Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Reflux?

+4
Ezzer
Mom-Of-3
Floor
Jazzlyn
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Reflux? - Pagina 2 Empty Re: Reflux?

Bericht  Floor vr 20 jul 2012 - 16:22

Wat een vreemd advies.
Misschien helpt het wel hem een kleinere hoeveelheid aan te bieden, onze zoon kan nog steeds geen fles van 180+6 drinken, dan spuugt hij namelijk (ongeacht dat hij nexium krijgt). Krijgt hij 150+5 (en natuurlijk zijn nexium) dan spuugt hij niet.
En een ritme dat hij 's nachts doorslaapt? Suspect juistja, dat heeft hij hier pas net uitgevonden (soms)

Kan je geen doorverwijzing vragen naar een kinderarts, dat heeft een vriendin van mij gedaan, die had ook geen vertrouwen in het oordeel van de huisarts en de kinderarts zei de eerste afspraak al reflux en kreeg ze medicatie mee.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Reflux? - Pagina 2 Empty Re: Reflux?

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 21:58

Volgens mij heeft Z. goed geluisterd naar de huisarts want hij heeft van 22:00 tot 7:00 geslapen. ( ik was zelf wel al om 5 uur wakker Reflux? - Pagina 2 394967 )
Ik vond het zelf ook nogal een belachelijk advies. Ik zei duidelijk dat ik hem niet wil laten huilen en toch was dat het advies geven het enige wat ze voor me kon doe zei ze.Reflux? - Pagina 2 878948377 Denk dat ik maandag nog een keer bel en vraag om een andere huisarts. Er zitten er toch 5 bij die praktijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum