Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Koffers kwijt

+11
Paper Crown
loura
sabje
Blond
eigenwijs
Caribbeanlover
Bruintje Beer
Niekske
Bacio
Ella
Minx
15 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Koffers kwijt Empty Koffers kwijt

Bericht  Minx zo 22 jul 2012 - 21:07

Wie heeft dit wel eens gehad en hoe lang duurde het voor je ze weer terug had?

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Koffers kwijt Empty Re: Koffers kwijt

Bericht  Ella ma 23 jul 2012 - 1:15

Mijn zusje heeft dit wel eens gehad, een paar dagen later had ze ze weer thuis
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Minx ma 23 jul 2012 - 1:18

Ok ik begin het nu namelijk zo kangzamerand niet leuk meer te vinden. Zaterdagochtend om 6 uur geland. Zonder koffers dus. Wij weten zeker dat ze in toronto aan zijn gekomen omdat we ze daar uit het vliegtuig hebben zien gaan. Maar nu nog steeds niets gehoord. Ik weet dat ik geduld moet hebben maar dat word nu moeilijk.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bacio ma 23 jul 2012 - 1:20

Ik ben ze ook een keer kwijt geweest. Na ongeveer 9 dagen kwamen ze ze netjes bij ons thuis afleveren.

Waarom vind je het moeilijk je geduld te bewaren? In principe zijn het gewoon maar spullen. Ze komen vanzelf weer boven water.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Niekske ma 23 jul 2012 - 1:28

De zus van een van mijn beste vriendinnen heeft dat al drie (!) keer gehad. Eén keer was de koffer er na een dag, één keer kreeg ze em terug toen ze weer thuis was (was een korte reis van een dag of vijf) en die andere heeft ze nooit meer terug gezien...

Ik zou er ook enorm ongeduldig van worden trouwens. Het idee dat mijn koffer kwijt raakt, vind ik het engste aan de hele vliegreis laughcry ik zou er gewoon nog eens achteraan bellen.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Bruintje Beer ma 23 jul 2012 - 2:02

Wij zijn in Turkije een keer een koffer kwijtgeraakt. We hadden de koffer toen na 4 dagen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Minx ma 23 jul 2012 - 2:10

Bacio schreef:Ik ben ze ook een keer kwijt geweest. Na ongeveer 9 dagen kwamen ze ze netjes bij ons thuis afleveren.

Waarom vind je het moeilijk je geduld te bewaren? In principe zijn het gewoon maar spullen. Ze komen vanzelf weer boven water.

Ja zijn ook maar gewoon spullen, ben alleen vergeten mijn horloge en armband er uit te halen en die hebben dus wel emotionele waarde. Verder maakt het me niet veel uit maar die twee wil ik wel graag terug.

We weten gewoon zeker dat het mis is gegaan met de overstap. Die duurde 10 uur. En waarschijnlijk zijn de koffers ergens neer gezet met het idee die moeten ook mee maar dat is niet gebeurt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover ma 23 jul 2012 - 2:20

Bacio schreef:Ik ben ze ook een keer kwijt geweest. Na ongeveer 9 dagen kwamen ze ze netjes bij ons thuis afleveren.

Nou dus echt niet he! De neef van mijn man is een aantal jaren geleden zijn koffer kwijt geraakt en die is NOG steeds niet terug!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 4:54

Eerste keer was het de koffer van mijn ouders op Cyprus. Heb toen alles geregeld. Koffer bleek nog in Amsterdam te staan en was er na 2 dagen.

Tweede keer mijn koffer in Windhoek. Bleek nog op Johannesburg te staan (daar had ik een eerdere overstap) en kwam met anderhalf uur aan dus daar heb ik op gewacht.

Laatste keer was NY, bleek ook nog in Amsterdam te staan. Heeft 5!!!! dagen geduurd, sjonge jonge en de slechtste informatievoorziening ooit trouwens. Ik had geen idee wanneer ik hem kon verwachten, kreeg nooit iemand te pakken die antwoorden voor me had. Echt heel irritant. Zeker als je gaat kamperen en je bent ongesteld. Gelukkig ben ik goed verzekerd. Interpolis; ik hou van ze!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 4:57

Natuurlijk zijn het maar spullen maar wel ook spullen die je dagelijks gebruikt wat dus gewoon onhandig is. Daarbij, en dan spreek ik even voor mezelf, neem ik op vakantie toch meestal wel mijn leukste kleding mee enzo dus ja, als je dan dan allemaal in 1 keer kwijt bent is dat gewoon balen. Dat koop je niet allemaal even nieuw in 1 dag, zoiets spaar je toch ook op in de loop der tijd. Het gaat om haar spullen, ik kan me voorstellen dat ze ze graag terug wilt en als je niet weet waar je koffer is en je wordt slecht geïnformeerd dan wordt je daar ongeduldig van. Als ze zouden zeggen 'je koffer staat nog in Toronto en komt met die en die vlucht morgen aan en wordt dan zsm naar je toegestuurd' ben je toch al een stuk gerust gestelder lijkt mij.

Gast
Gast

Bericht  Minx ma 23 jul 2012 - 5:17

Wat zusje zegt is het ook, heb nu bijvoorbeeld ook geen bikini bij de hand. Mijn vriend loopt in een niet al te mooie spijkerbroek omdat hij zijn goede broeken in zijn koffer heeft zitten.

En waar je onzeker van word is dat er eerst gezegd werd, hij staat in Toronto we kijken of we hem op de volgende vlucht kunnen zetten en vandaag of morgen word hij bezorgd heel misschien maandag maar dat is uitzondering. Vervolgens heb ik gister gebeld omdat ook de straatnaam verkeerd stond en ik die niet zelf kon weinigen. Toen was het 48 tot 72 uur. Maar ook de 72 uur pakt hij niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  eigenwijs ma 23 jul 2012 - 6:50

Oh dit lijkt me serieus echt heel vervelend!wat je zegt je hebt geen bikini enzo

en gewoon al je spulletjes!Zou daar wel flink chagie van worden!Bij ons in Amerika was dit gebeurd waren

ook onze koffers ''weg'' we kregen ze na 3 dagen weer terug!
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Blond ma 23 jul 2012 - 8:06

Nou, ik zo not amused zijn als mijn koffer kwijt zou zijn. Het zijn niet zomaar spullen, het zijn jouw spullen. En lang niet alles is vervangbaar.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sabje ma 23 jul 2012 - 8:11

Ik ben hem kwijt geweest toen we naar Kenia gingen. Mijn koffer was naar de filipijnen gevlogen. Heeft bijna een week geduurd voordat ik hem had. De reisorganisatie heeft toen allees geregeld en ook een kleine vergoeding gegeven zodat ik wat dingen kon kopen. Maar snap dat als je al in Nederland bent het echt balen is. Ik neem ook altijd mijn leukste kleren mee.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  loura ma 23 jul 2012 - 8:11

Dat is de reden waarom ik niet van vliegen hou... De kans dat mijn koffer kwijt raakt.. Gewoon maar spullen? Dat vind ik echt niet hoor.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caribbeanlover ma 23 jul 2012 - 9:08

Alle koffers die niet bij de eigenaren komen dus kwijt zijn geraakt gaan allemaal naar Amerika en vanuit daar gaan ze dan waar ze heen moeten

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 18:14

Caribbeanlover schreef:Alle koffers die niet bij de eigenaren komen dus kwijt zijn geraakt gaan allemaal naar Amerika en vanuit daar gaan ze dan waar ze heen moeten

Haha natuurlijk niet. De koffer van mijn ouders was in Amsterdam achtergebleven, zonder tag (blijkbaar afgevallen) en er zat van hun geen informatie in de koffer. Ze maken dan je koffer open om te zien of er items inzitten waaraan je koffer te herkennen valt. Die worden dan besproken met jou. Zo gaf ik bv aan dat er twee grote zwart witte handdoeken in zaten. Daaraan is hij uiteindelijk herkend. Ze gaan hem dan dus echt niet eerst naar Amerika sturen, dat zou toch wel heel raar zijn.

Gast
Gast

Bericht  loura ma 23 jul 2012 - 18:21

Zusje schreef:
Caribbeanlover schreef:Alle koffers die niet bij de eigenaren komen dus kwijt zijn geraakt gaan allemaal naar Amerika en vanuit daar gaan ze dan waar ze heen moeten

Haha natuurlijk niet. De koffer van mijn ouders was in Amsterdam achtergebleven, zonder tag (blijkbaar afgevallen) en er zat van hun geen informatie in de koffer. Ze maken dan je koffer open om te zien of er items inzitten waaraan je koffer te herkennen valt. Die worden dan besproken met jou. Zo gaf ik bv aan dat er twee grote zwart witte handdoeken in zaten. Daaraan is hij uiteindelijk herkend. Ze gaan hem dan dus echt niet eerst naar Amerika sturen, dat zou toch wel heel raar zijn.
Dat zou wel heel stom zijn idd.. Dan moeten ze vliegtuigen met alleen bagage naar America sturen. Lekker goed voor het milieu Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Minx ma 23 jul 2012 - 21:02

Inmiddels zijn twee van de drie koffers getraceerd. Koffer twee en drie. Volgens de omschrijving die wij op moesten geven mijn koffer niet. Maar ik ga er een beetje van uit dat ze de tags aanhouden en dat zou betekenen dat de koffer van mij en van mijn vriend gevonden zijn.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover ma 23 jul 2012 - 21:33

Zusje schreef:

Tuurlijk wel! De oom van mijn man heeft op Schiphol gewerkt en hij weet echt zeker weten wel waar hij het over heeft. Hij heeft er meer verstand van dan ons.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 22:34

Caribbeanlover schreef:
Zusje schreef:

Tuurlijk wel! De oom van mijn man heeft op Schiphol gewerkt en hij weet echt zeker weten wel waar hij het over heeft. Hij heeft er meer verstand van dan ons.

Nou blijkbaar heeft hij er toch niet zoveel verstand van. Ikzelf heb ook op schiphol gewerkt en weet 100% zeker dat dit niet waar is.

Als je vliegt tussen spanje en nederland dan geloof je toch zelf niet dat hij eerst naar amerika gaat en dan naar jou? Hahaha

Gast
Gast

Bericht  Minx ma 23 jul 2012 - 22:40

Haha mooi verhaal, maar geloof er niets van word gewoon op de luchthaven bewaard.

Onze koffers gaan als het goed is door naar Amsterdam ipv Düsseldorf waar we geland zijn omdat dat goedkoper is. Ben benieuwd wanneer ik wat hoor.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown ma 23 jul 2012 - 22:40

Caribbeanlover schreef:
Zusje schreef:

Misschien naar de bestemmingen waar jij heen gaat CBL. Omdat als je op het Caribisch gebied vertoeft, dat natuurlijk makkelijker te bereiken is vanaf Amerika danvia Schiphol? Dus bijvoorbeeld: stel ze weten dat passagier Jansen zojuist op het vliegtuig naar Mexico is gestapt maar zijn koffer staat nog op Schiphol, sturen ze het misschien wel naar Amerika?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Caribbeanlover di 24 jul 2012 - 2:05

Toen hij er werkte was het wel zo en dat is lang geleden en dat kan idd zo zijn dat het nu anders is.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 3:29

Ik ben inmiddels 3 keer mijn koffer kwijtgeraakt dus denk wel dat ik een beetje weet hoe of wat.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: