Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

koken, bij jullie ook zo'n drama?

+21
Suus
Jeanette
Tiana
Mizz_S
Poubelle
Inge
Rush
minoessepoes
Reeza
silly-one
Lady Starstruck
Minx
Parisienne
Arwyn
girli
SoGood
Printje
Marin
sarah
_Nina
Jilke
25 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

koken, bij jullie ook zo'n drama? - Pagina 2 Empty Re: koken, bij jullie ook zo'n drama?

Bericht  Rush ma 23 jul 2012 - 20:12

Ik heb er geen problemen mee om te koken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

koken, bij jullie ook zo'n drama? - Pagina 2 Empty Re: koken, bij jullie ook zo'n drama?

Bericht  Inge ma 23 jul 2012 - 20:18

Ik hou van koken, geen moeite mee! Kook elke dag wel of thuis of op mijn werk
Aardappels vlees groente vind ik niks aan om te koken.

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koken, bij jullie ook zo'n drama? - Pagina 2 Empty Re: koken, bij jullie ook zo'n drama?

Bericht  Poubelle ma 23 jul 2012 - 21:01

Ik vind koken wel leuk, maar dan vooral als er mensen komen eten.
Voor mezelf koken is soms nog wel een opgave.

Ik vries vlees en groenten vaak per portie in, dan heb je 1 dag hak en snij-werk en daar heb je de rest van de week plezier van.
Eerder vergat ik altijd om vlees uit de diepvries te halen, dat doe ik nu 's ochtends als ik m'n brood ga smeren.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

koken, bij jullie ook zo'n drama? - Pagina 2 Empty Re: koken, bij jullie ook zo'n drama?

Bericht  Mizz_S ma 23 jul 2012 - 21:57

Ik heb er ook nooit zo veel moeite mee, en als ik geen zin heb kookt mijn man en andersom.
Wat ook helpt bij ons is een lijstje maken voor de hele week (je kunt ook een aantal dagen doen als je dat fijner vindt) met wat we per dag gaan eten. Dan 'moet' je ook wel, anders bederft alles, en als je echt geen zin hebt in bepaald eten wissel je gewoon twee dagen om. En tsja, er zijn bij ons ook altijd wel dagen dat we echt geen zin hebben en spontaan iets halen of ergens gaan eten, maar dat komt niet supervaak voor eigenlijk.
OW, en als ik geen zin heb om te koken gooi ik alles in de oven (ligt wel aan het soort eten natuurlijk)! Of iig zo veel mogelijk. Dan duurt t misschien soms wat langer maar hoef je er ook niets aan te doen.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koken, bij jullie ook zo'n drama? - Pagina 2 Empty Re: koken, bij jullie ook zo'n drama?

Bericht  Lady Starstruck ma 23 jul 2012 - 22:18

Inge schreef:Ik hou van koken, geen moeite mee! Kook elke dag wel of thuis of op mijn werk
Aardappels vlees groente vind ik niks aan om te koken.


Dat vind ik dus ook niks aan!
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

koken, bij jullie ook zo'n drama? - Pagina 2 Empty Re: koken, bij jullie ook zo'n drama?

Bericht  Tiana ma 23 jul 2012 - 22:22

Oh, hier heb ik ook geen last van! Ik hou van koken en vind het leuk om nieuwe gerechten uit te proberen! Very Happy
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koken, bij jullie ook zo'n drama? - Pagina 2 Empty Re: koken, bij jullie ook zo'n drama?

Bericht  Jeanette ma 23 jul 2012 - 23:25

Ik vind het leuk om te koken als er meerdere mensen mee eten, maar in mijn eentje moet ik me er wel toe zetten.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koken, bij jullie ook zo'n drama? - Pagina 2 Empty Re: koken, bij jullie ook zo'n drama?

Bericht  Suus di 24 jul 2012 - 0:36

Ik heb hier ook geen moeite mee en mijn vriend gelukkig ook niet, degene die als eerste thuis is gaat meestal koken en ik vind het altijd wel leuk. Hij reageert ook altijd heel positief, dus dat maakt het nog leuker natuurlijk koken, bij jullie ook zo'n drama? - Pagina 2 561177

Ik eet zelden alleen, maar ik kan me voorstellen dat het dan wat lastiger is om jezelf te motiveren.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koken, bij jullie ook zo'n drama? - Pagina 2 Empty Re: koken, bij jullie ook zo'n drama?

Bericht  love di 24 jul 2012 - 5:14

Bij ons is het koken niet z`n probleem.... eerder WAT gaan we koken.. dat levert bij ons de nodige discussies op koken, bij jullie ook zo'n drama? - Pagina 2 394967
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

koken, bij jullie ook zo'n drama? - Pagina 2 Empty Re: koken, bij jullie ook zo'n drama?

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 6:38

minoessepoes schreef:

Ik werk zelf dagen van 6.15 tot meestal 17.30 soms nog wat later en daarna moet ik nog naar huis fietsen, dat betekend dat ik om 5.45 de deur uit ga en tegen 18.00 uur thuis kom, dan ben ik ook moe en heb ik geen puf meer om uitgebreid te koken. Op de dagen dat ik vrij ben (zondag en woensdag) bereid ik al eten voor voor de komende dagen, op deze manier zet ik dan dus wel een relatief gezonde maaltijd op tafel. Dat is inderdaad een kwestie van plannen en zin maken om te koken (wat voor mij dus niet zo'n probleem is).

Wow, wat een lange dagen maak jij! Ik zou aan het einde van die dag echt geen zin meer hebben om te koken. Maar goed, misschien scheelt het inderdaad als het je hobby is. Ik vind het erg knap iig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

koken, bij jullie ook zo'n drama? - Pagina 2 Empty Re: koken, bij jullie ook zo'n drama?

Bericht  _Lacey_ vr 27 jul 2012 - 20:23

Ik kook iedere dag voor mezelf. Wel heel makkelijke dingen die snel klaar zijn (aardappels of rijst, groente en vlees).

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koken, bij jullie ook zo'n drama? - Pagina 2 Empty Re: koken, bij jullie ook zo'n drama?

Bericht  Annemoontje vr 27 jul 2012 - 21:39

Nee geen drama bij ons. Om gezond en lekker te eten, hoef je echt geen uren in de keuken te staan. Wij koken doordeweeks ook makkelijk, maar wel afwisselend en met veel groenten.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

koken, bij jullie ook zo'n drama? - Pagina 2 Empty Re: koken, bij jullie ook zo'n drama?

Bericht  ijsjemeisje ma 30 jul 2012 - 9:43

Ik woon alleen en werk 4 a 5 dagen per week. Ik moet zeggen als ik heb gewerkt heb ik vaak weinig zin om te koken maar ik zet mij er vaak wel toe.
Een keer in de week werk ik tot 6 en haal dan bij de jumbo kant en klare pasta of lasagna.

Verder kook ik vrij standaard als ik heb gewerkt.
Gebakken aardappels met boontjes, doperwten of spinazi ala creme.
Ik eet ook wel vaak aardappel puree en gekookte aardappels.
Vlees vaak hamburger, boomstam, gehakt of vissticks.

Nu het mooier weer is eet ik ook veel sla,rauwkorst en aardappelsalade.

Wat wel een slechte gewoonte is om mijn eten aan te passen op zo weinig mogelijk afwas.
Ik vind dat altijd zo vreselijk Embarassed
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

koken, bij jullie ook zo'n drama? - Pagina 2 Empty Re: koken, bij jullie ook zo'n drama?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum