frustratie spuien
+5
girli
bolus26
Carra
Lejow
PrimaBella
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: frustratie spuien
_Jackie schreef:Oeh, dank!Sjaantje schreef:Voor Jackie:
Ik heb maar een tramacet genomen, kan ik zo in bed lekker zweven voor mijn gevoel
Peace, man!!! Ik heb ze ook in huis, maar al lang niet meer nodig gehad gelukkig Zweefze!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
_Jackie schreef:Best wel goed! De fysio is erg tevreden.Stylegirl schreef:Jackie, hoe gaat het verder met je schouder?
Ik heb er alleen erg veel moeite mee dat ik gewoon niets mag met die arm. Zolang ik maar niets doe heb ik er ook geen pijn aan, maar zolang niets doen is niet aan mij besteed
Niks kunnen doen is inderdaad vervelend en gaat je dan ook de keel uithangen! Hoe lang moet je nog? En fijn dat de fysio tevreden is, ben jij dat ergens ook een beetje?
En zweef ze alvast!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Dit was geloof ik mijn laatste, na de operetie moest ik er meerdere per dag maar ik werd er erg benauwd van! Maar eentje moet goed gaan.Sjaantje schreef:_Jackie schreef:Oeh, dank!Sjaantje schreef:Voor Jackie:
Ik heb maar een tramacet genomen, kan ik zo in bed lekker zweven voor mijn gevoel
Peace, man!!! Ik heb ze ook in huis, maar al lang niet meer nodig gehad gelukkig Zweefze!
Dat zweven is best lekker trouwens
Gast- Gast
14 augustus moet ik voor controle weer bij de orthopeed zijn, maar ik hoop dat de fysio van te voren al zegt dat ik wat mag gaan doen en mijn mitella af mag!Stylegirl schreef:_Jackie schreef:Best wel goed! De fysio is erg tevreden.Stylegirl schreef:Jackie, hoe gaat het verder met je schouder?
Ik heb er alleen erg veel moeite mee dat ik gewoon niets mag met die arm. Zolang ik maar niets doe heb ik er ook geen pijn aan, maar zolang niets doen is niet aan mij besteed
Niks kunnen doen is inderdaad vervelend en gaat je dan ook de keel uithangen! Hoe lang moet je nog? En fijn dat de fysio tevreden is, ben jij dat ergens ook een beetje?
En zweef ze alvast!
Zelf ben ik wel tevreden denk ik! Ik vond het van te voren erg lastig om voor te stellen hoe zoiets zou zijn, dus daardoor heb ik niet echt een verwachting die tegenvalt ofzo.
Zolang de fysio blij is met mijn herstel, ben ik dat ook
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: