Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips voor zomervakantie met 8 personen.

5 plaatsers

Ga naar beneden

Tips voor zomervakantie met 8 personen. Empty Tips voor zomervakantie met 8 personen.

Bericht  Nora di 17 jan 2012 - 23:59

Deze zomer wil ik samen met 7 andere op zomervakantie. Maar zie door de bomen het bos niet meer. Je hebt echt een miljoen opties
Dus was benieuwd of jullie nog goede tips of plekken hebben!

De wensen die ik weet van iedereen is dat je er een beetje uit moeten kunnen gaan (bars, kroegen, restaurant) en dat het leuk is als je er ook iets actiefs kan doen, bijvoorbeeld watersport of iets.
Qua land maakt het ook niks uit, maar wel graag een beetje zon.
Hotel/camping/appartement alles kan. Vliegtuig/auto ook allebei prima. Met auto alleen wel binnen een kilometer of 1500 kilometer denk ik.
Qua budget is €500 pp voor verblijf/vervoer voor 10-14 dagen.
edit; zijn trouwens met 2 vrouwen, 6 mannen en allemaal 23 jaar.

Kortom weinig eisen en daarom een miljoen opties.

Tips of leuke plekken waar jullie geweest zijn?
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor zomervakantie met 8 personen. Empty Re: Tips voor zomervakantie met 8 personen.

Bericht  Toet wo 18 jan 2012 - 1:20

In welke periode wil je gaan? Voor €500 kun je opzich wel naar leuke plekken, vooral als je voor een appartement kiest.

Misschien een van de Canarische eilanden? Of een Grieks eiland zoals Rhodos of Kos?

Ik ga zelf ook naar Rhodos of Kos dit jaar, omdat ik Griekenland echt heerlijk vind en als je dicht bij de stad zit je alles binnen handbereik hebt. Een leuke barstreet, mooie stranden, genoeg restaurantjes, excursies/watersport.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor zomervakantie met 8 personen. Empty Re: Tips voor zomervakantie met 8 personen.

Bericht  Nora wo 18 jan 2012 - 1:25

In de zomervakantie want zijn nog afhankelijk van schoolvakanties. Dus ergens tussen half juli en half augustus zal het waarschijnlijk worden.

Bedankt voor je tips! Eens kijken of we wat kunnen vinden:)
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor zomervakantie met 8 personen. Empty Re: Tips voor zomervakantie met 8 personen.

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 1:48

D-reizen.nl zie ik zat reizen voor minder dan 500euro pp. in Turkije!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor zomervakantie met 8 personen. Empty Re: Tips voor zomervakantie met 8 personen.

Bericht  Blond wo 18 jan 2012 - 2:57

Wat dacht je van Sunny Beach in Bulgarije? Eventueel kan je met de bus erheen (goedkoper dan een vliegtuig), en het leven daar is ook el cheapo.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor zomervakantie met 8 personen. Empty Re: Tips voor zomervakantie met 8 personen.

Bericht  Toet wo 18 jan 2012 - 4:11

Ik denk alleen dat de gemiddelde leeftijd qua stappen in sunny beach een stuk lager ligt dan 23..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor zomervakantie met 8 personen. Empty Re: Tips voor zomervakantie met 8 personen.

Bericht  Blond wo 18 jan 2012 - 5:03

Een vriendin van mij (25 jaar), is daar afgelopen zomer geweest en die vond het meevallen hoeveel jongere mensen er rondliepen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor zomervakantie met 8 personen. Empty Re: Tips voor zomervakantie met 8 personen.

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 5:42

Sunny Beach is niet te doen met een bus, reisorganisaties bieden die alleen aan met het vliegtuig.
Over het algemeen loopt daar van alles rond qua leeftijden, van 19 tot 23.
Ik zeg doen!
Ik ben er van de zomer (hopelijk) ook nog een weekje te vinden, en ga een weekje naar Kos.
Het zijn beide bestemmingen die leuk zijn voor groepen, al is Kos qua reis goedkoper, en Sunny Beach qua wat het leven daar kost.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor zomervakantie met 8 personen. Empty Re: Tips voor zomervakantie met 8 personen.

Bericht  _Muppit za 21 jan 2012 - 3:18

KOS!

Mijn ideale vakantie. Alle opties liggen daar open, echt superleuk!
_Muppit
_Muppit
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor zomervakantie met 8 personen. Empty Re: Tips voor zomervakantie met 8 personen.

Bericht  Sneeuwvlok za 21 jan 2012 - 3:25

Ik ga komende zomer met 6 anderen ( allemaal meiden ) naar valencia!
Wij wilden ook een plek waar je uit kon gaan, maar waar je ook (culturele ) dingen kon doen, dus we hadden al vrij snel bedacht dat we naar een stad wilden. En dat is dus valencia geworden smile We hebben een heel mooi appartement met zwembad etc.
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor zomervakantie met 8 personen. Empty Re: Tips voor zomervakantie met 8 personen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum