Bijzondere accommodatie voor 7 personen in Nederland..
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bijzondere accommodatie voor 7 personen in Nederland..
Hoi,
Ik ben bezig met de organisatie van een weekend of midweek weg voor 7 personen ergens in Nederland.
Nu ben ik op zoek naar een leuke accommodatie, die net even wat anders is als wat je vaak ziet, iets origineels.
Hoeft niet super luxe te zijn maar wel sfeervol. Zo vond ik net een boerderij waarin je slaapt in een bedstee, super leuk alleen voor 12 personen geschikt waardoor het in verhouding erg duur werd.
Iemand met een leuk idee?
Qua locatie maakt het niet veel uit waar in Nederland het is, maar niet in Brabant in ieder geval.
x Jelleke
Ik ben bezig met de organisatie van een weekend of midweek weg voor 7 personen ergens in Nederland.
Nu ben ik op zoek naar een leuke accommodatie, die net even wat anders is als wat je vaak ziet, iets origineels.
Hoeft niet super luxe te zijn maar wel sfeervol. Zo vond ik net een boerderij waarin je slaapt in een bedstee, super leuk alleen voor 12 personen geschikt waardoor het in verhouding erg duur werd.
Iemand met een leuk idee?
Qua locatie maakt het niet veel uit waar in Nederland het is, maar niet in Brabant in ieder geval.
x Jelleke
Jelleke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10
Re: Bijzondere accommodatie voor 7 personen in Nederland..
niet allemaal tegelijkertijd?? (grappie)
leuk idee maar niets voor mij
leuk idee maar niets voor mij
Wat heeft ze nu aan jouw reactie? Het maakt toch niet uit of jij het wat vindt of niet?
Ontopic: Misschien kun je kijken naar kasteelovernachtingen (www.kasteelovernachtingen.nl). Ik heb ook eens gelezen dat je kon overnachten in een molen of een wijnvat. (www.supertrips.nl/authentiek)
Ontopic: Misschien kun je kijken naar kasteelovernachtingen (www.kasteelovernachtingen.nl). Ik heb ook eens gelezen dat je kon overnachten in een molen of een wijnvat. (www.supertrips.nl/authentiek)
Gast- Gast
Joan schreef:Wat heeft ze nu aan jouw reactie? Het maakt toch niet uit of jij het wat vindt of niet?
Luister Joan, deze topic stond eerst in Algemene discussie.
Daar is het niet vreemd om ook te reageren als het geen waarde heeft.
Lijkt me niet dat mijn opmerking ongepast was of wel soms?
(nadat er 70mensen het bericht gelezen hadden, zonder reactie)
Misschien dat je iets bij Belvilla.nl kunt vinden?
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Recept voor 6 personen?
» Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)
» Makkelijke recepten voor ong. 10 personen
» Tips voor zomervakantie met 8 personen.
» koken voor 10 personen in een vakantiehuisje
» Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)
» Makkelijke recepten voor ong. 10 personen
» Tips voor zomervakantie met 8 personen.
» koken voor 10 personen in een vakantiehuisje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: