Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Autostoeltje in huurauto

Ga naar beneden

Autostoeltje in huurauto Empty Autostoeltje in huurauto

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 8:38

Wij hebben een auto gehuurd voor in het buitenland bij rental cars. Mijn zoon zit hier bij ons beide in een maxi cosi Rodi..maar nu hebben we voor de huurauto een grote autostoel besteld. Zou dit goed zijn? Iemand hier die daar ook eens een autostoel gehuurd heeft?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoeltje in huurauto Empty Re: Autostoeltje in huurauto

Bericht  Vancity_girl za 21 jul 2012 - 11:17

Geen ervaring mee, maar lijkt me dat als het toch niet de juiste stoel mocht zijn je wel kan ruilen? Overigens kon je waar wij tijdens onze vakantie een auto wilde huren alleen een groep 0 of groep 1 stoeltje erbij huren. Dus misschien is dat bij dit bedrijf ook zo?
Ik zou even bellen voor de zekerheid.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 11:26

Ik hoorde vaak van klanten waarvoor ik huurauto's huurde dat de kinderstoeltjes niet veel soeps waren....zelf een keer gezien bij een verhuurbedrijf, lagen gewoon op een berg in de hoek gesmeten. Een keer van een klant gehoord dat ze van meerdere onderdelen een stoeltje moesten maken....ze waren namelijk allemaak gammel of stuk.

Nee hoor, ik zou lekker zelf een stoeltje meenemen. Kan ie in het vliegtuig ook nog mooi in zitten, mits ie een eigen stoel heeft natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 12:54

Geen idee of je ook kan ruilen als je 's avonds aankomt. Maar als het er erg gammel uitziet neem ik daar geen genoegen mee, je betaalt er tenslotte ook gewoon voor.

schandalig dat er dus soms op zo'n slechte manier met die dingen wordt omgegegaan.

Wel een goeie op zich leaf, om een eigen stoel mee te nemen. Of alleen de zitverhoger. Het lijkt me alleen een gesjouw.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: