Zoontje wil niet alleen in slaap vallen...
+3
Linda
Filoria
Flower_L
7 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zoontje wil niet alleen in slaap vallen...
J valt ook moeilijk alleen in slaap. Ze valt eigenlijk altijd aan de borst in slaap en dan leg ik haar in bed. Maar er zijn ook periodes dat het in slaap voeden niet lukt, dan ga ik even naast haar ledikant zitten tot ze gaat liggen. Dan zeg ik dat ik een was vouwen op de overloop en ga daar een beetje neuriënd rommelen (of echt even een was vouwen!). Meestal valt ze dan wel zelfstandig in slaap.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Maiadebij, heerlijk is dat aan de borst in slaap vallen hè?! Ik kon daar zo van genieten. Helaas wilde dochter dat al vrij snel niet meer. Ze wilde alleen maar haar "peen".
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Tania schreef:Arden schreef: Maar goed, dit is niet mijn topic en ik denk niet dat Flower vrolijk wordt van mijn verhaal
Haha nee je hebt gelijk
geen probleem hoor, helpt relativeren...zo erg is hebben wij het hier nog niet
@ Maia, was opvouwen heb ik vanavond ook geprobeerd, maar op het moment dat ik zei "mama gaat even naar de zolder om de was te halen" begint hij al nee te schudden en te huilen. Wellicht over tijdje nog eens proberen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Linda, Oja echt heerlijk! Dat slaperige meisje op mijn schoot die na een minuut of 5 slaperig mompelt "andere tietie, deze op" echt geniet momenten.
Flower, en als je niet benoemt dat je naar zolder gaat maar neuriënd langzaam zijn kamer uit gaat? Lastig hè? Je probeert van alles, ziet dat hij moe is en dan lukt het gewoon niet.
Flower, en als je niet benoemt dat je naar zolder gaat maar neuriënd langzaam zijn kamer uit gaat? Lastig hè? Je probeert van alles, ziet dat hij moe is en dan lukt het gewoon niet.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Niet meer in eigen bed in slaap willen vallen
» in slaap vallen tijdens de bv.
» zelf in slaap vallen
» Zelf in slaap leren vallen
» Aan de borst in slaap laten vallen.
» in slaap vallen tijdens de bv.