D.isney land...
+13
Wennes
Bruintje Beer
SarahKey
Roodkapje
Makamba
TGR
sabje
CCC
PiP
Star007
loesje
Mamsie
joyce0606
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
D.isney land...
Mijn zus wilt graag naar D.isney land in frankrijk, en vroeg of wij ook meegaan, nou ja eigenlijk wordt dat wel van ons verwacht, mijn ouders gaan ook mee, en mijn zus haar 2 kids en man.
Ik zie het eigenlijk helemaal niet zitten om met een kindje van dan 9/10 maanden, 7 uur in de auto te zitten (zonder elke 1,5uur eruit, en de voedingen tussendoor) en dan nog daar een midweek elke dag te slenteren in een park waar hij toch weinig van mee krijgt (denk ik?)
zelf gaat mij zus nu pas omdat ze wilde wachten totdat de jongste wat ouder zou zijn (is tegen die tijd 4 jaar).
ze gaat vandaag boeken, vanwege de hoge kortingen, mede daarom wil ik nog niet beslissen...ik weet niet hoe het gaat met K tegen die tijd.
wat zouden jullie doen?
Ik zie het eigenlijk helemaal niet zitten om met een kindje van dan 9/10 maanden, 7 uur in de auto te zitten (zonder elke 1,5uur eruit, en de voedingen tussendoor) en dan nog daar een midweek elke dag te slenteren in een park waar hij toch weinig van mee krijgt (denk ik?)
zelf gaat mij zus nu pas omdat ze wilde wachten totdat de jongste wat ouder zou zijn (is tegen die tijd 4 jaar).
ze gaat vandaag boeken, vanwege de hoge kortingen, mede daarom wil ik nog niet beslissen...ik weet niet hoe het gaat met K tegen die tijd.
wat zouden jullie doen?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: D.isney land...
K, kost toch helemaal niets.. dus mocht ze hem erbij boeken maakt dat uit eindelijk geen verschil.
Je hoeft toch ook niet alle dagen mee het park in?
Wij zijn geweest toen I.ndy 17 maanden was, zij vond het enorm leuk....het kriebelt bij mij enorm om in de zomer met de 2 meiden te gaan.
Je hoeft toch ook niet alle dagen mee het park in?
Wij zijn geweest toen I.ndy 17 maanden was, zij vond het enorm leuk....het kriebelt bij mij enorm om in de zomer met de 2 meiden te gaan.
Gast- Gast
Ik zou niet gaan.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
ik zou vriendelijk zeggen dat je niet mee gaat tegen je zus
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Niet mee gaan denk ik.
Ik neem aan dat zeker je zus het wel snapt dat K. nog veelste jong is en jullie beter over paar jaar kunnen gaan, aangezien zij hier ook zo over dacht met haar kinderen.
Het is ook niet even hetzelfde bedrag als naar de efteling ofzo, dus dat zou mij dan al helemaal tegenhouden met zo'n kleintje, die er weinig aan heeft.
Ik neem aan dat zeker je zus het wel snapt dat K. nog veelste jong is en jullie beter over paar jaar kunnen gaan, aangezien zij hier ook zo over dacht met haar kinderen.
Het is ook niet even hetzelfde bedrag als naar de efteling ofzo, dus dat zou mij dan al helemaal tegenhouden met zo'n kleintje, die er weinig aan heeft.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik zou ook niet gaan. Mijn zoon was anderhalf toen we in disneyland waren maar hij vond er gewoon niks aan. Het was veels te druk en hij kon nergens in.
Gast- Gast
Ik zou 9/10 maanden wel te jong vinden en ik denk dat jullie er dan zelf ook weinig aan hebben.
Is een oppas zoeken een optie? Al kan ik me voorstellen dat je daar nu ook nog geen idee van hebt, hoe je je er straks bij voelt. Een midweek is dan wel meteen lang.
Is een oppas zoeken een optie? Al kan ik me voorstellen dat je daar nu ook nog geen idee van hebt, hoe je je er straks bij voelt. Een midweek is dan wel meteen lang.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zou niet meegaan.... Ik zou het om dezelfde redenen niet zien zitten... Vooral de autoreis lijkt me niks met zo'n kleintje. Mocht je besluiten wel mee te gaan, zou ik vooraf al duidelijk zijn dat je niet elke dag het park in wilt (als dat is wat je wilt) dat voorkomt weer gezeur achteraf...
Wij hebben hier hetzelfde, fam. van vriend wilt een midweek weg boeken wanneer onze kleine meid ong 2/ 3 maanden is... Want ja oma en tante leven misschien niet zo lang meer, ik heb vriendelijk bedankt. Ik wil eerst even bekijken hoe ik de bevalling doorkom en hoe ons meisje het allemaal gaat doen... Daarbij zie ik het niet zitten om met 12 man in een huisje te gaan zitten met een baby... En daarbij heb ik het nog niet over het meesleuren van alle zooi... Vriend zijn familie neemt dit trouwens niet echt in dank af, en het is dan altijd nog een discussie, heb mijn vriend gezegd als hij mee wilt dat hij mag gaan dan kom ik een dagje langs. Maar ook hij ziet het niet echt zitten. Vind het altijd lastig als mensen doorgaan en mijn mening/ wensen niet respecteren...
Wij hebben hier hetzelfde, fam. van vriend wilt een midweek weg boeken wanneer onze kleine meid ong 2/ 3 maanden is... Want ja oma en tante leven misschien niet zo lang meer, ik heb vriendelijk bedankt. Ik wil eerst even bekijken hoe ik de bevalling doorkom en hoe ons meisje het allemaal gaat doen... Daarbij zie ik het niet zitten om met 12 man in een huisje te gaan zitten met een baby... En daarbij heb ik het nog niet over het meesleuren van alle zooi... Vriend zijn familie neemt dit trouwens niet echt in dank af, en het is dan altijd nog een discussie, heb mijn vriend gezegd als hij mee wilt dat hij mag gaan dan kom ik een dagje langs. Maar ook hij ziet het niet echt zitten. Vind het altijd lastig als mensen doorgaan en mijn mening/ wensen niet respecteren...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
ik laat K niet alleen, ik zou dan meer meegaan voor de gezelligheid...want zelf heb ik niet zoveel met atracties..ik vind het vrij snel eng....de efteling vind ik wel geweldig...ik weet waar ik in durf. en dat is een uurtje rijden...ik zou dit best willen volgend jaar zomer.
joyce0606- Kletskop
Wij zijn ook geweest toen M.ax die leeftijd had. Schoonouders wilde daar zo graag naar toe (we gaan ieder jaar een weekendje weg op hun kosten). De autoreis is goed verlopen hij heeft bijna heel de reis geslapen.
Aan het park heeft hij niet veel gehad. Zat wel met grote ogen te kijken, maar vond het wachten op een kleedje met speelgoed veel leuker.
Als je zo twijfelt zou ik niet meegaan.
Aan het park heeft hij niet veel gehad. Zat wel met grote ogen te kijken, maar vond het wachten op een kleedje met speelgoed veel leuker.
Als je zo twijfelt zou ik niet meegaan.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
D.isney land. Omdat werkelijk alle namen gegooglet kunnen worden
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
sabje schreef:Als je zo twijfelt zou ik niet meegaan.
Wou hetzelfde zeggen! Ik zou dus ook niet gaan.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Ik zou niet gaan. Je durft of gaat zelf in niet veel dingen. Kaartje is toch duur ondanks de hoge kortingen. Voor je kindje hoef je niet te betalen maar die heeft er werkelijk niets aan. Wij zijn geweest op de terugweg van onze zomervakantie, wij bleven toen nog een nachtje in Parijs slapen in een F1 hotel en zijn de dag erna naar Disney geweest. I. was toen 8 mnd, en M. bijna 2 jaar. Voor M. was het best leuk, ze snapte het ook al.. Maar I. die zat in de kinderwagen.. die had geen besef van waar ze was.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
oke gelukkig...
joyce0606- Kletskop
Ik zou ook niet gaan.
Wij zijn ook een keer naar disney geweest en het was druk!! Niet normaal. Een klein kindje heeft daar helemaal niets aan, hele dag in zo'n wandelwagen/buggy hangen.
En als je het zelf niet interresseerd dan zou ik al helemaal niet gaan.
Wij zijn ook een keer naar disney geweest en het was druk!! Niet normaal. Een klein kindje heeft daar helemaal niets aan, hele dag in zo'n wandelwagen/buggy hangen.
En als je het zelf niet interresseerd dan zou ik al helemaal niet gaan.
Voor een weekend zou ik wel gaan maar niet naar disneyland.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Voor K zou ik niet gaan, als je het zelf helemaal geweldig vind zou ik het wel doen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
ik ga liever naar de efteling. ik wil wel een keer naar disney maar wel als hij wat groter is.
joyce0606- Kletskop
Vinden ze de Efteling niet leuk om te doen dan voor een weekendje? Daar heb je ook leuke vakantieparken in de buurt. Voor kleine kinderen is dat toch net zo leuk als Disneyland?
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje asociaal van je zus dat ze dit nu aan je vraagt terwijl ze zelf bewust wilde wachten tot haar kinderen ouder waren.
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje asociaal van je zus dat ze dit nu aan je vraagt terwijl ze zelf bewust wilde wachten tot haar kinderen ouder waren.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Vinden ze de Efteling niet leuk om te doen dan voor een weekendje? Daar heb je ook leuke vakantieparken in de buurt. Voor kleine kinderen is dat toch net zo leuk als Disneyland?
het gaat ze niet zozeer om een weekend of weekje weg te gaan maar ze willen gewoon naar disney. ik heb ook gezegt dat we niet gaan.
joyce0606- Kletskop
Jammer dat ze niet nog een paar jaar langer willen wachten dan. Ik wil ook graag nog een keer naar Disney met schoonzus en hun gezin, maar wel als de gezinnetjes compleet en de kindjes wat ouder zijn (zal dus nog wel een jaar of 6 duren )
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
:-)TGR schreef:D.isney land. Omdat werkelijk alle namen gegooglet kunnen worden
Gast- Gast
Smikkell schreef::-)TGR schreef:D.isney land. Omdat werkelijk alle namen gegooglet kunnen worden
Terwijl je nergens een punt tussen hoeft te doen. Ik zie ook wel eens @ld! Ofzo, dan denk ik schrijf gewoon aldi, want als iemand aldi googeld komt die echt niet meteen uit bij yes
TGR schreef:D.isney land. Omdat werkelijk alle namen gegooglet kunnen worden
Ontopic: ik vind Disney niet geschikt voor kinderen jonger dan 1 jaar. Wij willen ook graag met onze dochter naar Disneyland, maar wachten tot ze 3 is (of zelfs 4). Anders heeft zij er toch niks aan.
Heb je al gezegd dat je niet mee gaat? Ik snap dat je zus het leuk zou vinden als jullie mee gaan, maar ze snapt zelf toch ook wel dat jullie kindje daar nog niks aan heeft?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Cyprus een land?
» het land van jan klaassen
» Warm land in december?
» Minivakantie in eigen land
» Leuke grote babyzaak midden van het land?
» het land van jan klaassen
» Warm land in december?
» Minivakantie in eigen land
» Leuke grote babyzaak midden van het land?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: