Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kunnen baby's een bepaalde sfeer aanvoelen?

+2
PiP
Slakje
6 plaatsers

Ga naar beneden

Kunnen baby's een bepaalde sfeer aanvoelen? Empty Kunnen baby's een bepaalde sfeer aanvoelen?

Bericht  Slakje zo 22 jul 2012 - 10:19

Vandaag zijn we familie gaan bezoeken waarbij een persoon binnenkort aan kanker zal overlijden (ik ken haar verder niet, het is familie van mijn vriend). Ze wilde Louise dolgraag een keer zien voor ze gaat sterven (ging telkens niet wegens te ziek door de chemo, of andere behandelingen/onderzoeken). De sfeer was nu niet bepaald top. Er werd geen ruzie gemaakt ofzo, maar het ging er erg koel aan toe (mijn schoonmoeder en haar vader kunnen niet zo goed om met elkaar). Louise begon na een halfuurtje onophoudelijk te huilen. Kunnen ze zoiets aanvoelen? Want zodra we naar buiten gingen en in de auto stapten was ze rustig, nadien bij andere familie was ze ook supervrolijk.

Omdat ons bezoek zo kort was vroegen ze of we binnenkort nog eens willen langskomen (n dan liefst zo snel mogelijk natuurlijk), maar ik twijfel erg... Wat zouden jullie doen?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen baby's een bepaalde sfeer aanvoelen? Empty Re: Kunnen baby's een bepaalde sfeer aanvoelen?

Bericht  PiP zo 22 jul 2012 - 10:26

Kan je niet gaan als de ouders er niet zijn?

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Kunnen baby's een bepaalde sfeer aanvoelen? Empty Re: Kunnen baby's een bepaalde sfeer aanvoelen?

Bericht  Slakje zo 22 jul 2012 - 10:30

Nee. Het blijft sowieso heel koel want ik ken hen eigenlijk ook helemaal niet. Het is absoluut niet zo dat het een gezellig onderonsje wordt. Terwijl die vrouw echt superlief was voor Louise en ook heel geïnteresseerd dingen 'vroeg' (op een bordje schrijven). Het was best moeilijk om een gesprek te verkrijgen. Ik wist helemaal niet waarover te praten, of dingen te vragen. Maar ze vond het zo fijn met Louise, vor de tijd dat Louise nog vrolijk was.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Wennes zo 22 jul 2012 - 16:27

baby's voelen zeker dingen aan.
Ik zou nog wel gaan en aangeven dat je maar een half uur blijft. Dat zal voor iedereen lang genoeg zijn.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 18:12

Volwassenen voelen dat ook aan, dus waarom zouden baby's het niet aanvoelen?

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ zo 22 jul 2012 - 19:17

Ik denk dat kinderen dat heel erg goed aan kunnen voelen.
Als ik nog een keer zou gaan, dan zou ik heel kort blijven.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  _Nina zo 22 jul 2012 - 19:20

Ik weet wel zeker dat baby's dat aanvoelen. Misschien een rare vergelijking maar bedenk: als je kindje slecht drinkt en jij geeft de fles met een gespannen gevoel omdat je kindje zo slecht drinkt, dan wordt dat hele drinken sowieso een fiasco. Dat geeft mijns inziens wel aan baby's júíst heel gevoelig zijn voor sfeer/spanningen.
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 20:26

Ja baby's voelen dat zeker wel aan.

Ik zou wel gaan, als je daar haar zo'n groot plezier mee doet, gewoon een half uurtje ofzo?

Gast
Gast

Bericht  loesje zo 22 jul 2012 - 20:36

Snoepy87 schreef:Ja baby's voelen dat zeker wel aan.

a.lex voelt sfeer ook goed aan als ergens geen fijne sfeer hangt gaat a.lex huilen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: