudste is van 18-8 en voor haar hebben we ook vooral vestjes gebruikt. Ik had wel een winterjasje, maar in de maxi-cosi kwam het jasje altijd omhoog.

Het lijkt me inderdaad niet lekker zitten. Ik ga ook voor de vestjes!
Nog tips waar ik leuke kan vinden? Ik hou van stoere kleding, niet te veel kleur.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 14 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: