Koffers kwijt
+11
Paper Crown
loura
sabje
Blond
eigenwijs
Caribbeanlover
Bruintje Beer
Niekske
Bacio
Ella
Minx
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Koffers kwijt
Zusje schreef:Ik ben inmiddels 3 keer mijn koffer kwijtgeraakt dus denk wel dat ik een beetje weet hoe of wat.
Woh, dat is mijn nachtmerrie. Ik pak zelfs soms de mooiste dingen in in mijn handbaggage haha, omdat ik daar dan echt geen afscheid van kan nemen. Is je koffer wel terecht gekomen alle keren?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Zusje schreef:Ik ben inmiddels 3 keer mijn koffer kwijtgeraakt dus denk wel dat ik een beetje weet hoe of wat.
Woh, dat is mijn nachtmerrie. Ik pak zelfs soms de mooiste dingen in in mijn handbaggage haha, omdat ik daar dan echt geen afscheid van kan nemen. Is je koffer wel terecht gekomen alle keren?
Ja hoor, eerste koffer was van mijn ouders maar ik heb dat toen geregeld omdat zij dat allemaal niet begrepen. Was na 2 dagen weer bij ons. Tweede stond nog op Johannesburg toen ik in Windhoek aankwam. Kwam na 1,5 uur aan en de laatste duurde focking 5 dagen. Dat was echt kut. Ongesteld, kamperen en niks hebben. Gelukkig een goede verzekering maar slechte informatievoorziening van Brittish Airways waardoor ik echt niet wist waar ik aan toe was. En dat is heel lastig want ik was op doorreis. Ze hadden hem ook gewoon maar gebracht naar het park waar ik als eerste zat en ik heb hem daar opgehaald vlak voor vertrek. Voor hetzelfde geld was ik dus al weggeweest; zo slecht...
Wat ik wel geleerd heb is dat je het beste een briefje in je koffer kunt stoppen met je naam en telefoonnummer. Als je tag eraf is maken ze hem dus wel degelijk open om dan op die manier te kunnen achterhalen van wie hij is. Ik doe nu altijd mijn overzicht van mijn vluchten voorop en schrijf daar mijn nummer op.
Gast- Gast
Werd net gebeld door Schiphol, moet een douane verklaring invullen. Twee van de drie koffers zijn daar inmiddels.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Heb ik gelukkig nog nooit gehad maar zou er echt flink van balen als dat wel zou gebeuren.. Ben je eindelijk in je hotel in een zonnig oord, is je bikini weg...
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
x-justme-x schreef:Heb ik gelukkig nog nooit gehad maar zou er echt flink van balen als dat wel zou gebeuren.. Ben je eindelijk in je hotel in een zonnig oord, is je bikini weg...
En dan is het klooien hoor. Mijn ouders hadden echt een zooitje aan op een gegeven moment. Mijn zusje is heel groot en ik ben heel klein en mijn moeder zit er tussen in haha. Mijn vader kon nog wel wat van mijn zwager lenen en had nog wat in een klein koffertje. Maar klote is het wel. Met kamperen had ik gelukkig al een soort kampeeroutfit aan tijdens het vliegen en niet mijn leuke pumps ofzo.
Gast- Gast
Ik ben afgelopen jaar behoorlijk aangekomen en ongeveer al mijn passende rokjes zaten in mijn koffer. Ik loop nu al 3 dagen afgewisseld in een tshirt met boxer er 1 zomer jurkje. Mijn vriend moet zijn nette spijkerbroeken terug hebben die loopt nu in een niet mooi zittende broek waar hij een rare kont in krijgt. Straks dus alles opsturen en morgen als een gek wassen. Doe dat mooi bij mijn ouders thuis die hebben meer ruimte om het op te afhangen enzo. En een droger :p
Minx- Lady Post-a-lot
Die van mij is ooit 3 dgn kwijt geraakt toen we in Turkije aankwamen, niet leuk
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
sabje schreef:Ik ben hem kwijt geweest toen we naar Kenia gingen. Mijn koffer was naar de filipijnen gevlogen. Heeft bijna een week geduurd voordat ik hem had. De reisorganisatie heeft toen allees geregeld en ook een kleine vergoeding gegeven zodat ik wat dingen kon kopen. Maar snap dat als je al in Nederland bent het echt balen is. Ik neem ook altijd mijn leukste kleren mee.
Ik ga binnenkort 8 dagen naar turkije, als ik daar een week mijn koffer kwijt ben zou ik veel meer balen dan als hij is nederland 8 dagen weg zijn. Niet dat ik dan niet baal hoor, maar zou het op vakantie vervelender vinden.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Minx: weet je al wanneer je je koffers kan verwachten? Of heb je ze al
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik heb ze net vanochtend om half 11 gekregen. Nu dus flink aan het wassen. Wat een rotwerk.... Zo even kijken wat hier blijft en wat weer mee gaat naar mijn vriend zijn huis.
Minx- Lady Post-a-lot
Lijkt me niet echt fijn als je koffer kwijtgeraakt is inderdaad. Heb het gelukkig nooit gehad.
Maar daarom zeggen ze ook altijd dat je altijd moet zorgen dat je dingen zoals extra ondergoed, een bikini enz in je handbagage moet doen. Eerst deed ik dit nooit, tegenwoordig wel want het lijkt me niet echt geweldig als ik in het hotel aangekomen ben ik kan de eerste dagen niet zwemmen. (al valt er natuurlijk altijd wel het een en ander te kopen)
Ik zou het trouwens ook erger vinden als mijn koffer niet aankomt of later aankomt op mijn vakantiebestemming dan in Nederland als ik toch al terug ben van vakantie.
Maar daarom zeggen ze ook altijd dat je altijd moet zorgen dat je dingen zoals extra ondergoed, een bikini enz in je handbagage moet doen. Eerst deed ik dit nooit, tegenwoordig wel want het lijkt me niet echt geweldig als ik in het hotel aangekomen ben ik kan de eerste dagen niet zwemmen. (al valt er natuurlijk altijd wel het een en ander te kopen)
Ik zou het trouwens ook erger vinden als mijn koffer niet aankomt of later aankomt op mijn vakantiebestemming dan in Nederland als ik toch al terug ben van vakantie.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10
Minx schreef:Ik heb ze net vanochtend om half 11 gekregen. Nu dus flink aan het wassen. Wat een rotwerk.... Zo even kijken wat hier blijft en wat weer mee gaat naar mijn vriend zijn huis.
Fijn dat je ze hebt!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
sabje schreef:Ik ben hem kwijt geweest toen we naar Kenia gingen. Mijn koffer was naar de filipijnen gevlogen. Heeft bijna een week geduurd voordat ik hem had. De reisorganisatie heeft toen allees geregeld en ook een kleine vergoeding gegeven zodat ik wat dingen kon kopen. Maar snap dat als je al in Nederland bent het echt balen is. Ik neem ook altijd mijn leukste kleren mee.
Aardig dat je een vergoeding kreeg, maar daar heb je van je verzekering sowieso recht op hoor dus als de reisorganisatie dat niet had gedaan had je er toch recht op
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Gelukkig nog nooit gebeurd maar dit zou ik écht verschrikkelijk vinden!! Al zijn het 'maar' spullen...het zijn wel míjn spullen!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» kat kwijt
» Wie ben jij kwijt?
» Wat wil jij nog kwijt?
» Wat wil jij nog kwijt?
» Ik wil het toch even kwijt.
» Wie ben jij kwijt?