Welke stad in het oosten van het land?
+4
rapa nui
_Lacey_
Sterre
Carra
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke stad in het oosten van het land?
Ik heb mijn zus een welness dag cadeau gegeven ergens nabij Enschede. Nu is dat best een stuk rijden, dus wil haar daar een hotelovernachting bij geven, zodat ze er een weekendje weg van kan maken. Maar welke stad in het oosten is aan te raden?
Wat is een mooie stad (of dorp) waar je een dag kan winkelen, rondlopen en op het terras zitten?
Enige vereiste is dat het niet te ver van Enschede moet zijn. Of is Enschede zelf misschien heel leuk?
Wat is een mooie stad (of dorp) waar je een dag kan winkelen, rondlopen en op het terras zitten?
Enige vereiste is dat het niet te ver van Enschede moet zijn. Of is Enschede zelf misschien heel leuk?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Welke stad in het oosten van het land?
Jaa, mijn oude studie stadsie! Je kan best leuk winkelen in Enschede, en op de oude markt is het heel gezellig terrassen en eten.
Een andere optie is misschien Deventer, maar dat is toch nog 45 min rijden/met de trein.
Edit: Deventer vind ik wel mooier en sfeervoller, Enschede heeft niet echt een karakteristiek centrum. Ik weet niet of Deventer een leuke shopstad is.
Een andere optie is misschien Deventer, maar dat is toch nog 45 min rijden/met de trein.
Edit: Deventer vind ik wel mooier en sfeervoller, Enschede heeft niet echt een karakteristiek centrum. Ik weet niet of Deventer een leuke shopstad is.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ja Deventer! Heel gezellige stad. Misschien niet het allerbeste winkelaanbod in de regio, maar oh wat een leuke binnenstad. Ik mis het, haha.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik vind Deventer dan eigenlijk wel weer te ver van Enschede afliggen. In Enschede is museum Twentse Welle wel erg mooi, ook lekkere lunchgerechten in het restaurant, vond het leuk om er naar toe te lopen via de Architectuur route. Op zaterdag is er markt, best wel veel terrasjes. Ik vind het zelf altijd ook erg relaxt om vlak over de grens naar een Duitse stad te gaan en daar even te winkelen en je kunt daar dan relatief goedkoop op een terras zitten en eten.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Enschede is een prima stad inderdaad! Hengelo zou ook nog kunnen, maar ik zou lekker voor Enschede gaan.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ok, thanks! Enschede wordt het dan! Nu nog een hotel zoeken.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik woon zelf in H.engelo maar Enschede is superleuk voor 1 dag! Genoeg winkels om lekker te shoppen, geen straatjescentrum maar een gewoon centrum en een plein vol leuke caféetjes.. Qua hotels zou je kunnen gaan voor:
- De Broeierd (5minuutjes met de auto buiten het centrum)
- v/d Valk Hengelo
- En je hebt er nog één heel dicht bij het centrum van Enschede alleen kan ik niet op de naam komen...
En verder heb je er heel veel meer in Enschede/Hengelo of omgeving..
- v/d Valk Hengelo
- En je hebt er nog één heel dicht bij het centrum van Enschede alleen kan ik niet op de naam komen...
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Enschede is inderdaad erg leuk. Heb er een half jaartje gestudeerd en mij ex komt er weg. Maar is inderdaad een erg leuke stad
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik_zelf_87 schreef:Ik woon zelf in H.engelo maar Enschede is superleuk voor 1 dag! Genoeg winkels om lekker te shoppen, geen straatjescentrum maar een gewoon centrum en een plein vol leuke caféetjes.. Qua hotels zou je kunnen gaan voor:
- v/d Valk Hengelo
Het Dish Hotel
Hotel Amadeus
Ik vind Enschede ook een erg leuke stad!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» Welke stad met Oud & Nieuw
» Welke stad zou jij een jaar willen wonen?
» Stedentrip met 2 peuters, welke stad is leuk?
» tuin op het oosten
» D.isney land...
» Welke stad zou jij een jaar willen wonen?
» Stedentrip met 2 peuters, welke stad is leuk?
» tuin op het oosten
» D.isney land...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: