Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)

+4
Dani
Zininzon
Atelier Madame
Coco
8 plaatsers

Ga naar beneden

Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend) Empty Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)

Bericht  Coco zo 9 okt 2011 - 9:46

Wie kan mij daaraan helpen?

Center Parcs is een optie, maar zien we eigenlijk niet zo zitten omdat je dan vaak nog allemaal apart dingen gaat doen en lang niet overal aan toe komt als je met zoveel personen bent.
Het hoeft niet per se in een park te zijn, mag ook een (verbouwde) boerderij o.i.d. maar dan wel met een beetje luxe en geen super oude keuken en lelijke douche.. Embarassed
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend) Empty Re: Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)

Bericht  Atelier Madame zo 9 okt 2011 - 9:57

roompot!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend) Empty Re: Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 9:59

Wij zijn van de zomer hier geweest:

http://www.kaps.nl/groepsaccommodatie/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend) Empty Re: Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 10:36

http://www.belvilla.nl/ - hier boeken wij meestal huisjes als we met een groep gaan. is nog nooit tegen gevallen!

http://www.ardennes-etape.nl/ - dit is ook een goede site vind ik, voor huisjes in de ardennen, mocht dat een optie zijn.


Laatst aangepast door Ava op zo 9 okt 2011 - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend) Empty Re: Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)

Bericht  Zininzon zo 9 okt 2011 - 10:36

Heb je al een idee waar je naartoe wilt en hoeveel het mag kosten??
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend) Empty Re: Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)

Bericht  Dani ma 10 okt 2011 - 0:51

...


Laatst aangepast door Dani op do 15 dec 2011 - 4:07; in totaal 1 keer bewerkt
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend) Empty Re: Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)

Bericht  Coco ma 10 okt 2011 - 8:17

De kosten maken niet zoveel uit en de voorkeur ligt toch wel in Nederland, liefst midden Nederland. Dat is het gunstigste voor iedereen. Maar is geen must.

Bedankt al voor de links, zit wel het een en ander tussen. Meer tips zijn welkom!
Hoe is Roompot bevallen?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend) Empty Re: Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)

Bericht  ShallY di 11 okt 2011 - 8:11

Ik kijk even mee, wij zijn ook opzoek naar een huisje voor 13 personen.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend) Empty Re: Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)

Bericht  Zininzon di 11 okt 2011 - 8:42

http://www.vakantiehuizen.nl/
www.belvilla.nl

Onze vriendinnengroep is 13 personen, maar wij gaan altijd low-budget (denk aan hostel, blokhut).
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend) Empty Re: Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)

Bericht  minoessepoes wo 12 okt 2011 - 21:31

Wij zijn hier vorig jaar geweest: http://www.groepsaccommodaties.com/groepsaccomodatie/nederland/zuid-holland/koudekerk+aan+den+rijn/KDK-1050/
In de buurt van Leiden, een boerderij maar het is allemaal wel heel mooi opgeknapt en ziet er keurig uit, voorzien van voldoende douches en een afwasmachine ed. Je mag ook zo de stallen inlopen wat ook wel leuk is.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend) Empty Re: Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 6:05

Wij zijn vorig jaar met 18 personen op een woonboot in Groningen geweest. Vrij krap, maar wel grappig en midden in het centrum!

Dit jaar hebben we gewoon weer drie huisjes in een park.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend) Empty Re: Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)

Bericht  Coccinelle do 13 okt 2011 - 8:02

www.groepen.nl

Wij zijn eens in een park van Landal geweest (in de buurt van Hellendoorn). We hadden 2 huizen waar we d.m.v. een grote schuifwand 1 huis van konden maken zeg maar. We hadden dus wel 2 grote keukens ( 2 vaatwassers, gaskookplaten enz. En iedereen had een eigen douche en toilet bij de slaapkamer, dat vond ik ook wel prettig en handig.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend) Empty Re: Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)

Bericht  Lemon do 13 okt 2011 - 8:41

http://www.landal.nl/nl-nl/bungalowparken/nederland/flevoland/waterparc-veluwemeer

hier hebben ze bungalows voor 16 personen.
Lemon
Lemon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 55
Registratiedatum : 10-01-11
Woonplaats : in de buurt van Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend) Empty Re: Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)

Bericht  minoessepoes zo 16 okt 2011 - 20:25

June schreef:Wij zijn vorig jaar met 18 personen op een woonboot in Groningen geweest. Vrij krap, maar wel grappig en midden in het centrum!

Dit jaar hebben we gewoon weer drie huisjes in een park.

Dat hebben we het jaar ervoor gedaan. Was inderdaad ook heel leuk! En groot voordeel dat je midden in het centrum zit!

Dit jaar gaan we naar een Roompot huisje in Arcen met kaartjes voor het termaalbad erbij. Ik ben benieuwd!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend) Empty Re: Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)

Bericht  ShallY zo 16 okt 2011 - 20:57

Hebben jullie bij het reserveren aangegeven dat je met 2 of 3 huisjes naast elkaar willen?
Hoe hebben jullie dat gedaan?
Want ik ben dus aan het kijken voor een weekend maar kan bijna niks meer vinden, misschien is het handiger om 2 huisjes naast elkaar te doen, dan is er misschien meer kans.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend) Empty Re: Ik zoek een vakantiehuis voor min. 13 personen (weekend)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum