Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bedtijd

+13
Printje
Angela_1986
Flower_L
Liadan
Linda
Tazz
Jasmine
Susan
Bruintje Beer
Stuiterbal
Thunder
loesje
Annie24
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bedtijd - Pagina 2 Empty Re: Bedtijd

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 19:43

Tussen 1830 en 1900uur, soms kletst ze nog even en valt dan in slaap. Er zijn momenten, zoals afgelopen vrijdag, dat ze om 2100 nog wakker was.
Enkele ontzonderingen, vorige week zelfs een keer om 2330 (lag ze wel in dr eigen bed!)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 20:43

De oudste 2 gaan om 19.00. Nu in de vakantie, als de oudste dus niet naar school hoeft, is het meestal rond 20.00, en soms later.

De jongste 2 gaan al om 18.30, maar die zijn er dan ook echt hard aan toe. Jengelen op een gegeven moment alleen nog maar, dus dan gaan ze lekker naar bed. Daar zijn ze ook meteen weer stil en slapen binnen 5 minuten.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose za 21 jul 2012 - 20:45

De laatste tijd gaat ze tegen 20.00 uur naar bed, omdat ze anders echt extreem vroeg wakker is de volgende morgen. De ene keer gaat ze lief slapen, de andere keer moet ik bij haar blijven tot ze slaapt en gaat het allemaal wat lastiger. Dat wisselt nogal hier.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 21:16

Ik probeer hem tegen tegen half 8 in bed te krijgen, maar vaak wordt het later, meneer stribbelt echt heel vaak tegen en gaat zitten stieren waardoor het alleen maar langer duurt.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 jul 2012 - 7:00

Lastig zeg... Wij hadden het in onze vorige woning ook. De buurkindjes waren in de zomer rustig om 22.00 uur nog buiten. Gelukkig sliep J daar wel altijd door heen.

Hij gaat eigenlijk altijd tussen 19.00-19.30 naar bed.

Gast
Gast

Bericht  sabje zo 22 jul 2012 - 7:19

M.ax gaat normaal tussen 18.30 en 19.00 naar bed. Op vakantie ging hij tussen 20.00 en 21.00 naar bed. Hij sliep 's middags dan langer. Maar merkte dat het wel laat voor hem was heb hem ook een paar keer eerder in bed gelegd.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bloem86 zo 22 jul 2012 - 7:22

Tussen 19 en 20 uur ligt ze er meestal in!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907

Bericht  Annie24 zo 22 jul 2012 - 7:35

Mijn vriend kwam om 00.45 uur naar bed (ik lag om middernacht op bed, maar hij wilde nog even een film afkijken) en toen waren ze ook nog wakker Rolling Eyes Vanmorgen was Y. om 8.00 uur wakker en hoorden we de kids ook alweer.

Vervelend is het inderdaad, want ze worden inderdaad vervelend omdat ze moe zijn, vooral de jongste van 2. Normaal heb ik er geen problemen mee, want ze moeten natuurlijk zelf weten hoelaat ze hun kinderen naar bed doen (ze gaan dus 7 dagen per week zo laat naar bed, vakantie of geen vakantie), maar nu werd Y. er 2x wakker van, dus dan vind ik het een stuk minder leuk Evil or Very Mad

Er iets van zeggen heeft geen nut en maakt de situatie die er op dit moment is alleen maar erger denk ik. Het contact met die familie is al niet goed. Wij en het gezin dat aan de andere kant van hen woont hebben inmiddels al een heel dossier bij de buurtagent/politie. We moeten alles noteren en hebben 1x in de maand buurtbemiddeling met de buurtagent erbij. Het vervelende is dat dit allemaal begonnen is sinds dat die vrouw met 2 kindjes erbij is komen wonen. Toen onze buurman er alleen nog woonde met een vrouw (geen idee wat de familie relatie is van iedereen daar) hadden we nergens last van en zei iedereen elkaar gewoon hallo en gedag.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud