Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger--> sneller verbranden?

Ga naar beneden

Zwanger--> sneller verbranden? Empty Zwanger--> sneller verbranden?

Bericht  Kruidkoek zo 22 jul 2012 - 20:05

Ik verbrand eigenlijk nooit heel erg als het opeens mooi weer is en ik eerder het jaar al verkleurd ben door de zon. Ik smeer me wel in maar factor 15 is dan genoeg.

Nu ben ik half januari met mijn vriend uit Thailand terug gekomen waar we 5 weken hebben rond gereisd en elke dag super mooi weer hebben gehad, ik kwam dus lekker bruin gekleurd terug.

Eerder dit jaar hadden we ook mooi weer en ben ik weer bijgekleurd. Gister had ik me met factor 15 ingesmeerd (gezicht en hals met factor 30 om zwangerschapsmasker te voorkomen) en ik ben in een uur tijd echt ontzettend verbrand op mijn benen. Uit de zon gegaan en gekoeld, ingesmeerd met aloé vera aftersun maar mijn been brand nu nog gigantisch. Lopen is gevoelig, niet alleen de huid maar ook "in" mijn been dus ik heb er nu maar weer een koude natte lap op gelegd.

Wat ik me afvraag, kan het door de hormonen van de zwangerschap dat je veel sneller verbrand of staat dit los van elkaar?

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum